دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

انحصار بازار دوربین‌های دیجیتال با قابلیت تعویض لنز توسط کانن

اخبار عکاسی
انحصار بازار دوربین‌های دیجیتال با قابلیت تعویض لنز توسط کانن

کانن بیشترین سهم بازار فروش دوربین های دیجیتال با قابلیت تعویض لنز را از آن خود کرد.

 

برای پانزدهمین سال متوالی کانن توانست بالاترین سهم جهانی بازار برای دوربین های دیجیتال با قابلیت تعویض لنز را به خود اختصاص دهد.

 

دور از انتظار نبود که امسال کانن تقریبا نیمی از کل بازار دوربین را در اختیار داشته باشد. می‌توان گفت کانن بازار را در انحصار خود درآورده است.

 

کانن در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸ در شهر توکیو این خبر را اعلام کرد که دوربین های دیجیتال با قابلیت تعویض لنز کانن برای پانزدهمین سال بیشترین سهم را در بازار جهانی کسب کرده است. این آمار از سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۷ است.

 

دوربین کانن

 

 

برای محقق شدن ایده‌ی اصلی عرضه دوربین‌های سری EOS  که سرعت، راحتی و ارتقای کیفیت تصویر است کانن قصد دارد عناصر کلیدی موجود در دوربین های دیجیتال با قابلیت تعویض لنز نظیر سنسورهای تصویری و پردازنده‌های تصویر را توسعه دهد.

 

در زمان اوج درخشش دوربین‌های SLR  در سال ۲۰۰۳، کانن با معرفی دوربین EOS 300D  با قیمت رقابتی و طراحی فشرده توانست بالاترین سهم بازار جهانی را کسب کند و راه را برای پیشرفت بازار دوربین‌های SLR باز کرد.

 

بعد از آن کانن با عرضه‌ی محصولات فوق‌العاده خود مانند دوربین‌های حرفه‌ای سری EOS-1D و سری EOS 5D، باعث پیشرفت چشمگیری در زمینه‌ی ضبط ویدئو‌ با دوربین‌های  SLR شد.

 

معرفی تجهیزاتی جانبی، لنزها و دوربین‌های بدون‌آینه سری EOS M و هم‌چنین دوربین‌های کامپکت به تقویت سری EOS  کمک کرد.

 

عرضه‌ی EOS 6D Mark II در سال ۲۰۱۷ سهم به‌سزایی در کسب موفقیت کانن داشت.

 

6d mark ii

 

کانن با تکیه بر فناوری اپتیکی اصلی خود و با اصلاح فناوری های تصویربرداری متفاوتی مانند ترکیب تصاویر بی‌حرکت و قابلیت‌های ویدئویی و شبکه‌ای سعی در خلق سیستم EOS  قوی‌تری دارد تا پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

 

قابلیت‌های تاثیرگذار دیگری که کانن در تکنولوژی تصویربرداری به‌وجود آورده است به می‌تواند منجر به بازسازی  قابلیت سه بعدی بودن و حس واقع‌گرایانه در تصاویر بی حرکت و ویدئو‌ها شود و احساس لذت و تجربه خوشایندتری از عکاسی را برای کاربران ایجاد کند.

 

منبع : canon.co.uk

 

نویسنده : یاسین زرین کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *