دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

رینگ لایت جیماری 21 اینچ یا 52 سانتی متری

رینگ لایت جیماری 21 اینچ یا 52 سانتی متری

چراغ های حلقه ای رینگ لایت LED قابل تنظیم: چراغ های حلقه LED مجهز به 120 LED SMD با کیفیت بالا و 3 حالت نورپردازی مختلف (نور سفید، نور ترکیبی، نور گرم)، به اندازه کافی روشن هستند که چهره شما را زیبا کنند. هر حالت روشنایی دارای 10 سطح روشنایی قابل تنظیم برای پاسخگویی به نیازهای شما در موقعیت های مختلف است. این یک لامپ فلورسنت قابل تنظیم است که تمام سایه های مزاحم را از بین می برد!

سه پایه 2.1 متری Jmary (معروف به پایه 7 فوت) از آلیاژ آلومینیوم مرغوب ساخته شده است، با پایداری کافی، می توان آن را محکم در جای خود ثابت کرد و سقوط نمی کند. سه پایه قابل تنظیم را می توان از 14.56 اینچ به 63 اینچ افزایش داد تا عکسبرداری عالی داشته باشید. طول را می توان در صورت نیاز تنظیم کرد و عمر مفید آن تا چندین سال است.

 

نگهدارنده تلفن همراه جهانی و چند کاره:

نگهدارنده تلفن همراه رینگ لایت با تمامی گوشی های هوشمند سازگار است. گوشی در حالی که روی هولدر محکم است می تواند تا 360 درجه بچرخد. شما می توانید زاویه را در صورت نیاز تنظیم کنید تا نور کاملی ارائه شود. این یک رینگ لایت حرفه ای Jmary 21 اینچی برای آرایش، پخش زنده، عکس سلفی، عکسبرداری، فیلمبرداری، آموزش آنلاین ، ویدیوی یوتیوب و سایر ابزارها است، در صورت نیاز می توان از آن به عنوان چراغ رومیزی یا چراغ کف استفاده کرد.

رینگ لایت جیماری 21 اینچ یا 52 سانتی متر

قدرت بالا به معنای نور بیشتر:

رینگ لایت با پایه از یک آداپتور داخلی تغذیه  و از توان 72 وات استفاده می کند. ال ای دی ها دارای عدسی هستند تا نور به طور یکنواخت پخش شود. دو دیمر/رگولاتور روی حلقه‌ی سلفی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را روشن/خاموش کرد، حالت روشنایی را تغییر داد و سطح روشنایی را تنظیم کرد و می‌توانید همان عملکردها را با کنترل بی‌سیم استفاده کنید.

کنترل از راه دور بی سیم، فاصله کاری 8 متر، دمای رنگ: 3200K – 5600K; قدرت نور: 2800 LM; ارتفاع سه پایه 190 میلی متر; قطر حلقه داخلی: 20 سانتی متر (7.9 اینچ)؛ قطر حلقه بیرونی: 21 سانتی متر (10 اینچ)؛ نگهدارنده انعطاف پذیر تقویت شده، بدون اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز، اتلاف حرارت کم، صفحه کنترل روی سیم.

سه حالت درخشش: گرم، سرد، مخلوط

رینگ لایت جیماری 21 اینچ یا 52 سانتی متر

 

کد تخفیف نورنگار

محتویات بسته:

1x رینگ لایت  Jmary LED ،
3 عدد نگهدارنده تلفن،
1x کنترل از راه دور بی سیم
2 عدد باتری AA
1 عدد پایه نوری 2.1 متری Jmary

رینگ لایت جیماری 21 اینچ یا 52 سانتی متر

 

 

 

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Godox Magic XT-1: میکروفون بی‌سیم جمع و جور و قدرتمند
Godox Magic XT-1: میکروفون بی‌سیم جمع و جور و قدرتمند
11 ساعت پیش - زمان مطالعه : 15 دقیقه
کمپین روز دختر
هدایای جذاب روز دختر نورنگار
2 روز پیش - زمان مطالعه : 3 دقیقه