021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

یک گوشی همراه با قابلیت‌های DSLR

یک گوشی همراه با قابلیت‌های DSLR

سونی از مدل Xperia XZ2 Premium با صفحه 4K HDR و دوربین دوگانه، پرده برداری کرد. شاید به خاطر داشته باشید که Xperia XZ2 فقط یک دوربین پشت داشت، اما Xperia XZ2 Premium دارای سیستم دوربین دوگانه است.

 

دوربین اصلی، رنگ را ثبت می‌کند و دوربین دوم، تنها قادر به ثبت عکس های مونوکروم است، روشی کاملا متفاوت در مقایسه با Apple و Samsung، که در آن، دوربین دوم دارای یک لنز تله‌ فوتو زوم است.

 

سونی، با استفاده از تصاویر سیاه و سفید دوربین ثانویه، نور بیشتری از تصویر می‌گیرد و به روشی هوشمندانه، تصاویر دو دوربین را با استفاده از پردازشگر تصویر “Aube” ترکیب می‌کند.

 

Xperia XZ2 Premium

 

سونی جسورانه ادعا می‌کند که “دوربین این گوشی دارای حساسیت فوق‌العاده‌ با امکان ثبت تصویر شفاف می‌باشد، که قبلا فقط در دوربین‌هایی با لنز قابل تعویض وجود داشت”، به همین خاطر، برای امتحان کردن آن، بسیار کنجکاو هستیم.

 

با استفاده از دوربین دو‌ حسگری Xperia XZ2 Premium ، می‌توانید تصویری با ایزو 51200 و ویدئوهایی با ایزو 12800 ثبت کنید. این امکانات در دوربین یک تلفن همراه، بی‌سابقه است اما، انتظار می‌رود که تصاویر ثبت شده با ایزو‌های ذکر شده، دارای نویز و گِرِین باشند، باید ببینیم سونی تا چه حد می‌تواند این اتفاق را بپوشاند.

 

Xperia XZ2 Premium

 

چند مورد قابلیت خلاقانه جدید نیز وجود دارد: قابلیت گرفتن تصاویر در حالت “انتخاب بوکه”، که با محو کردن پس زمینه مانن دوربین های DSLR می‌توانید پرتره های فوق العاده‌ای ثبت کنید. همچنین می‌توانید قسمت‌های مختلف تصویر را بی‌رنگ کرده و تنها موضوع موردنظر را برای تصویری تاثیرگذارتر، رنگی باقی بگذارید.

 

از قابلیت‌های دیگری که از Xperia XZ2 Premium نقل شده‌است، میتوان به ضبط ویدئو 4K HDR اشاره کرد که توسط نمایش با کیفیت 4K HDR پشتیبانی می‌شود. همچنین می‌توانید از ضبط ویدئوهای فوق‌العاده آهسته 960 فریم بر ثانیه نیز، بهره‌‌مند شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *