دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز Lumix Vario 12-35mm f/2.8 II را پاناسونیک دوباره طراحی و جایگزین کرد

اخبار عکاسی
لنز Lumix Vario 12-35mm f/2.8 II را پاناسونیک دوباره طراحی و جایگزین کرد

پاناسونیک اعلام کرده است که لنز Lumix Vario 12-35mm f/2.8 II  قبلی را با Leica DG Vario-Elmarit 12-35mm f/2.8 ASPH POWER O.I.S جدید طراحی و جایگزین کرده است. برای دوربین های Micro Four Thirds سری Lumix G.

معادل یک لنز 35 میلی‌متری 24-70 ، لنز جدید 12-35 میلی‌متری f/2.8 جایگزین یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین لنزهای این شرکت می‌شود و همان چیزی است که پاناسونیک می‌گوید نشان‌دهنده تعهد مداوم خود به توسعه و پشتیبانی از Micro Four Thirds است. سیستم لنز جدید دارای تثبیت کننده تصویر اپتیکال است) اما همچنان جمع و جور و سبک وزن است.

لنز جدید از 14 عنصر تشکیل شده است که در 9 گروه قرار گرفته اند، که شامل چهار عنصر غیرکروی، یک اپتیکال با پراکندگی فوق العاده کم (UED) و یک عنصر با ضریب شکست فوق العاده بالا (UHR) است که پاناسونیک می گوید برای دستیابی به عملکرد نوری بالا ترکیب می شوند.

لنز Lumix Vario 12-35mm f/2.8 II پاناسونیک را دوباره طراحی کرد

 

به طور خاص، این شرکت می‌گوید که مواد شیشه‌ای عنصر لنز UHR به تازگی با ضریب انتقال بالاتر برای دستیابی به بازتولید رنگ طبیعی بیشتر به‌روزرسانی شده است. علاوه بر این، پاناسونیک می گوید که پوشش منحصر به فرد سطح نانو، ضد انعکاس موثری را ارائه می دهد و به لنز اجازه می دهد تا تصاویر واضح تری تولید کند.

قطر فیلتر 58 میلی متر است و لنز از دیافراگم دایره ای 7 تیغه ای استفاده می کند.

به دلیل پوشش نازک آن با ریزساختار در سطح نانومتر و نسبت پراکندگی بسیار کم، بازتاب کل طول موج 380 تا 780 میلی متر، از جمله محدوده نور بصری، کاهش می یابد. این شرکت می‌گوید همراه با یک بخش محافظ نور جدید، وقوع شبح و شعله‌ور شدن به حداقل می‌رسد.

لنز Lumix Vario 12-35mm f/2.8 II پاناسونیک

پاناسونیک می گوید که این لنز همچنین دارای فاصله فوکوس کوتاه 0.15 متری (حدود 5.9 اینچ) در انتهای عریض با نسبت بزرگنمایی  0.21x (در 17 میلی متر) در مقایسه با لنز اصلی که 0.25 متر (حدود 9.8 اینچ) داشت. حداقل فاصله فوکوس و نسبت بزرگنمایی 0.17 برابر است.

این شرکت همچنین ادعا می کند که لنز Lumix Vario 12-35mm f/2.8 II به لطف سیستمی که به آن اجازه می دهد تا حداکثر 240 فریم در ثانیه کار کند، از قابلیت فوکوس خودکار سریع، صاف و بی صدا برخوردار است. از آنجایی که دوربین‌های پاناسونیک در فیلم‌برداری حرفه ای هستند، لنز نیز با مکانیزمی طراحی شده است که تنفس فوکوس را متوقف می‌کند و شامل یک کنترل دیافراگم میکرو مرحله‌ای برای تغییر نوردهی صاف است.

مدل جدید Leica DG Vario-Elmarit 12-35mm f/2.8 ASPH POWER O.I.S. در فوریه یک href=”https://www.adorama.com/ipc123528.html?kbid=67085″ rel=”norewrite sponsored”>به قیمت 900 دلار در دسترس خواهد بود.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *