021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

لنز ED 30mm F3.5 Premium Macro الیمپوس معرفی شد

لنز ED 30mm F3.5 Premium Macro الیمپوس معرفی شد

لنز الیمپوس ED 30mm F3.5 Premium Macro برای حصول عملکرد عالی اپتیکی و کیفیت تصویری برتر از طراحی کوچک و سبک برخوردار است. این لنز ماکرو جدیدترین لنز الیمپوس در سری لنزهای حرفه ای M.ZUIKO و لنزهای میکرو چهارسوم است و بوکه هایی زیبا و تصاویری کریستالی برای عکاسان حرفه ای و آماتور فراهم می سازد. الیمپوس این لنز را همراه با دو لنز و دو دوربین دیگر در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ معرفی کرد.میزان بزرگنمایی ۲٫۵ برابر ( معادل ۳۵ میلیمتری ) بالاترین میزان بزرگنمایی در این کلاس است. با دارا بودن حداقل فاصله فوکوس ۹۵ میلیمتر ( ۱۴ میلیمتر از انتهای لنز ) و حداقل میدان ۱۳٫۹x10.4 میلیمتر، می توانید جزئیات سوژه های روزمره مثل قطرات شبنم بر روی چمنزار یا چشمان یک نوزاد خفته را به زیبایی ثبت نمایید.
به کمک سیستم اتوفوکوس فوق العاده این دوربین که ۲۰ تا ۳۰ درصد سریع تر از اتوفوکوس لنزهای ماکرو قبلی الیمپوس است، ثبت لحظات و رویدادهای سریع کاری آسان خواهد بود. لنز M.ZUIKO Digital ED 30mm F3.5 Premium Macro در ترکیب با دوربین های PEN و OM-D و به لطف سیستم لرزشگیر داخلی این دوربین ها، تصاویری شارپ و واضح ارائه داده و از بروز محوشدگی حرکت که معمولاً در لنزهای ماکرو با بزرگنمایی بالا رخ می دهد، جلوگیری می کند.

بررسی دوربین پرچمدار OM-D E-M1 Mark II الیمپوس را در نورنگار بخوانید

لنز الیمپوس ED 30mm F3.5 Premium Macro

با استفاده از لنز الیمپوس ED 30mm F3.5 Premium Macro عملکرد ماکرو دوربین را می‌توان با ویژگی برکتینگ فوکوس در دوربین‌های PEN-F و OM-D ارتقاء داده و با تعدادی عکس تمام محدوده فوکوس را بدست آورد.
برای علاقه‌مندان عکاسی زیرآب لنز M.ZUIKO Digital ED 30mm F3.5 Premium Macro با جلدهای غواصی خاص الیمپوس و لنز پورت ها سازگار است. علاوه براین بدلیل سیستم اتوفوکوس MSC( Movie & Still Compatible) عملکرد فوکوس و دیافراگم بی صدا و نرم برای عکاسی و تصویربرداری فراهم شده است.
لنز الیمپوس ED 30mm F3.5 Premium Macro از ماه اکتبر ۲۰۱۶ و با قیمت تقریبی ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *