دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

مانفروتو رسما وارد بازار گیمبال شد

اخبار عکاسی
مانفروتو رسما وارد بازار گیمبال شد

گیمبال مانفروتو MVG220 مدل سبک‌تر این دو محصول است و می‌تواند تا 2.2 کیلوگرم وزن را تحمل کند به همین خاطر یک گزینه ایده‌آل برای دوربین‌های بدون آینه و APS-C است. در این مدل از یک بازوی ثانویه جداشدنی استفاده شده است و به همین خاطر شما می‌توانید زاویه قرارگیری گیمبال را از عمودی به افقی تغییر دهید و به راحتی از زوایای خیلی پائین با دوربین خودتان عکاسی کنید.

گیمبال مانفروتو

دوربین شما با استفاده از صفحه Quick Release مانفروتو به این گیمبال متصل خواهد شد و به همین خاطر می‌توان گفت که این گیمبال سازگاری و یکپارچگی کامل خود را با دیگر سه‌پایه‌ها و محصولات مانفروتو حفظ کرده است. لرزشگیر سه محوره‌ی مورد استفاده در این محصول از قفل موتور برای متعادل‌سازی ساده‌ی بار استفاده خواهد کرد و یک سیستم کنترل لمسی خیلی راحت نیز امکان تغییر برخی از تنظیمات دوربین مثل ایزو و سرعت شاتر را از طریق گیمبال به شما خواهد داد. کاربران گیمبال حرفه‌ای همچنین از حالت‌های لرزشگیر ساده‌ای که برای ضبط ویدیوهای پرتره، سلفی، تایم لپس و ویدیوی 360 درجه در این محصول گنجانده شده است استقبال خواهند کرد. عمر باتری نیز طبق گفته‌ی خود کمپانی برابر با 7 ساعت برای یک بار شارژ است.

نسخه بزرگتر MVG460 نام دارد و از همان رابط کاربری و قابلیت‌های پیشرفته استفاده می‌کند اما می‌تواند تا 4.6 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این مقدار تحمل وزن برای حمل و نگه‌داری دوربین‌های فول فریم و سینمایی کافی است. با وجود مصرف بیشتر انرژی توسط موتورهای بزرگتری که استفاده از آن‌ها برای تحمل وزن بیشتر ضروری است، زمان کارکرد این گیمبال مانفروتو برابر با 12 ساعت است. این موضوع به نظر می‌رسد که به دلیل استفاده از باتری با حجم بیشتر نسبت به باتری مورد استفاده در MVG220 است.

گیمبال مانفروتو

همچنین گیمبال مانفروتو MVG460 در یک کیت حرفه‌ای هم عرضه می‌شود که داخل آن علاوه بر گیمبال یک وسیله جانبی برای فوکوس تعقیبی به همراه یک ریموت کنترل نیز قرار گرفته است.

علاوه بر این، مانفروتو از یک پایه بوم بازشو نیز رونمایی کرده است که تحت عنوان MVGBF-CF GimBoom شناخته می‌شود. این پایه سه تیکه فیبر کربن به شما این امکان را می‌دهد که ارتفاع گیمبال را تا 3.5 افزایش دهید تا به پرسپکتیو گیمبال برسید. البته این 3.5 متر با احتساب قد خود کاربر است و خود پایه در حالت بازشو 115 سانتیمتر و در حالت بسته 51 سانتیمتر ارتفاع دارد. این پایه از قفل‌های پیچشی ساده استفاده می‌کند و می‌تواند تا 6.5 وزن را تحمل کند که برای نگه داشتن گیمبال مانفروتو MVG220 و یا MVG460 به همراه دوربین کافی است.

نویسنده : محمد خزائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *