021-7356

معرفی نسل جدید DSLRهای مبتدی و محبوب نیکون

معرفی نسل جدید DSLRهای مبتدی و محبوب نیکون

نیکون D3500 با موارد بهبود یافته و البته قیمت کمتر، سعی بر حفظ کاربران دوربین‌های DSLR دارد. بزرگ‌ترین تغییر رخ‌‌داده در نسل جدید دوربین‌ سری D3000 نیکون، استفاده از بدنه‌ای کوچک‌تر (مشابه با نیکون D5600 با حذف نمایشگر چرخان) بوده است.

 

این دوربین که از همان سبک طراحی همیشگی نیکون بهره می‌برد، تنها ۳۶۵ گرم وزن دارد تا از لحاظ وزن و سبکی در کنار نمونه‌های بدون آینه و کامپکت با قابلیت تعویض لنز قرار بگیرد.

 

سازندگان نیکون هم‌چنین موفق به افزایش ۳۰ درصدی طول عمر باتری این دوربین نسبت به نسل پیشین خود شده‌اند. نیکون D3500  با هر بار شارژ قابلیت ثبت ۱۵۵۰ عکس را دارد که عملکرد فوق‌العاده‌ای به‌شمار می‌رود.

 

نیکون در DSLR جدید خود از همان سنسور ۲۴ مگاپیکسلی CMOS در اندازه‌ی  APS-C، سیستم فوکوس خودکار با ۱۱ نقطه، قابلیت فیلمبرداری 1080p  با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و بلوتوث که پیش از این در D3400 نیز در دسترس بودند، بهره برده است.

 

استفاده از سنسور بزرگ APS-C با حذف فیلتر پایین‌گذر باعث می‌شود تا D3500 برخلاف قیمت کم و ابعاد کوچک خود توانایی زیادی در ثبت تصاویر باکیفیت در شرایط مختلف نوری داشته باشد.

 

این دوربین سعی کرده با طراحی کلید و عملکرهای دوربین، راحتی کنترل بیشتری برای عکاسان به همراه داشته باشد. به‌لطف استفاده از فناوری اسنپ‌بریج و بلوتوث، تمامی عکس‌ها بلافاصله پس از ثبت، به گوشی هوشمند کاربر انتقال می‌یابد.

 

با توجه به افزایش محبوبیت دوربین‌های بدون آینه، نیکون جهت حفظ بازار خود اقدام به کاهش قیمت دوربین dslr مبتدی خود کرده‌است.

 

نیکون D3500 با لنز ۵۵-۱۸ میلی‌متری F3.5-5.6 با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید؛ پیش‌تر D3400 با همین لنز با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه شده بود.

 

امکان خرید این دوربین با کیت لنز ۵۵-۱۸ میلی‌متری در کنار نمونه‌ی تله ۳۰۰-۷۰ میلی‌متری F4.5-6.3 با قیمت ۸۴۹ دلار نیز موجود است.

 

نظر شما در مورد دوربین جدید نیکون D3500 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *