دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

تجهیزات عکاسی که به من کمک کردند

چاپ
تجهیزات عکاسی که به من کمک کردند
آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

هد سه‌پایه دندانه‌دار

 

هد مانفروتو 410 جونیور دندانه‌دار عکاسی را در فضاهای داخلی برای من کاملا متحول کرده است. در صورتی که نمی‌دانید هد سه پایه دندانه‌دار به شما این امکان را می‌دهد که سه پایه را در سه محور متفاوت با دقت بالا تنظیم کنید. من دو سال است که از این هد استفاده می‌کنم. قبل از اینکه این هد را بخرم، سعی می‌کردم دوربین خودم را با کمک یک بال‌هد تنظیم کنم و مشکلات خیلی زیادی با آن داشتم.

 

اگر برای شما سوال است که چرا باید تجهیزات عکاسی و دوربینم را با چنین دقت بالایی تنظیم کنم، باید بدانید که در عکاسی از فضاهای داخلی خطوط عمودی عکس نهایی باید کاملا صاف باشند. برای مثال با یک شرکت کار می‌کردم که فکر کنم با هوش مصنوعی خطوط تصویر را بررسی کرده بودند، زیرا هنگامی که عکس‌ها را برای ویرایش ارسال کرده بودند من فقط با زوم 200% و استفاده از خط کش‌های فتوشاپ توانستم قسمت‌هایی که مشکل داشتند را پیدا کنم. از آنجایی که آن‌ها از هر خانه 80 عکس می‌خواستند، به نظر این ایرادات با وسواس زیادی گرفته شده‌اند اما تا زمانی که این ایرادات را رفع نمی‌کردم به من پولی پرداخت نمی‌شد. البته من دیگر با آن‌ها کار نمی‌کنم اما الان که با مشتریان بهتری کار می‌کنم، باید عکس‌های باکیفیت‌تری بگیرم و به همین دلیل مهم است که دیوارها کاملا عمود به نظر برسند.

 

[relatedpost post=”87426″]

 

هد دندانه دار

 

کد تخفیف نورنگار

6D مارک II

 

هنگامی که دوربین 6D مارک II عرضه شد استقبال خیلی زیادی از آن شد اما چیزی که مردم بیشتر از آن استقبال کردند(به جز سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel) صفحه نمایش چند جهته آن بود. این قابلیت به صورت به خصوص مورد توجه ولاگرها قرار گرفت اما چیزی که من را متقاعد کرد این دوربین را بخرم چه چیزی بود؟ من قبلا راجع به اولین تجربه فیلمبرداری خودم یک مقاله نوشته‌ام. اما به صورت خلاصه بخواهم بگویم: “من به دنبال ارزان‌ترین تجهیزات برای عکاسی و ضبط ویدئوهای 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه بودم. من قبلا هم از دوربین‌های کانن استفاده کرده بودم و نیازی به زیاد فکر کردن نداشتم. اما مشخص شد که صفحه نمایش چند جهته برای کارهای داخلی خیلی پرکاربرد است. من پروژه‌های تبلیغاتی خیلی بزرگی ندارم و به همین دلیل سنسور 26.2 مگاپیکسلی مارک II به خوبی نیازهای من را رفع می‌کرد.

 

[relatedpost post=”26065″]

 

کانن 6D مارک 2

 

تجهیزات عکاسی من را می‌توانید داخل یک گوشه خیلی بسته و یا وسط وسایل مختلف بگذارید و نیازی به استفاده از منظره‌یاب نداشته باشید. این روش ایده‌آلی نیست و من برای مشتریان گران قیمت‌تر از این روش استفاده نمی‌کنم اما برای کارهای ارزان قیمتی مانند پروژه‌های Airbnb روش خیلی خوبی است. علاوه بر این صفحه نمایش لمسی این دوربین بدین معنی است که دیگر نیاز به کار با ریموت تریگر و یا تایمر دو ثانیه‌ای ندارم. احتمالا احساس کنید دو ثانیه زمان خیلی زیادی نیست اما اگر مجبور باشم برای هزار عکس در روز از تایمر دو ثانیه‌ای استفاده کنم بدین معنی است که باید 20 دقیقه بیشتر کار کنم.

 

شما چطور؟ آیا تجهیزات عکاسی دارید که کار شما را آسان‌تر کرده باشد؟ خوشحال خواهیم شد اگر در کامنت‌ها آن‌ها را به ما معرفی کنید.

نویسنده : محمد خزائی

2 دیدگاه

  • سعید69 گفت:

    سلام بهترین دوربین عکاسی حرفه ای چیست؟ میشه راهنماییم کنید؟

    • مهلا شریفان (کارشناس فروش) گفت:

      انتخاب دوربین و بهترین لنز با توجه به نوع عکاسی شماست
      به طور کلی نمیتوان یک دوربین را به عنوان بهترین معرفی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
8 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه