دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

زمان عرضه بدون‌آینه‌های نیکون مشخص شد

اخبار عکاسی
زمان عرضه بدون‌آینه‌های نیکون مشخص شد

وب‌سایت NikonRumors (وبسایت در مورد حواشی و شایعات پیرامون نیکون) اعلام کرد که منابع موثقش از عرضه‌ی دوربین‌های فول‌فریم بدون‌آینه Z6وZ7 در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱ شهریور ۱۳۹۷) خبر داده‌اند.

 

در ادامه اخباری که قبلا در مورد دوربین بدون‌آینه نیکون کار کرده بودیم، اینطور که اعلام شده احتمالا دوربین نیکون Z6 دارای سنسور ۲۴ مگاپیکسلی و نیکون Z7 از سنسور ۴۵ مگاپیکسلی خواهد بود. در ضمن گفته شده‌است که نیکون قصد دارد در آینده‌ای نچندان دور لنزهای بدون‌آینه‌ی جدیدی را نیز به‌نام Z-Nikkor را نیز معرفی و عرضه کند. گفته می‌شود که یک شهریور، روز عرضه‌ی دوربین‌های فول‌فریم بدون‌آینه Z6وZ7 است.

 

جالبترین بخش خبر، این است که ظاهرا نیکون قصد دارد لنز جدید Nikon Z-Noct-Nikkor 58mm f/0.95 را هم معرفی کند. اگر این مطلب واقعی باشد، این لنز چهارمین لنز سری Z-Mount خواهدبود.

 

سایت NikonRumors تاریخ معرفی این لنز را نا مشخص اعلام کرده، اما ذکر کرده که پس از یکم شهریور، رونمایی خواهد شد. باید منتظر باشیم که نیکون به‌زودی و با انتشار تیزری رسمی یا با برگزاری رویدادی مطبوعاتی، مهر تأییدی بر مشخصات این لنز جدید بزند.

 

با خبرهای چند وقت اخیر اینطور برداشت می‌شود که Nikon قصد دارد در سری جدید دوربین‌های بدون آینه‌اش، روی لنزهای پرایم رده‌بالا تمرکز کند.

 

از طرفی نیکون دو هفته پیش نام تجاری NIKONOS را که سال ۲۰۰۸ باطل شده بود، مجددا ثبت کرده‌است. این نام تجاری جدید، در بخش «کالاها و خدمات» ثبت شده است؛ همین موضوع می‌تواند به‌نوعی به دوربین جدید این شرکت اشاره داشته باشد. این بخش شامل موارد زیر می‌شود:

 

ابزار و دستگاه‌های عکاسی، دوربین‌ها، دوربین‌های دیجیتالی، باطری‌های قابل‌شارژ برای دوربین‌های معمولی و دیجیتالی، شارژر باطری برای دوربین‌های معمولی و دیجیتالی، لنز دوربین‌ها، فیلتر لنزها، بند مخصوص دوربین‌های معمولی و دیجیتالی، پوشش جلویی لنز دوربین، نرم‌افزار کامپیوتری، کابل‌های USB، کابل‌های ویدیویی و پوشش نمایشگرهای LCD، ابزار و دستگاه‌های نوری.

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *