دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز اولترا واید 14 میلی‌متری f/2.8 Pergear برای سونی، کانن، نیکون و لایکا

اخبار عکاسی
لنز اولترا واید 14 میلی‌متری f/2.8 Pergear برای سونی، کانن، نیکون و لایکا

لنز اولترا واید 14 میلی‌متری f/2.8 Pergear برای سونی، کانن، نیکون و لایکا فول فریم معرفی شد. 

لنز جدید برای دوربین‌های بدون آینه فول فریم، به‌ویژه برای پایه E-mount، نیکون Z-mount، Canon RF-mount و Leica L-mount طراحی شده است، اما این شرکت می‌گوید که می‌تواند با مدل‌های APS-C نیز استفاده شود و فاصله کانونی معادل 21 میلی متر را فراهم می کند. 

Pergear 14mm f/2.8 از 13 عنصر تشکیل شده است که در 9 گروه قرار گرفته اند، که شامل دو لنز غیرکروی و پنج عنصر با ضریب شکست فوق العاده بالا است که به گفته شرکت به کنترل اعوجاج و انحرافات کروی کمک می کند و در نتیجه وضوح تصویر را بهبود می بخشد و ارائه دقیق تصویر را به همراه دارد. علاوه بر این، سه عنصر پراکندگی فوق‌العاده کم در فرمول نوری گنجانده شده است که Pergear می‌گوید برای کاهش حاشیه‌های رنگی و انحرافات رنگی به منظور ایجاد وضوح و دقت در رنگ بالا استفاده می‌شود.

لنز اولترا واید 14 میلی‌متری f/2.8 Pergear برای سونی، کانن، نیکون و لایکا معرفی شد

 

این اپتیک دارای گستره دیافراگم f/2.8 تا f/22 از طریق دیافراگم 10 پره است. Pergear می گوید که دیافراگم “روشن” f/2.8 برای کار در شرایط نوری مختلف و همچنین برای کنترل عمق میدان و جداسازی سوژه طراحی شده است.

این دیافراگم از طریق یک حلقه دیافراگم دستی کلیک شده ، کنترل می شود. با توجه به این نکته، لنز تمام فلزی کاملاً دستی است و هیچ گونه اتصال الکترونیکی با دوربین ندارد، احتمالاً دلیل این است که Pergear می‌تواند آن را برای مانت RF Canon عرضه کند، زیرا کانن در حال حاضر مجوز نصب بدون آینه خود را به هیچ‌کدام از آنها نمی‌دهد.

لنز اولترا واید 14 میلی‌متری f/2.8 Pergear 

 

Pergear می گوید که لنز “تنفس فوکوس بسیار کمی” نیز دارد. وزن آن 500 گرم و ابعاد آن 66 میلی متر در 87 میلی متر است.

قسمت جلویی لنز، که فیلترهای 82 میلی‌متری را می‌پذیرد، با پوشش چند لایه‌ای پوشانده شده است که Pergear می‌گوید شعله‌ور شدن را منع می‌کند و هنگام کار در «شرایط نوری قوی» کنتراست و وفاداری رنگ بیشتری را ارائه می‌دهد.

هنگامی که در یک دوربین فول فریم استفاده می‌شود، لنز 14 میلی‌متری f/2.8 دارای زاویه دید 114 درجه است که در کنار طراحی مستطیل لنز، به ادعای Pergear منجر به حداقل اعوجاج می‌شود که به لنز اجازه می‌دهد هم در منظره و هم در معماری استفاده شود.

در زیر چند نمونه عکس گرفته شده با لنز اولترا واید 14 میلی متری f/2.8 آمده است:

لنز اولترا واید 14 میلی‌متری 
لنز اولترا واید
لنز اولترا واید f/2.8 Pergear برای سونی، کانن، نیکون و لایکا
لنز اولترا واید 14 میلی‌متری برای سونی، کانن، نیکون و لایکا
لنز اولترا واید 14 میلی‌متری برای سونی، کانن، نیکون و لایکا
لنز اولترا واید f/2.8 Pergear برای سونی، کانن، نیکون و لایکا

لنز دستی Full-Frame Pergear 14mm F2.8 به طور مستقیم از وب سایت شرکت در هر یک از چهار گزینه نصب بدون آینه با قیمت 270 دلار در دسترس است.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *