دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

باید منتظر نسل جدید سوپرتله زوم‌های کانن باشیم!

اخبار عکاسی
باید منتظر نسل جدید سوپرتله زوم‌های کانن باشیم!

با اینکه مدل‌های Nikon Z6 و Nikon Z7، اخیرا تمامی سرتیترها را به خود اختصاص داده‌اند، از Canon خبری نیست. اما، این بدین معنی نیست که این شرکت، برنامه‌ای در پیش ندارد، زیرا از شایعات اینگونه به نظر می‌رسد که این شرکت در حال بروزرسانی دو تا از بهترین سوپرتله زوم‌های کانن است.

 

مدل EF 400mm f/2.8L IS II USM و  EF 600mm f/4L IS II USM، دو عدد از بهترین تجهیزات Canon و لنز اصلی بسیاری از عکاسان ورزشی و حیات وحش هستند. طبق شایعات ، به نظر می‌رسد به زودی یعنی قبل از  فتوکینا، با نسخه‌های Mark III جایگزین خواهند شد.

 

هر دو سوپرتله زوم‌های کانن از نظر ظاهری، برای هر عکاسی بسیار نوآورانه هستند، پس به احتمال زیاد، تمرکز نسخه‌های جدید بر کاهش وزن آنها خواهد بود، مخصوصا با عرضه لنز سبک و جدید Sony یعنی FE 400mm f/2.8 GM OSS. هیچ شکی نیست که عکاسان حیات وحش و ورزشی، که باید این لنزها را به مدت طولانی با خود حمل کنند، از کاهش وزن آنها بسیار خوشحال خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید: لنز Sony FE 400mm f/2.8 GM OSS مخصوص عکاسی ورزشی

 

هر دو دارای لرزشگیر چهار استاپ هستند، پس احتمال وجود تغییرات بزرگ در مکانیزم عملکرد آن‌ها، بسیار کم است اما ممکن است المانهای جدیدی برای لنز مشاهده کنیم و ممکن است هر دو مدل جدید، از رنگ سفید Canon  استفاده کرده باشند.

 

اینطور که مشخص است بیشتر تغییرات روی ظاهر لنزها خواهد بود و تغییرات داخلی جزئی پیش بینی می‌شود.

 

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *