دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

پروفایل محرم 1403؛🏴عکس پروفایل محرم با کیفیت بالا

ایده عکاسی
پروفایل محرم 1403؛🏴عکس پروفایل محرم با کیفیت بالا

عکس پروفایل محرم شور و روحیات افراد را در این ایام نشان می‌دهد. عکس‌های نابی از ایام محرم از عکاسان معروف در این مقاله قرار دارند.

عکس پروفایل محرم
عکاس : استاد کوروش برزی

عکس پروفایل افراد در شبکه‌های اجتماعی که معمولا نمایی کلی از روحیات، علایق و شخصیت افراد را به نمایش می‌گذارد، در مناسبت‌های مختلف معمولا طرحی متناسب با آن شرایط را در بر می‌گیرد. یکی از این ایام، محرم است که معمولا پروفایل بسیاری از کاربران را به رنگی مشکی یا تصاویر الهام گرفته از واقعه کربلا در می‌آورد. ضمنا عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳ می‌تواند در هر مناسبت مانند آغاز محرم، روز حضرت علی اصغر، تاسوعا یا عاشورا متفاوت باشد‌.

30 عکس با کیفیت بالا برای پروفایل محرم 1403

عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم ایده عکس پروفایل محرم 1403 عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم عکس پروفایل محرم ۱۴۰۳؛ دانلود عکس پروفایل محرم
arrow
arrow

ایده عکس پروفایل محرم 1403

تصاویر مناسب برای عکس محرم برای پروفایل می‌تواند شامل بنر، طرح پوستری، عکس واقعی یا متن تسلیت باشد. بدیهی است که تصاویر حقیقی که همراه با متن نوشته‌ای باشند علاوه بر اینکه احساس و عقیده شما را بهتر نمایش می‌دهند، جلوه‌ زیبا‌تر و حقیقی دارند.

ایده عکس پروفایل محرم
عکاس : استاد سعید فدائیان

پوستر و بنرها معمولا تصاویری هستند که به صورت‌ گرافیکی، عناصر مختلف و معنادار را در کنار هم قرار می‌دهند و همراه با یک بیت شعر یا جمله‌ای نام آشنا، مخاطب را وادار به هم‌زاد پنداری یا تفکر می‌کند‌.

در مقابل تصاویر حقیقی که می‌تواند از شما یا اشخاص دیگر در دسته‌های عزا‌داری هنگام سینه زنی یا نواختن طبل و سنج یا فعالیت در هیئات امام حسین(ع) مانند ریختن چای یا پذیرایی ثبت شود، حس بهتر صمیمت‌ و حقیقی را به مخاطب القا می‌کند. البته ثبت این قبیل تصاویر که هم با دوربین حرفه ای و هم با گوشی همراه قابل انجام است، نیازمند بررسی تنظیمات و اجرای درست آن‌ها است. در میان این تنظیمات کادر بندی، تنظیم نور، کنتراست رنگی و از همه مهم‌تر یافتن سوژه عکاسی منحصر به فرد از عکس شما خاطراتی ماندگار، مستند و اختصاصی به جا می‌گذارد.

عکس پروفایل مح
عکاس : حمیدرضا رستم نژاد

بسیاری از افراد تمایل دارند که در ایام ماه محرم، پروفایل خود را متناسب با نام اختصاصی یا رویداد خاص آن روز، انتخاب کنند. در چنین شرایطی پوستر و عکس‌های گرافیکی انتخاب بهتری به شمار می‌روند و شما را در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه می‌رسانند. به طور مثال، ممکن است تمایل داشته باشید که شروع و پایان محرم را با جمله‌ای خاص بیان کنید. یا در روزهای خاص نام گذاری شده مانند روز حضرت علی اکبر، حضرت قاسم یا حضرت ابوالفضل تعریف خاصی را در قالب تصویر به نمایش بگذارید.

عکس سلام بر محرم

عکس سلام بر محرم

آغاز محرم اگرچه سخت اما دوست داشتنی است. همان ماهی که خیلی از افراد  برای رسیدن به آن چشم انتظار هستند. یکی از انواع عکس محرم مربوط به آغاز این ماه است و شامل پروفایل‌های عکس نوشته سلام بر محرم می‌شود. معمولا این تصاویر با جملاتی مانند “به تو از دور سلام”، ” آقا سلام، ماه محرم شروع شد” یا “صدای پای کاروان کربلا می‌آید” همراه هستند.

جشنواره عکس نورنگار

عکس پروفایل سلام بر حسین

عکس پروفایل سلام بر حسین عکس پروفایل سلام بر حسین عکس پروفایل سلام بر حسین
arrow
arrow
شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *