021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

دوربین پرچمدار Lumix DMC-GH5 از پاناسونیک 2000 دلار قیمت‌گذاری شد

دوربین پرچمدار Lumix DMC-GH5 از پاناسونیک 2000 دلار قیمت‌گذاری شد

امروز در نمایشگاه CES پاناسونیک Lumix DMC-GH5 را به‌طور رسمی قیمت‌گذاری کرد و هم‌اکنون روی وب‌سایت B&H با قیمت 2000 دلار آماده پیش سفارش است. این دوربین با حسگر میکرو چهارسوم، می‌تواند با رزولوشن 4K و سرعت فیلم‌برداری 60 فریم بر ثانیه با عمق رنگ 4:2:2 10-bit نیز ویدئو ضبط کند. ضمناً وضعیت 6K Photo در این دوربین به شما امکان می‌دهد تا عکس‌هایی با رزولوشن 18 مگاپیکسل را از تک‌تک صحنه‌های این ویدئو استخراج کنید. الیمپوس مدعی ست که تا المپیک 2020 می‌خواهد دوربین‌های خانگی خودش را به فیلم‌برداری با رزولوشن 8K برساند و احتمالاً دوربین‌هایی مانند Lumix DMC-GH5 در ادامه این خواسته است.

پاناسونیک Lumix DMC-GH5

رزولوشن حسگر این دوربین با حدود 25 درصد افزایش از مدل قبلی یعنی GH4 با رزولوشن 16 مگاپیکسل، هم‌اکنون به یک حسگر Digital LIVE MOS با رزولوشن 20.3 ارتقا یافته است و نکته جالب اینجاست که فیلتر LowPass نیز از روی آن حذف شده که به معنی شارپنس بسیار بیشتر و جزئیات دقیق‌تر است.

پاناسونیک Lumix DMC-GH5
لرزشگیر این دوربین پاناسونیک Lumix DMC-GH5 از نوع Dual I.S 5 محوره با قدرت لرزشگیری بسیار بالاست و می‌تواند محوشدگی تا 4 استاپ سرعت پایین شاتر را جبران کند. بدنه پاناسونیک Lumix DMC-GH5 نیز با مدل قبلی خودش چندان متفاوت نیست و به نظر می‌رسد عایق‌بندی خوبی دارد. همان‌طور که انتظار داریم این دوربین به امکانات بی‌سیم WiFi و NFC مجهز شده و البته قابلیت ارتباطی با بلوتوث نیز روی آن قرار دارد و می‌تواند به‌طور پیوسته با تلفن‌های همراه ارتباط خودش را حفظ کند. ضمناً یک پورت خروجی HDMI (اندازه اصلی) روی آن وجود دارد که می‌توانید تصویر خروجی را به صورت مستقیم از آن روی رکوردرهای جانبی منتقل کنید.

پاناسونیک Lumix DMC-GH5
فراموش نکنید که در صورت تمایل می‌توانید همین امروز این دوربین پاناسونیک Lumix DMC-GH5 را از وب‌سایت نورنگار پیش سفارش دهید. امروز پاناسونیک حسابی خبرساز بود و دوربین‌های دیگری را نیز معرفی کرده که می‌توانید در مجله نورنگار اخبار آن‌ها را مطالعه کنید.

پاناسونیک Lumix DMC-GH5

پاناسونیک Lumix DMC-GH5

پاناسونیک Lumix DMC-GH5

[porto_content_box border_top_color=”blue”]

اخبار نمایشگاه CES2017 در نورنگار

[/porto_content_box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *