دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنزهای جدید میکروپرایم شرکت SLR Magic

اخبار عکاسی
لنزهای جدید میکروپرایم شرکت SLR Magic

شرکت SLR Magic ، از لنزهای میکرو پرایم سینمایی جدید خود برای دوربین‌های‌ مانت E سونی رونمایی می‌کند. شرکت سازنده‌ی دوربین SLR Magic در مراسم NAB 2018، سری جدید لنزهای سینمایی خود را به نمایش می‌گذارد.

 

لنزهای میکرو پرایم سینمایی جدید برای مانت E سونی طراحی شده‌اند. این سری، 5 لنز را شامل می‌شود که چهار لنز در می 2018 25mm) T1.5،35mm T1.3، 50mm T1.2 و 75mm T1.5) و یک لنز در تابستان 2018 (18mm T2.9) روانه‌ی بازار خواهند‌شد.

 

 

بر اساس گفته‌ی SLR Magic ، دایره‌ی تصویر لنزهای میکروپرایم سینمایی به اندازه‌ای بزرگ طراحی شده‌اند تا بتوانند سنسور‌های فول فریم را پوشش بدهند. برای این‌که در هنگام استفاده از گیمبال، تعویض لنز به آسانی صورت گیرد، اغلب این لنزها با وزن یکسانی ساخته‌ شده‌اند.

 

 

همچنین فوکوس آن‌ها به صورت داخلی انجام می‌گیرد. این شرکت، همچنین اعلام کرده است که “در این لنزها چرخ دنده‌های فوکوس می‌توانن کمی بیشتر از لنزهای عکاسی حرکت کنند، اما اگر از فوکوس مداوم استفاده نکنید، به خوبی ‌می‌توانید این موضوع را مدیریت کنید”.

 

 

SLR Magic

 

 

در جدول زیر مشخصات این سری از لنزهای میکروپرایم سینمایی را به خوبی ‌می‌توانید مشاهده کنید:

 

 

SLR Magic لنز اول میکرو پرایم خود را در این هفته در مراسم NAB2018 در وگاس به معرض نمایش خواهد گذاشت و قیمت هر کدام از این لنزها 800 دلار خواهد بود. لنز 18mm T2.9 در تابستان2018 به این مجموعه اضافه خواهد شد.

 

مترجم: آرمان دیداران

 

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

1 Comment

  • رضا مرادی گفت:

    با سلام ، ممنون از زحماتی که بابت معرفی این دوربین کشیدید، من برای عکاسی در سفر دوربین های زیادی رو بررسی کردم و حتی توی یک سال۲ تا دوربین dslr از برندهای کانن و نیکون گرفتم و فروختم و الان هم یه دوربین بدون آینه از کانن دارم، ولی پس از آشنایی با این سری از دوربین های سونی و دیدن نقد و بررسیشون توی یوتیوب و صد البته خوندن مقاله شما،بی صبرانه منتظر ورود آخرین نسل از سری RX هستم ، تو سایت های مختلف و حتی یوتیوب تعریف زیادی از این دوربین کردند و بسیار بسیار محبوب بوده، بنظرم ارزش هزینه کردن رو داره چون تا سال ها پاسخگوی نیازهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *