دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکاسی از موشک اسپیس ایکس

اخبار عکاسی
عکاسی از موشک اسپیس ایکس
آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

شوکه شدن عکاس بخاطر عبور موشک اسپیس ایکس از عکس او

عکاسی که به بالای کوهی صعود کرده بود و قصد داشت از کهکشان راه شیری عکاسی کند، یک موشک اسپیس ایکس را به طرز عجیبی ثبت کرد.

عکاسی از موشک اسپیس ایکس

 

جاشوا دفیباگ به می‌گوید که به بالای کوه منسفیلد، بلندترین کوه در ورمونت، صعود کرد تا چند عکس در شب بگیرد.

او می گوید: «نکته خنده دار این شات این است که من حتی برای آن برنامه هم نداشتم.

من به دنبال موشک نبودم و حتی نمی‌دانستم که اخیراً موشک پرتاب شده است.»

شوکه شدن عکاس از عبورموشک اسپیس ایکس از عکس او

 

دفیباگ توضیح می‌دهد که این عکس حدود یک ساعت پس از غروب خورشید در 24 سپتامبر گرفته شده است و او در حال آماده شدن برای قاب‌بندی کهکشان راه شیری بر فراز کوه‌ها با شهر ورمونت برلینگتون در پس‌زمینه است.

“در حالی که داشتم عکس را قاب می کردم، شروع به دیدن این درخشش در آسمان کردم. واقعا نمیدانستم آن چیز چه بود. به طور خلاصه به ذهنم خطور کرد که ممکن است موجودات فضایی باشند.»

“اما سپس موشک و دنباله آن (من مطمئن نیستم که اصطلاح درستی باشد) تحقق یافت. تا زمانی که عکس را به برخی از دوستان نشان دادم که فهمیدم این یک موشک اسپیس ایکس است که اوایل همان روز پرتاب شد.

دفیباگ می‌گوید که زمانی برای بررسی ترکیب یا شماره‌گیری در تنظیمات نداشت. او با یک نوردهی هشت ثانیه ای در Canon EOS R خود که یک لنز 20 میلی متری f/1.4 Sigma ART به آن متصل بود، رفت. او همچنین از سه پایه iFootage Gazelle TC7 با سر توپ Really Right Stuff BH-55 استفاده کرد.

او قبل از به اشتراک گذاشتن تنظیماتی که در فتوشاپ استفاده کرده است، می‌گوید: «من یک رویکرد حداقلی برای ویرایش عکس در پس‌پردازش در پیش گرفتم.

دفیباگ نوردهی و سایه ها را افزایش داد در حالی که رنگ سفید را کاهش داد. سپس بافت، شفافیت و مه‌زدایی را افزایش داد تا مقداری چتزپا به عکس بدهد.

ایستگاه تلویزیونی محلی WCAX، دفیباگ را تشویق کرد تا به لطف آرایه‌های آنتن کانال در بالای کوه، عکس را به اشتراک بگذارد.

او می افزاید: «من قصد نداشتم عکس را به طور گسترده به اشتراک بگذارم.

نیمه دوم سال شلوغی برای اسپیس ایکس و ماه بوده است. از اواخر ژوئن، سه موشک این شرکت محموله‌ها را به سمت ماهواره قمری زمین پرتاب کرده‌اند و یک موشک دیگر برای اوایل صبح جمعه تنظیم شده است.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *