دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکاسی از محصولات با خیمه نور یا لایت باکس

چاپ
عکاسی از محصولات با خیمه نور یا لایت باکس

آیا تا به حال با دیدن عکس های جذاب محصولات فروشگاه های الکترونیکی و یا صفحات اینستاگرام به فکر یادگیری ترفند آنها در تهیه این عکس ها شده اید؟

رمز این عکس های حرفه ای البته نورپردازی در آنها است که به حرفه ای ترین شکل و بدون هیچ سایه ی آزاردهنده ای دیده می شود. پس زمینه عکس، تمیز و در سرتا سر آن قرار دارد و باعث می شود تمامی نقاط محصول بسیار عالی به نمایش گذاشته شوند و همین نکات مثبت مشتریان بسیاری را برای خرید این محصولات جذب می کند! اگر شما هم یک فروشنده آنلاین هستید و به دنبال راه هایی برای جذب مشتریان بیشتر می گردید، حتما با نورنگار در معرفی خیمه نور عکاسی با نور داخلی همراه باشید.

خیمه عکاسی حرفه ای

برای تهیه عکس هایی بهتر حتما تا به حال راه های متفاوتی امتحان کرده اید و حتی دوربین حرفه ای نیز خریده اید اما انتظار شما از جذابیت عکس محصولتان برآورده نشده است. اگر به دنبال ایجاد این جذابیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید کیت نور خیمه عکاسی است.

در ادامه برای کمک به شما در خرید این محصول با دو مدل از بهترین های سال 2019 همراه شما هستیم تا انتخاب بی دردسر تری داشته باشید. البته در کنار معرفی این محصولات به بررسی ویژگی ها و فواید استفاده از هر کدام نیز خواهیم پرداخت.

[relatedpost post=”83474″]

فواید استفاده از خیمه عکاسی با نور داخلی

بیایید قبل از معرفی دو مدل خیمه عکاسی حرفه ای در سال 2019 به بررسی فواید آن در عکاسی از محصولات بپردازیم و البته معرفی مختصری از آن را برایتان ارائه خواهیم کرد.

خیمه عکاسی چیست؟

اتاق نور عکاسی یا همان خیمه عکاسی با نور داخلی، یک جعبه مکعبی همراه با سیم و LED برای ایجاد نور و پارچه خیمه عکاسی است که روی آن کشیده شده است.

یک طرف این اتاق نور عکاسی کوچک برای قرار گیری دوربین شما باز خواهد بود و سمت های دیگر آن بسته هستند. البته در برخی از این محصولات تمامی سمت های آن بسته هستند و بخشی کوچکی از یک وجه خیمه عکاسی با نور داخلی قابلیت باز شدن خواهد داشت تا بتوانید عکس بگیرید.

کیت نور خیمه عکاسی

2 فایده اصلی استفاده از خیمه عکاسی با نور داخلی:

  1. نورپردازی یکنواخت – در درجه اول، خیمه عکاسی حرفه ای یک تنظیم کننده نور بسیار مناسب است. این محصولات نور را در محیط داخلی چادر عکاسی به صورت یکنواخت پخش می کنند و همین موضوع ایجاد سایه و نامنظمی نور را از بین می برد.
  2. عکس از محصول با تمام جزییات آن – عکس محصولات در این اتاق نور عکاسی کوچک می تواند آن را دقیقا همان چیزی نشان دهد که هست، بدون هیچ زاویه ای از محصول که دیده نشده باشد. عکاسی از محصولات در این خیمه های عکاسی با نور داخلی می تواند عکس هایی جذاب و مشتری پسند برای شما تولید کند.

خیمه عکاسی lED

البته به یاد داشته باشید، کیت نور خیمه عکاسی شما را محدود به سایز خود می کند پس اگر محصولات بزرگی دارید نمی توانید از یک اتاق نور عکاسی کوچک استفاده نمایید.

با توجه به اینکه در عکاسی با خیمه نور چیزی بیرون از این اتاق نور عکاسی دیده نمی شود، بهترین استفاده از آنها برای عکاسی حرفه ای از محصولات فروشی خواهد بود. پس اگر یک فروشنده آنلاین هستید، استفاده از خیمه عکاسی با نور داخلی می تواند کسب و کارتان را متحول کند.

و حالا در ادامه، لیست دو مدل از بهترین های ما برای خرید کیت نور خیمه عکاسی سال 2019 را مشاهده می کنید و توجه داشته باشید بررسی قیمت این محصولات مربوط به زمان نوشته شدن این مقاله است.

  1. کیت نور خیمه عکاسی LIGHT BOX 50x50cm

ظاهر زیبا و تنظیمات آسان برای استفاده از خیمه عکاسی حرفه ای آمازون از نکات مثبت این محصول به شمار می رود. با توجه به این نکات مثبت در ساخت خیمه عکاسی با نو داخلی آمازون، این محصول در صدر لیست ما قرار گرفته است.

خیمه عکس LIGHT BOX 50x50cm یک خیمه عکاسی حرفه ای است که سبک و دارای قابلیت حمل آسان است، البته کار کردن با آن هم بسیار ساده است. وزن این محصول کم است که می توانید آن را به راحتی همراه خود حمل کنید.

این محصول در ابعاد دیگر 60×60 سانتی متر و 70×70 سانتی متر نیز قابل تهیه است. پارچه خیمه عکاسی که برای پس زمینه آن قرار گرفته است نیز بسیار عالی و کاملا سفید است. این محصول یک خیمه عکاسی LED با نور 5600K داراست که می تواند این اطمینان را حاصل کند که هیچ نقطه ی سیاهی در تصویر نخواهید داشت.

[relatedpost post=”115115″]

  1. کیت نور خیمه عکاسی Godox LSD Box Light Tent

اگر شما فروشنده محصولات هستید، آیا یک خیمه عکاسی  کافی است؟ پیشنهاد ما به شما کیت نور خیمه عکاسی گوداکس است. فضای داخلی این محصول می تواند خیال شما را برای عکاسی از محصولات  راحت کند.

مزیت مهم اتاق نور عکاسی گوداکس ، نورپردازی فوق العاده آن است. تا جایی این نورپردازی حرفه ای است که می تواند بهترین خیمه عکاسی با نو داخلی برای طلا و جواهرات نیز باشد.  این نور می تواند از کم تا زیاد کنترل شود. زاویه عکاسی از محصول در این اتاق نور عکاسی کوچک بسیار اهمیت دارد و خیمه عکاسی حرفه ای گوداکس می تواند دست شما را در یافتن زاویه مورد نظر باز بگذارد. در خرید این کیت نور عکاسی نیاز به خرید پارچه ی پس زمینه جدا نخواهید داشت.

[relatedpost post=”111244″]

کد تخفیف نورنگار

نکات قابل توجه در خرید کیت نور خیمه عکاسی

تا به اینجا متوجه شدیم که اگر شما یک فروشنده آنلاین محصولات هستید، خرید خیمه عکاسی حرفه ای بسیار اهمیت دارد و باعث خواهد شد تا محصولاتتان را به بهترین شکل به مشتریانتان نمایش دهید.

البته با توجه به گستردگی مدل های این محصول اما هر اتاق نور عکاسی نمی تواند مناسب شما باشد! اما به صورت مختصر مواردی که باید در این خرید به آنها توجه کنید به شکل زیر هستند:

  1. اندازه کیت نور خیمه عکاسی باید متناسب با نیاز شما و اندازه محصولی باشد که می خواهید از آن عکس بگیرید.
  2. باز و بسته کردن آسان خیمه عکاسی حرفه ای که می خرید اهیمت بسیاری دارد.
  3. نورپردازی مناسب و کنترل شده متناسب با عکاسی از محصولات مختلفی که دارید. سعی کنید خیمه عکاسی Led بخرید تا به راحتی بتوانید نور را تنظیم نمایید.

و اما حرف آخر

ما در این مطلب سعی کردیم راهنمایی برای شما در جهت خرید خیمه عکاسی با نور داخلی ارائه دهیم تا بتوانید بهترین عکس ها را از محصولاتتان بگیرید. اگر تا به حال تجربه استفاده از کیت نور خیمه عکاسی را داشته اید حتما تجربیات خود را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

نویسنده : مهرنوش رحمتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه