021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

کارگاه یکروزه آشنایی با تولید مجموعه عکس و استیتمنت نویسی

کارگاه یکروزه آشنایی با تولید مجموعه عکس و استیتمنت نویسی

اینک پنجمین دوره جشنواره عکس نورنگار در دو بخش اصلی و جنبی پذیرای عکس‌های شما می‌باشد. موضوع بخش اصلی این دوره، ایران من با تمرکز بر محیط زیست بوده و شرکت کنندگان بایستی عکس‌های خود را در قالب مجموعه عکس( 5 تا 8 عکس) ارسال نمایند. موضوع بخش جنبی هم انسان در طبیعت در نظر گرفته شده و در این بخش فقط تک عکس ( حداکثر 8 قطعه عکس) پذیرفته می‌شود. امسال هم مثل سال‌های گذشته همزمان با هفته اول مرداد، فراخوان دوره جدید جشنواره عکس نورنگار از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد. (مشاهده فراخوان جشنواره)

 

جشنواره دارای دو بخش، اصلی و جنبی است:

 

-بخش اصلی: موضوع بخش اصلی، ایران من، با تمرکز بر محیط زیست است.( با تاکید بر رابطه انسان و محیط طبیعی، محیط زیست و توسعه پایدار، محیط زیست شهری، سبک زندگی دوستدار محیط زیست ) در این بخش فقط مجموعه عکس ( بین ۵ تا ۸ عکس) پذیرفته می شود. هر مجموعه بایستی دارای استیتمنت بوده ( حداکثر ۴۰۰ کلمه) و هر عکس نیز باید دارای کپشن (حداکثر ۱۰۰ کلمه) باشد.

 

-بخش جنبی: موضوع این بخش انسان در طبیعت بوده و فقط بصورت تک عکس (حداکثر ۸ قطعه عکس) پذیرفته می شود.

 

در همین جهت دبیرخانه جشنواره تصمیم به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با موضوعات جشنواره در طی این جشنواره کرده‌است. اولین کارگاه اعلام شده با موضوع آشنایی با تولید مجموعه عکس و استیتمنت نویسی در تاریخ 25 شهریور ماه به صورت رایگان برگزار خواهد شد. این کارگاه در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد و مدرس آن  جناب آقای محمدخانی خواهد بود.

 

علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به لینک (http://bit.ly/2CnlVxp) مراجعه فرمایند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *