دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین شیک PEN E-PL8، محصول جدید المپوس

اخبار عکاسی
دوربین شیک PEN E-PL8، محصول جدید المپوس

هنوز مدت زیادی از زمانی که شرکت المپوس دوربین PEN-F خود را معرفی کرده سپری نشده است و اکنون این شرکت در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ اقدام به معرفی دوربین مشابه ارزان قیمت تری با همان ظاهر کلاسیک نموده است. این دوربین الیمپوس Pen E-PL8 نام دارد و از سری دوربین‌های میکرو چهارسوم این شرکت محسوب می‌شود. همچنین این دوربین از حسگر جدید TruePicTM VII، لرزشگیر تصویر ۳ محوره و طیف حساسیت ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ نیز بهره می‌برد.

دوربین الیمپوس Pen E-PL8با در نظر داشتن این نکته که زمان زیادی از ورود سری PEN المپوس نمی‌گذرد، اما متاسفانه هنوز دوربین الیمپوس Pen E-PL8 توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۴K را ندارد، که برای یک دوربین مدرن عجیب است. به عنوان مثال اکنون حتی دوربین ۳۳۰ دلاری میکروچهار سوم شیائومی هم می‌تواند با فرمت ۴K فیلم بگیرد و برای یک دوربین با ۵۰۰ دلار قیمت این مسئله کمی دور از ذهن است. البته شما می‌توانید از این دوربین برای ثبت ویدئوهایی با کیفبت ۱۰۸۰p با سرعت‌های ۲۴ و ۳۰ فریم در ثانیه استفاده نمایید. به علاوه این دوربین مجهز به WiFi داخلی نیز بوده و از آن طریق خواهید توانست با استفاده از برنامه کاربردی المپوس، تصاویر را به گوشی هوشمند و تبلت خود منتقل کنید.

olympus-pen-1دوربین الیمپوس Pen E-PL8 از ماه اکتبر با قیمت ۵۵۰ دلار برای بدنه و ۶۵۰ دلار به همراه لنز ۱۴-۴۲mm وارد بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد این دوربین برای عکاسانی که به دنبال دوربین‌های شیک ولی کوچک هستند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

نویسنده : محمد رزازان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *