021-7356

معرفی دوربین Sofort کمپانی لایکا پیش از نمایشگاه فتوکینا

معرفی دوربین Sofort کمپانی لایکا پیش از نمایشگاه فتوکینا

کمپانی آلمانی لایکا همچون بسیاری از کمپانی های بزرگ دیگر در آستانه نمایشگاه فتوکینا۲۰۱۶ تعدادی از محصولات جدید خود را به دنیا معرفی می کند.یکی از این محصولات جدید کمپانی لایکا دوربین Sofort است که در رده دوربین های Instant یا چاپ سریع قرار میگیرد. لایکا این محصول جالب را برای رقابت در بازار پرطرفدار دوربین های چاپ سریع تولید کرده است. این دوربین زیبا با طراحی کاربرپسند و با ابعادی کوچک، سرعت بسیار بالایی را در ثبت تصاویر مورد نظر شما دارد.

Sofort محصول جدید کمپانی لایکا دارای ویژگی تنظیم دلخواه و  حالتهای دستی و مود‌های مختلف است که میتوان با این ویژگی‌ها فاصله فوکوس، فلاش، روشنایی و … را علاوه بر حالت Auto به صورت دستی نیز تغییر داد. در این دوربین جدید لایکا مودهای مهمانی، ماکرو و … هم برای کاربران تازه‌کار قرار داده شده است. ثبت تصاویر در این دوربین بر روی فیلم قطع کوچک برند Fujifilm انجام می شود. در این دوربین جدید کمپانی لایکا به نوردهی اهمیت ویژه ای داده شده است و میتوان تصاویر را به دفعات مختلف نوردهی کرد یا تایم نوردهی را تغییر داد تا تصویری زیبا و هنری خلق شود.

دوربین چاپ سریع جدید کمپانی لایکا از لنز ۶۰mm با زاویه دید بسیار گسترده استفاده شده است. این دوربین همچنین دارای تکنولوژی ثبت تصاویر سلفی نیز هست که با استفاده از آینه مستطیلی گرفتن عکس را برای افرادی که به گرفتن عکسهای سلفی علاقه دارند بسیار آسان کرده است. همچنین در Sofort تایمری برای گرفتن عکسهای پرتره و خانوادگی نیز قرار داده شده است.

دوربین Sofort محصول جدید سری Instant کمپانی لایکا دارای سرعت شاتر متغیر از ۱/۸ الی ۱/۴۰۰ ثانیه است و با استفاده از ظرفیت باتری آن میتوان ۱۰۰ عکس را چاپ نمود. این دوربین دارای سه رنگ نارنجی وسفید و نعنایی تولید خواهد بود.

کمپانی لایکا لوازم جانبی دیگری را نیز در کنار این دوربین خانواده Instant معرفی کرده است. فیلم رنگی و سیاه و سفید قطع کوچک Instax از تولیدات دیگر این کمپانی است. در این فیلمهای جدید تولید شده توسط لایکا حاشیه کرم رنگی در کادر عکس قرار داده شده است. وجود این حاشیه باعث ایجاد فضای نوستالوژیک عکسهای قدیمی برای کاربر می‌شود.

خبر دقیقی از زمان عرضه این تولیدات جدید کمپانی لایکا به بازار و قیمت تقریبی آن اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *