دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

نیکون در حال بررسی ساخت کارخانه لنز 224 میلیون دلاری در ژاپن می باشد

اخبار عکاسی
نیکون در حال بررسی ساخت کارخانه لنز 224 میلیون دلاری در ژاپن می باشد

نیکون در حال بررسی ساخت کارخانه برای سرمایه گذاری مجدد در تولید لنز در ژاپن از طریق توسعه جدید تأسیسات خود در شهر اوتاوارا است که در حال حاضر تنها کارخانه اپتیک ژاپنی باقی مانده خود را میزبانی می کند.

 

دیروز ، چندین نشریه گزارش دادند که نیکون در ژاپن سرمایه گذاری مجدد خواهد کرد و آنرا در کارخانه اصلی شرکت نیکون ،  واقع در شهر اوتاوارا در استان توچیگی ، احداث خواهد کرد . هدف افزایش ظرفیت تولید لنزهای مورد استفاده در میکروسکوپ ها ، دوربین ها و تجهیزات نوردهی نیمه هادی خواهد بود . این گزارش‌ها اضافه می‌کنند که این تسهیلات بیش از 30 میلیارد ین ، حدود 224 میلیون دلار ، هزینه خواهد داشت و شرکت قصد دارد عملیات تاسیسات را در سال 2026 آغاز کند.

 

در حالی که گزارش‌ها نشان می‌دهند که برنامه‌هایی از قبل در حال حرکت هستند ، نیکون به PetaPixel می‌گوید که این کار به سختی انجام شده است.

 

یکی از سخنگویان نیکون ژاپن به پتاپیکسل گفت: بله ، درست است که ما در حال بررسی ساخت یک ساختمان جدید هستیم.  با این حال  ما در مرحله بررسی جزئیات خاص هستیم و هنوز تصمیمی برای سرمایه گذاری به عنوان یک شرکت نگرفته ایم.

 

نیکون در حال بررسی ساخت کارخانه لنز 224 میلیون دلاری در ژاپن می باشد

تاسیسات شرکت Tochigi Nikon واقع در شهر Otawara

 

به نظر می رسد گزارشی که به گفتگوی آنلاین دامن زد ، ابتدا توسط روزنامه ژاپنی Nikkan Kogyo Shimbun قبل از انتشار آنلاین منتشر شده بود ، اما PetaPixel نتوانست این موضوع را تایید کند . با توجه به اینکه پروژه علیرغم آنچه برخی نشریات نوشته اند نهایی نیست ، برخی از خبرها در جایی از خط گزارش عبور کرده اند.

 

نیکون از ساخت کارخانه لنز 224 میلیون دلاری در ژاپن خبر میدهد

نیکون

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

کاملا چرخش

 

در سال 2020 و زمانی که نیکون در عمیق ترین رکود مالی خود قرار داشت ، این شرکت از تولید دوربین ژاپنی خود جلوگیری کرد و امکانات خود را به تایلند منتقل کرد . کمتر از سه ماه بعد ، نیکون دو تا از سه تاسیسات تولید لنز مستقر در ژاپن را نیز تعطیل کرد و نیروی کار و عملیات خود را در کارخانه در شهر اوتاوارا تجمیع کرد . عملیات تولید دو لنز دیگر در مارس 2021 متوقف شد.

 

اما اکنون ، دو سال بعد ، به نظر می‌رسد که نیکون از مبارزات خود بیرون آمده و حداقل در موقعیتی است که به فکر بازگشت به مسیر دیگر و گسترش تولیدات خود در ژاپن است . به نظر می رسد که این شرکت همه چیز را به درستی انجام می دهد و این واقعیت که حتی در حال بررسی چنین سرمایه گذاری عظیمی در تسهیلات است ، دلیل محکم تری برای این موضوع است.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *