021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی دوربین جدید ۳۵میلی متری شرکت پنتاکس

معرفی دوربین جدید ۳۵میلی متری شرکت پنتاکس

معرفی دوربین جدید ۳۵میلی متری شرکت پنتاکس بعد از ترمیم فیلم های آنالوگ

ریکو اعلام کرد که پس از افزایش علاقه به عکاسی آنالوگ، پروژه جدید دوربین فیلم Pentax را راه اندازی کرد و به معرفی دوربین جدید ۳۵میلی متری پرداخت.

مهندسان پس از تحقیق و توسعه درباره دوربین های جدید 35 میلی متری ، قدیمی ها را گرد هم می آورند و آنها را با جوان ترها ترکیب می کنند تا از تاریخ غنی پنتاکس در بازار دوربین های آنالوگ بهره ببرند.

ریکو در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌نویسد: «اخیراً علاقه ام به دوربین‌های قدیمی فیلم برداری باعث تولدی دوباره شده است. ما می‌خواهیم از مهارت‌ها و فناوری‌های دوربین های قدیمی فیلم برداری که در طول سال‌ها توسط Ricoh Imaging/Pentax توسعه یافته‌اند استفاده کنیم و محصولات جدید دوربین فیلم برداری را برای علاقه‌مندان به دوربین در سراسر جهان فراهم کنیم.»

عکاسی در سال‌های اخیر شاهد رونق مجدد بوده است. بسیاری پس از ظهور دوربین های دیجیتال و گوشی های هوشمند اعلام کردند که این رسانه مرده است. اما در اوایل سال جاری، تولیدکننده فیلم Eastman Kodak، به دلیل ناتوانی در پاسخگویی به تقاضا، اقدام به استخدام تکنسین‌ها کرد.

ریکو می‌گوید: «ما در حال توسعه و راه‌اندازی محصولات جدید و ارائه خدمات مراقبت‌های بعدی هستیم تا کاربران باتجربه دوربین فیلم‌برداری و عکاسان جوان‌تری که می‌خواهند این دوربین‌ها را برای اولین بار امتحان کنند، بتوانند از تجربه عکاسی فیلم لذت ببرند.

با وجود دوربین‌های دیجیتال که اکنون جریان اصلی عکاسی هستند، تهیه قطعات مورد نیاز برای دوربین‌های فیلم برداری می‌تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین موفقیت این پروژه سایر تولیدکنندگان را درگیر خواهد کرد.

ریکو می گوید که امیدوار است با علاقه مندان به دوربین فیلمبرداری، عکاسان و سازندگان برای ارتقای پروژه همکاری کند و در عین حال به بازخورد آنها برای کمک به توسعه محصول گوش دهد.

ریکو می افزاید: «ما همچنین در حال برنامه ریزی راهی برای برقراری ارتباط موثر در مورد توسعه پروژه با کاربران در سراسر جهان و همکاری نزدیک با آنها هستیم.

دوربین جدید ۳۵میلی متری بعد از ترمیم فیلم های آنالوگ خود

بازگشت فیلم برداری

به نظر می‌رسد که تجدید حیات فیلم برداری توسط نسل Z انجام می‌شود که مجذوب این روند شده‌اند.

ریکو می‌گوید: «بسیاری از عکاسان جوان از گرفتن عکس با دوربین‌های فیلم برداری، توسعه فیلم و سپس آپلود تصاویر به شکل دیجیتالی در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی بدون چاپ نهایی لذت می‌برند.

«در همان زمان، امروزه تولیدکنندگان کمی دوربین فیلمبرداری جدید می‌سازند و می‌فروشند. برخی از کاربران دوربین فیلم برداری نگرانی خود را در مورد خدمات مراقبت های بعدی برای دوربین های فیلم برداری استفاده شده ابراز کردند.

Ricoh Imaging حمایت از طرفداران دوربین فیلم برداری را در اولویت قرار داده است تا آنها بتوانند بدون نگرانی از عکاسی و فیلمبرداری، از توسعه، تولید و فروش دوربین فیلم بردلری گرفته تا مراقبت های بعدی لذت ببرند.

غول تصویربرداری ژاپنی پیشنهاد می کند که عکاسی آنالوگ فعالیت لذت بخش تری را ارائه می دهد که برخلاف جامعه راحت امروزی است که در آن می توان تصاویر زیبا را به راحتی در گوشی های هوشمند ثبت کرد.

پنتاکس معتقد است که زمان و تلاش به معنای فردیت، خلاقیت و ترجیح شخصی است. ریکو می‌گوید: از آنجایی که فعالیت‌ها ی مستلزم زمان و تلاش در واقع یک تجربه انسانی است، هدف ما ارائه محصولات دوربین Pentax است که شامل اقدامات پیچیده، زمان‌بر و رضایت‌بخش است.

ریکو تاریخی برای اینکه چه زمانی عکاسان بتوانند دوربین فیلمبرداری مدرن Pentax را در دست بگیرند، ارائه نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *