دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

رونمایی نیکون از لنز جدید ۸۵ میلی‌متری f/1.2 S به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده

اخبار عکاسی
رونمایی نیکون از لنز جدید ۸۵ میلی‌متری f/1.2 S به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده

در رونمایی نیکون از لنز جدیدش جزئیات نهایی مورد انتظار Nikkor Z 85mm f/1.2 S خود را ارائه کرده است ، لنزی که آن را به عنوان یک پرایم فوق سریع در سطح حرفه ای توصیف می کند که بدون شک پتانسیل فوق العاده پایه Z را نشان می دهد.

 

لنز نیکون  Z 85mm f/1.2 S که در ماه گذشته در حال توسعه معرفی شد، اولین لنز 85mm نیکون است که به اندازه f/1.2 باز می شود.

 

رونمایی نیکون از لنز جدید ۸۵ میلی‌متری f/1.2 S به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده در سطح حرفه ای

 

این توسط شرکت به عنوان ایده آل برای عکس های استودیویی ، عروسی ، رویدادها ، مد های بالا ، بی رول ، کلوزآپ و موارد دیگر است. این لنز نوید ارائه وضوح فوق‌العاده بالا و شدید را می‌دهد که بافت پوست و مو را به زیبایی ارائه می‌کند و در عین حال منطقه‌ای خارج از فوکوس یا بوکه ایجاد می‌کند ، که نیکون می گوید در توسعه تاکید ویژه ای شده است.

 

رونمایی نیکون از لنز جدید ۸۵ میلی‌متری به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده

 

این لنز از 15 عنصر تشکیل شده است که در 10 گروه قرار گرفته اند که شامل دو عنصر غیرکروی و یک عنصر پراکندگی فوق العاده کم است ، مورد دومی که نیکون می گوید انحراف و اعوجاج کروی و همچنین سایر انحرافات را به طور موثر کاهش می دهد و دارای محدوده دیافراگم f/. 1.2 تا f/16 از طریق دیافراگم 11 پره است.

 

رونمایی نیکون از لنز جدید f/1.2 S به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده

 

حداقل فاصله فوکوس 2.8 فوتی دارد ، فیلترهای 82 میلی‌متری را می‌پذیرد ، و وزنی معادل 1160 گرم در ابعاد 4.1 در 5.6 اینچ دارد . همچنین تا حدی آب‌بندی شده است ، که نیکون به‌طور خاص به عنوان مقاوم در برابر گرد و غبار و چکه یاد می‌کند.

 

نیکون ساختار نوری این لنز را با لنز 58 میلی‌متری f/0.95 Noct از جمله دیافراگم مقایسه می‌کند که منابع نور نقطه‌ای را به دایره‌های نرم و گرد تبدیل می‌کند.

 

نیکون از لنز جدید ۸۵ میلی‌متری f/1.2 S به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده رو نمایی کرد

 

نیکون ادعا می‌کندعملکرد نوری ، فوق‌العاده فراتر از وضوح چشمگیر است تا یک اپتیک واقعا منحصربه‌فرد ایجاد کند ، با تأکید ویژه بر ویژگی متمایز بوکه و منطقه خارج از فوکوس.

 

تاری پس زمینه نرم و طبیعی است ، در حالی که انتقال از سطح فوکوس ظریف و تدریجی است . کاملاً باز است ، عمق آن کاملاً شگفت‌انگیز است ، و حتی در هنگام توقف کاملاً رویایی و مجلل با بوکه‌های صاف و دایره‌ای است که توجه را به سوژه جلب می‌کند تا ظاهری پر زرق و برق ایجاد کند که برای مد ، بودوار و عروس‌ها مطلوب است.

 

این لنز همچنین از پوشش نانو کریستال نیکون استفاده می‌کند ، که می‌گوید شبح و شعله ور شدن را کم می‌کند . لنز 85 میلی‌متری f/1.2 هیچ نوع لرزشگیر تصویر ندارد و به لرزشگیر روی سنسور دوربین متصل است.

 

نیکون از لنز جدید ۸۵ میلی‌متری به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده رو نمایی کرد

 

سیستم فوکوس خودکار توسط دو موتور پله ای هدایت می شود که می توانند موقعیت دو گروه لنز فوکوس را به طور همزمان هماهنگ کنند . این STM ها با قطر کوچک و گشتاور بالا توصیف می شوند که نیکون می گوید عملکرد فوق العاده بی صدا ، سریع و دقیق را تضمین می کند . برای اهداف ویدیویی ، نیکون قول تنفس حداقل فوکوس را می دهد.

 

نیکون می‌گوید این پیشرفته‌ترین سیستم فوکوس چندگانه این شرکت است و عملکرد بهتری را در فواصل نزدیک و توانایی تغییر سریع فوکوس حتی در عمق میدان ناچیز در f/1.2 را ممکن می‌سازد.

 

در زیر چند نمونه عکس گرفته شده با لنز Nikkor Z 85mm f/1.2 S ارائه شده توسط نیکون آمده است:

 

نیکون از لنز جدید f/1.2 S به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده رو نمایی کرد

نیکون لنز جدید ۸۵ میلی‌متری f/1.2 S به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده را معرفی کرد نیکون لنز جدید ۸۵ میلی‌متری به همراه یک اپتیک پرتره فوق‌العاده را معرفی کرد

 

دوربین 85 میلی‌متری f/1.2 S نیکون در اواخر مارس 2023 در دسترس خواهد بود.

 

منبع خبر : petapixel

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

کمپین روز دختر
هدایای جذاب روز دختر نورنگار
4 ساعت پیش - زمان مطالعه : 3 دقیقه
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
5 روز پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه