021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکس‌های Nikon Z ‘XX نشان دهنده این است که یک دوربین تقلبی چیست

عکس‌های Nikon Z ‘XX نشان دهنده این است که یک دوربین تقلبی چیست

عکس‌های Nikon Z ‘XX را که یک عکاس فیلیپینی به اشتراک گذاشته است ، در نگاه اول به نظر می رسد می تواند نمونه اولیه نیکون Z6 یا نیکون Z7 باشد.

 

عکاس Michael Kalbo به PetaPixel می گوید که این دوربین برای فروش آنلاین در فیلیپین ارسال شده است . فروشنده یک نیکون Z9 را به همراه این دوربین عجیب Z XX لیست کرده بود . از آنجایی که Z XX وجود ندارد ، عکاس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ، چند سوال از فروشنده پرسید.

 

فروشنده پاسخ داد که اصلاً چیز زیادی در مورد آن نمی داند ، فقط ادعا کرد که از ژاپن آمده است . هیچ نشانی از عمر دوربین نیز وجود نداشت. پس از پاسخ دادن به این سوالات اولیه ، فروشنده سرد شد و دیگر پاسخ نداد.

 

عکس‌های Nikon Z ‘XX نشان دهنده این است که یک دوربین تقلبی به چه شکل است عکس‌های Nikon Z ‘XX نشان دهنده این است که یک دوربین تقلبی چجوری است

 

کالبو می گوید که او واقعاً علاقه مند به خرید این دوربین است تا ببیند آیا می تواند در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کند یا خیر . در حالی که فیلیپین به دلیل میزبانی طیف گسترده ای از محصولات تقلبی که بسیار شبیه به واقعی هستند ، برای فروش گذاشته است ، عکاس می گوید اگر این واقعا جعلی است  ، هرگز چیزی نزدیک به این سطح شباهت با دوربین واقعی نیکون ندیده است.

 

عکس‌های Nikon Z ‘XX نشان دهنده این است که یک دوربین تقلبی چگونه است

 

در اینجا تعداد زیادی تقلبی وجود دارد ، اما من هرگز دوربینی در این سطح تقلبی ندیده‌ام . نیکون برای اظهار نظر تماس گرفت اما قبل از انتشار پاسخی نداد.

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

احتمال تقلبی

 

بر اساس تجربیات تیمش با دوربین‌های بتا یا حتی آلفا در گذشته ، پتاپیکس معتقد است که این یک محصول اصلی نیکون نیست . هنگامی که یک شرکت دوربین  ، نمونه‌هایی از یک دوربین منتشر نشده را برای آزمایش عمومی تولید می‌کند ، دلیلی برای جلب توجه بیشتر به آن وجود نخواهد داشت . به طور معمول ، شرکت‌های دوربین فقط نام مدل دوربین قبلی را روی بدنه می‌گذارند و پس از اینکه یک محصول به طور عمومی شناخته شد ، نام واقعی محصول ظاهر می شود.

 

عکس‌های Nikon Z ‘XX نشان دهنده این است که یک دوربین تقلبی چگونه عکاسی میکند

نیکون Z XX در سمت چپ و نیکون Z6 در سمت راست، توسط دیوید کرو از PetaPixel گرفته شده است.

 

عکس‌های Nikon Z ‘XX نشان دهنده این است که یک دوربین تقلبی چگونه کار میکند

نیکون Z XX در سمت چپ و نیکون Z6 در سمت راست، توسط دیوید کرو از PetaPixel گرفته شده است.

 

به همین دلیل است که چاپ XX روی این دوربین از دیدگاه سازنده دوربین منطقی نیست و توجه بیش از حد را به محصولی که معرفی نشده بود جلب می کند.

 

با این حال ، دیدن یک ظاهر جعلی تا این اندازه به واقعیت در دنیای دوربین غیرعادی است . به غیر از عدم چسبندگی در سمت راست عقب ، بسیار شبیه دوربین های سری Z است . با بررسی دقیق ، ممکن است در واقع بدنه نیکون Z5 باشد. دسته عقب Z5 که در زیر نشان داده شده است ، با ارتفاع عکس Kalbo مطابقت دارد.

 

عکس‌های Nikon Z ‘XX نشان دهنده این است که یک دوربین تقلبی به چه صورت عکاسی میکند

 

در حال حاضر ، همه اینها حدس و گمان است. اگر کالبو بتواند دوربین را در اختیار بگیرد ، می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه دهد که PetaPixel به اشتراک خواهد گذاشت.

 

منبع خبر : petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه