دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

المپیوس از نسل چهارم دوربین‌های OM-D رونمایی کرد

المپیوس از نسل چهارم دوربین‌های OM-D رونمایی کرد

صفحه نمایش چرخان دوربین المپیوس E-M10 Mark IV و کلیدهای روی صفحه باعث شده است که عکاسی سلفی با استفاده از آن به شدت ساده باشد. المپیوس همچنین سیستم اتوفوکوس پیاپی این دوربین را هم به روز کرده است و قابلیت ضروری شارژ با استفاده از کابل USB را هم در آن گنجانده است.

بقیه قابلیت‌های E-M10 IV تقریبا نسبت به مدل‌های قبلی تغییر نکرده است. هنوز هم ما شاهد یک سیستم لرزشگیر 5 محوره، منظره‌یاب الکترونیکی OLED و تعدادی حالت صحنه و فیلتر هنری مختلف در این دوربین هستیم. فیلمبرداری 4K/30p نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این دوربین است.

با این وجود بهبودهایی هم در سیستم داخلی این دوربین گنجانده شده است. برای مثال سیستم لرزشگیر داخلی آن تا حدودی بهتر شده است و می‌تواند تا 4.5 گام لرزش را کاهش دهد که در مقایسه با مارک 3 حدودا 0.5 گام بیشتر است.

المپیوس E-M10 Mark IV

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که به این دوربین اضافه شده است صفحه نمایش آن است که به سمت پائین باز می‌شود و گزینه خیلی خوبی برای عکاسی سلفی و فیلمبرداری برای ولاگ می‌باشد. این قابلیت در کنار توانایی این دوربین برای فیلمبرداری 4K احتمالا باعث خواهد شد که دوربین المپیوس E-M10 Mark IV  یک گزینه وسوسه کننده برای تمامی افرادی باشد که قصد دارند تولید محتوای ویدیویی را آغاز کنند.

البته لازم به ذکر است که این دوربین ورودی میکروفون ندارد و به همین خاطر فقط امکان استفاده از میکروفون داخلی را خواهید داشت.

المپیوس E-M10 Mark IV

این دوربین مثل تقریبا تمامی دوربین‌های مدرن دیگر از اتصال وای‌فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند تا انتقال عکس‌ها و فیلم‌های ثبت شده به دوربین کاملا راحت باشد. علاوه بر این، نرم‌افزار گوشی هوشمند Ol.Share علاوه بر امکان انتقال تصاویر و ویدیوها به گوشی هوشمند، برای کنترل دوربین از راه دور هم کاربرد دارد.

المپیوس E-M10 Mark IV را می‌توانید در دو رنگ مشکی و نقره‌ای تهیه کنید. قیمت بدنه‌ی این دوربین 699 دلار و قیمت کیت آن به همراه لنز کامپکت 14-42mm f3.5-5.6 EZ برابر با 799 دلار اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط