دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

پاناسونیک هم بدون‌آینه فول‌فریم تولید خواهد کرد!

اخبار عکاسی
پاناسونیک هم بدون‌آینه فول‌فریم تولید خواهد کرد!

ده سال از معرفی اولین دوربین بدون آینه‌ی پاناسونیک بلا نام، G1 می‌گذرد. و اکنون تصمیم گرفته‌است که اولین دوربین فول فریم بدون آینه‌ی خود را معرفی کند. پس از Nikon Z و Canon R حالا نوبت به معرفی پاناسونیک فول فریم رسیده‌است. می‌توان امسال را سال دوربین‌های بدون‌آینه فول فریم نامید.

 

بیشتر بخوانید: تاریخچه ۱۰ ساله دوربین‌های بدون‌آینه

 

بر اساس شایعات، پاناسونیک نمونه‌ی اولیه و محصول نهایی را در نیمه‌ی اول ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار خواهد کرد. به نقل از یکی از منابع تست معرفی این مدل به‌اندازه‌ی Nikon Z7 هیجان‌انگیز است. اینطور که اعلام شده کیفیت ویدئوی این مدل شگفت‌انگیز خواه بود.

 

هنوز اطلاعاتی دقیقی در مورد مشخصات این دوربین یا حتی همکاری با لایکا یا المپیوس در دست نیست؛ اما می‌توان حدس زد در این مدل هم از مانت مشابه Leica SL استفاده کرده باشد. مزیت همکاری با لایکا می‌تواند این باشد که ۶ لنز (البته گران‌قیمت) برای این نوع مانت وجود دارد.

 

علاوه بر این اطلاعاتی هم مبنی بر استفاده از فرمت ۴:۳ در این مدل وجود ندارد. یقینا پاناسونیک یکی از رقبای چالش‌برانگیز در زمینه‌ی ویدئو است؛ اما برای اینکه بتوانیم بگوییم پاناسونیک می‌تواند با دو غول کانن، نیکون و دیگر پرچم‌دار دوربین‌های بدون آینه یعنی سونی رقابت داشته باشد زود است. از طرفی باید دید آیا المپیوس و ریکو هم دوربین مشابهی را خواهند ساخت یا خیر.

 

نظر شما در مورد یورش شرکت‌ها به تولید دوربین‌های بدون‌آینه فول فریم چیست؟

 

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *