دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

شایعات جدید منتشر شده در مورد دوربین‌های جدید Nikon Z6s و Nikon Z7s

اخبار عکاسی
شایعات جدید منتشر شده در مورد دوربین‌های جدید Nikon Z6s و Nikon Z7s

خوشبختانه ، به تازگی مشخصات جدید جالب توجهی برای در مورد Z6 و Z7 به بیرون درز کرده است، از جمله شایعه‌ای بسیار خوشحال کننده مبنی بر اینکه هر دو دوربین دارای اسلات کارت دوگانه هستند (اسلات کارت تک در Z6 و Z7 یکی از بزرگترین‌ مشکلات بود)

ظاهراً، همانطور که توسط Nikon Rumors گزارش شده است، این اسلات‌های کارت دوتایی به جای دو اسلات CFexpress، هم CFexpress و هم SD خواهند بود. این می‌تواند به طور بالقوه راهی برای حفظ بدنه جمع و جور Z6 و Z7 برای نیکون باشد، زیرا احتمالاً جای اشغال شده توسط اسلات کارت sd کمتر است.

در حالی که اسلات کارت حافظه به روز شده است، ظاهراً هر دو دوربین همچنان از همان سنسورهای اصلی استفاده می‌کنند که در Z6 و Z7 یافت می‌شود. با این حال، هر دو دوربین ظاهراً دارای یک پردازنده جدید Dual EXPEED هستند.

Z7s و Z6s

Nikon Z6 به ویژه به دلیل قابلیت‌های فیلمبرداری بسیار مشهور است و به نظر می‌رسد که Nikon با نسخه‌های جدید در حال پیشرفت در این زمینه است. ظاهراً ویژگی‌های جدید ویدیویی بیشتری از جمله فیلم برداری 4K و 60  فریم بر ثانیه وجود دارد. با این حال، ما نمی‌دانیم این مورد در هر دو دوربین آینده وجود دارد یا فقط در یک دوربین.

از دیگر مشخصات احتمالی جالب توجه می‌توان به منظره یاب الکترونیکی بهبود یافته با 5.76 میلیون نقطه (مدل‌های فعلی هر دو دارای EVF با 3.69 میلیون نقطه هستند) و یک گیره افقی با کنترل‌های داخلی برای هر دو دوربین اشاره کرد.

در حالی که این مشخصات شایعه شده، به طور قطع، به روزرسانی های فزاینده‌ای برای Nikon Z6 و Nikon Z7 اصلی است، اما دوربین‌های اصلی هر دو بسیار چشمگیر بودند. گفته می‌شود رونمایی رسمی پیش از پایان سال جاری است.

 

نویسنده : محمد خزائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *