021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین پلاگین ها برای lightroom 2020

بهترین پلاگین ها برای lightroom 2020

22 تا از بهترین پلاگین های Lightroom

22) Exposure X5

 

 

Exposure X5 یک برنامه خاص است ، اما می توانید از ویژگی های آن در Lightroom و Photoshop استفاده کنید. پوشش هایی با رنگ های سه بعدی ، افکت های لایه  ، ابزارهای بوکه و…را ارائه میدهد. بسیاری از ویژگی های آن مشابه ویژگی های Lightroom است ، اما کنترل بیشتری را ارائه می دهد.

این یک برنامه عالی برای عکاسانی است که می خواهند با ابزارهای مختلف هنری آزمایش کنند و کنترل بیشتری روی جزئیات موجود در تصاویر خود داشته باشند. Exposure X5 بسیار گران قیمت است ، اما دارای بسیاری از ویژگی های جالب ویرایش عکس است.

X5 به شما امکان دسترسی به بزرگنمایی عکس ، ابزارهای هنری و بسیاری از پلاگین های Lightroom را می دهد.

 

[relatedpost post = “123631”]

21) photosafe

 

 

Photosafe ابزاری ساده اما مؤثر برای عکاسانی است که عکس های زیادی دارند.اگر عکسهای عروسی یا رویدادی میگیرید و عکس هایتان شبیه به هم هستند ، ممکن است به طور تصادفی عکسهای مورد علاقه خود را پاک کنید.

برای جلوگیری از این امر می توانید از Photosafe استفاده کنید. این پلاگین به شما امکان می دهد عکس های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و قفل کنید.

Photosafe رایگان است اما 6 هفته پس از بارگیری عملکرد آن بدتر می شود که با پرداخت میتوانید از آن  جلوگیری کنید.

20) Luminar flex

 

 

Luminar یک ابزار پیچیده ویرایش عکس است که بسیاری از ویژگی های ویرایش پیشرفته را ارائه می دهد.این نرم افزار دارای ابزار هوش مصنوعی حرفه ای است که می تواند به سرعت هر عکس را بهبود ببخشد.

Luminar باعث میشود آسمان برجسته تر به نظر بیاید و رنگ تصاویر را اصلاح میکند.همه اینها فقط در عرض چند ثانیه قابل انجام است.

Luminar یکی از گزینه های گران قیمت در این لیست است ، اما یک پلاگین پیشرفته است و بیش از 300 سبک عکس را ارائه می دهد. اگر می خواهید سبک های مختلف و ابزارهای ویرایش آزمایش کنید ، این میتواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد.

19) The fader

 

 

Fader یکی از محبوب ترین پلاگین های Adobe Lightroom است که وجود دارد. اگر پیش تنظیمات Lightroom شما خیلی شدید است ، می توانید از Fader برای تغییر کدورت آنها استفاده کنید.

این در واقع بسیار شبیه به ابزار Layer Opacity در Photoshop است.

Fader رایگان است ولی مانند Photosafe ، عملکرد خود را با مرور زمان از دست می دهد. با پرداخت مبلغ کمی می توانید از این امر جلوگیری کنید (و به کنترل های بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد).

18) Topaz studio2

 

 

این پلاگین مخصوص ویرایش با کیفیت بالاست.هدف سازندگان این بود که کار هر عکاس آسانتر و سریعتر انجام شود.

این پلاگین یک برنامه ی کاملا جدید است.شما می توانید تمام جزئیات موجود در تصویر خود را بدون دستکاری کیفیت آن کنترل کنید.

شما می توانید از لایه ها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر استفاده کنید.

سرمایه گذاری در این پلاگین،یک سرمایه گذاری عالی برای عکاسانی است که می خواهند ویژگی های لایت روم را به سطح پیشرفته تربرسانند.

17) Topaz lenz effects

 

 

اگر ویژگی های lightroom را دوست دارید و می خواهید  آن ها را با فیلترهای جدید آزمایش کنید ، Topaz lenz effects برای شما مناسب است.

شرکت سازنده آن با Topaz studio 2 یکی است.29 افکت را به شما ارائه می کند که شامل موشن بلور،بوکه های بلور و افکت تیلت شیفت است که این افکت ها بسیار واقعی به نظر می رسند.

این پلاگین از نسخه ی استودیوی آن ارزانتر است که باعث میشود برای عکاسانی که بیشتر می خواهند روی جنبه ی خلاقیت ادیت کار کنند،مناسب باشد.

16) Focus mask

 

 

Focus Mask با استفاده ازرگه های قرمز ، شارپ ترین قسمت های عکس شما را برجسته می کند. این روشی آسان برای مرتب سازی صدها عکس مشابه است که ممکن است بلور باشند یا نباشند.

به خاطر داشته باشید که این پلاگین حتی در تصاویر بلور ممکن است وضوح را برجسته کند. با این حال ، به احتمال زیاد هرچه رگه های قرمز بیشتری در تصویر خود مشاهده کنید ،تصویر شارپ تر است.

[relatedpost post = “92688”]

15) Film stocks

 

 

این پلاگین مجموعه ی عظیمی از پیش تنظیم های فیلم را ارائه میدهد.همچنین می توانید تصاویر مختلفی مانند گرد و غبار را به تصاویر اضافه کنید.هدف این پلاگین این است که عکس ها و فیلم ها، فیلمی به نظر برسند.شما می توانید از میان انواع مختلف ظاهری از جمله Polaroid ، Fuji و Kodak را انتخاب کنید.

نسخه ای که با ویژگی های ویرایش ویدیو همراه است کمی گران تر است ، اما می تواند انتخاب مناسبی برای فیلمسازانی باشد که می خواهند فیلم های خود را ارتقا دهند.

14) LRtimelapse

 

 

LRtimelapse یکی از محبوب ترین ابزارهای timelapse است.اگر می خواهید بدون خروج از لایت روم ، timelapse خود را ارتقا دهید ، این برنامه برای شما مناسب است.این برنامه کیفیت فایل های شما را خراب نمیکند.

عکاسان از بین دو مجوز pro و private میتوانند یکی را انتخاب کنند که private  ارزانتر است.

13) portraiture 3

 

 

Portraiture3 درباره ی روتوش پوست است. اگر یک عکاس پرتره هستید و می خواهید بدون آنکه مدل های شما غیر طبیعی جلوه کنند عکس های خود را ادیت کنید ، قطعاً از استفاده از این پلاگین لذت خواهید برد.

شما می توانید حتی خراب ترین پوست را صاف کرده و تقویت کنید.

این پلاگین یکی از گرانترین پلاگین های Adobe Lightroom در این لیست است. با این حال ، با توجه به شهرت قوی و ویژگی های پیشرفته روتوش ، بسیاری از عکاسان پرتره ممکن است قیمت را کاملاً منطقی بدانند.

12) Aurora HDR 2019

 

 

Aurora HDR یکی از بهترین برنامه های HDR در جهان محسوب می شود.این پلاگین می تواند براکت ها را ادغام کند و عکس های لند اسکیپ پر جنب و جوش به وجود بیاورد.

Aurora HD ، بیش از 80 افکت رنگی منحصر به فرد و ویژگی های پیشرفته ای را برای متخصصان ارائه می دهد.

به شما کمک می کند تا عکس های لنداسکیپ را در عرض چند ثانیه شگفت انگیز کنید.

این پلاگین کمی گران است ولی برای عکاسان لند اسکیپ بسیار مناسب است.

11) Topaz clean

 

 

Topaz cleanمنحصراً روی بافت تمرکز دارد و می تواند پوست انسان ، آب یا هر سطح دیگری که شما دوست دارید را صاف تر کند بدون این که عکس غیرطبیعی به نظر برسد.

برای عکاسان پرتره ، لند اسکیپ و ماکرو، توصیه می شود.همچنین یکی از ارزانترین پلاگین های Lightroom در این لیست است.

[relatedpost post = “92025”]

10) ON1 photo raw

 

 

ON1 یک ویرایشگر عکس حرفه ای است که دارای صدها ویژگی جالب است. می توانید از آن برای سازماندهی عکس های خود ، پردازش فایل های خام ، ویرایش عکس ها در لایه ها و آزمایش افکت های ویژه استفاده کنید.

این پلاگین همچنین دارای ویژگی های هوش مصنوعی است که می تواند طی چند ثانیه تمام کارها را برای شما انجام دهد. قیمت ON1 بستگی به اشتراکی دارد که شما استفاده می کنید.

9) LR/enfuse

 

 

LR / Enfuse برای عکاسانی که می خواهند چندین عکس را بدون ترک Lightlight ادغام کنند عالی است.

این یک ابزار مفید برای کلیه عکاسان HDR ، ماکرو و شب است.یکی از ویژگی های جالب آن این است که می توانید دو تصویر را با نقاط فوکوس متفاوت ترکیب کنید تا یک پس زمینه بلور ایجاد کنید.

با استفاده از آن میتوانید یک دامنه ی پویا در عکس های لند اسکیپ ایجاد کنید.این پلاگین رایگان است ، اما با محدودیت همراه است. اگر می خواهید از ویژگی های آن نهایت بهره را ببرید ، باید کمی هزینه پرداخت کنید.

8) Light

 

 

این پلاگینgobo (الگو)های مجازی برای شما ایجاد می کند.از gobo می توانید به عنوان استنسیل نور استفاده کنید.اگر یک استنسیل را در مقابل یک چراغ نگه دارید ، یک الگوی ایجاد می کند.این پلاگین الگوهای مختلفی را ارائه می دهد که می توانید برای ایجاد جو های مختلف در عکس های خود استفاده کنید.

شما می توانید  به نواحی بدون منبع نوری،نور اضافه کنید و استنسیل خود را ایجاد کنید.به نظر می رسد که این پلاگین در ایجاد جلوه های واقع گرایانه فوق العاده است،همچنین افکت های ویژه نوری مثل مه را ارائه می دهد.

در مقایسه با سایر پلاگین های Lightroom موجود در این لیست ، Light نسبتاً مقرون به صرفه است.

 

[relatedpost post = “89200”]

 

 

Excire Search یک پلاگین هوش مصنوعی است که کلمات کلیدی خودکار را برای شما ایجاد می کند.ویژگی اصلی آن یک موتور جستجو است که می تواند به شما کمک کند هر عکسی را که نیاز دارید سریع پیدا کنید و لازم نیست عکس های خود را به صورت دستی برچسب گذاری کنید.

این پلاگین برای کار به اینترنت نیاز ندارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. برای 100000 عکس به حدود 650mg نیاز دارید.

Excire همچنین یکی از ارزانترین پلاگین های Lightroom است.

6) Hashtag Al

 

 

اگر می خواهید برنامه ای تمام برچسب گذاری ها را برای شما انجام دهد ، ممکن است Hashtag AI را دوست داشته باشید.

این پلاگین برای ایجاد خودکار کلمات کلیدی برای تصاویر از یک الگوریتم اختصاصی استفاده می کند.

شما باید برای هر تصویری که با آن کار می کنید،پرداخت کنید. این بدان معناست که نیازی نیست اشتراک بخرید یا هزینه زیادی بپردازید ، که ممکن است برای بعضی از عکاسان جذاب باشد.

5) Evlaa

 

 

Evlaa یک پلاگین است که زمان را برای عکاسان  ذخیره می کند. مشتریان شما می توانند عکسهای شما را رتبه بندی کنند ، عکسها را مستقیماً از Lightroom دریافت کنند و هزینه ی شما را پرداخت کنند. شما حتی مجبور نیستید Lightroom را برای انجام هر یک از این کارها ترک کنید.

Evlaa رایگان است ، اما برای استفاده از ویژگی های پیشرفته آن باید هر ماه پرداخت کنید. اشتراک ماهانه به شما امکان دسترسی به عکس ها ، گالری ها و کاربران را به طور نامحدود ارائه می دهد.

4) LR/instagram

 

 

LR / Instagram یک پلاگین ساده است که می تواند در زمان صرفه جویی کند. شما می توانید عکسهای خود را مستقیماً در اینستاگرام آپلود کنید بدون اینکه از لایت روم خارج شوید.همچنین می توانید از این پلاگین برای ایجاد هشتگ استفاده کنید ، بهترین نسبت های برش را برای اینستاگرام انتخاب کنید و به صورت همزمان در چندین اکانت منتشر کنید.

استفاده از LR / Instagram رایگان است ، اما برای استفاده طولانی مدت باید ثبت نام کنید. هزینه ثبت نام بسیار کم است.

3) Fasion team

 

 

این پلاگین برای عکاسان مد مناسب است.به شما کمک می کند تا اعضای خود را ردیابی کنید ، عکس ها را برچسب بزنید و به جستجوی کلمات کلیدی خاص بپردازید.

این برای عکاسانی که می خواهند کار خود را بهتر سازمان دهند عالی است.اگر در حال کار روی یک پروژه گروهی هستید یا کار را به یک مجله ارسال می کنید ، می خواهید بدانید دقیقاً با چه کسی کار می کنید Fasion team قول می دهد که این کار را برای شما انجام دهد.

[relatedpost post = “87750”]

2) Blow up 3

 

 

Blow Up می تواند عکس ها را بدون خراب کردن کیفیت آنها بزرگ کند. با استفاده از ابزارهای ساده ، عکس ها را برای چاپ ، مجله ، بیلبورد و موارد دیگر بزرگ می کند.

شما می توانید موارد کوچک را بارگیری کرده و بدون به خطر انداختن کیفیت ، آنها را بزرگ کنید.

آخرین نسخه آن سریعتر است. به طور خودکار با بسته نرم افزاری Exposure X5 عرضه می شود. همچنین می توانید آن را به طور جداگانه با قیمت بسیار ارزانتر خریداری کنید.

1) Creative kit

 

 

Creative Kit توسط شرکت Luminar و Focus ساخته شده است. این برنامه 6 برنامه جداگانه و بیش از 500 ابزار ارائه می دهد.

برنامه ها در پایین آورده شده اند:

Intensify: این به طور خودکار همه ی قسمت های تصویر شما را  در چند ثانیه بهبود می بخشد.

Tonality: این ویرایشگر حرفه ای سیاه و سفید است.

Snapheal: می توانید با استفاده از آن ، هر شیء را که دوست دارید حذف کنید.

FX Photo Studio: این بیش از 200 جلوه عکس ارائه می دهد. شما می توانید جلوه های مختلف را با هم ترکیب کرده یا به صورت جداگانه از آنها استفاده کنید.

Focus:پس زمینه های واقع گرایانه ی بلور ایجاد می کند.هدف Focus این است که حتی اگر از یک دوربین بسیار ساده استفاده کرده اید ، تصاویر جوری به نظر برسند که انگار از امکانات حرفه ای استفاده شده است.

Noiseless:این یک ابزار حرفه ای برای حذف نویز است.

این پلاگین برای کاربران Mac در دسترس است و شما باید هر برنامه را جداگانه خریداری کنید.قیمت برنامه ها تقریباً یکسان است و بسیار ارزان تر از سایر پلاگین های Lightroom در این لیست است.

نتیجه:

Lightroom به خودی خود عالی است ، اما به لطف پلاگین های سفارشی Lightroom می تواند به یک برنامه ی قدرتمندتر تبدیل شود. می توانید از آنها برای بهبود عکسهای خود ، برقراری ارتباط با مشتری ، استفاده از ویژگیهای دارای هوش مصنوعی و موارد دیگر استفاده کنید و تجربه ی عکاسی خود را بهبود بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه