021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

کانن از PowerShot G7 X Mark III با سنسور CMOS انباشته رونمایی کرد

کانن از PowerShot G7 X Mark III با سنسور CMOS انباشته رونمایی کرد

طراحی فیزیکی دوربین PowerShot G7 X Mark III شبیه به مدل قبلی خودش است و فقط کمی سبک‌تر است. با اینکه لنز همان لنز قبلی است و در این دوربین از یک سنسور کاملا جدید استفاده شده است: 1 اینچ 20 مگاپیکسل CMOS انباشته که تا به امروز فقط در دوربین‌های سونی دیده شده است. این دوربین از پردازنده Digic 8 کانن استفاده می‌کند و هنگامی که AF/AE آن قفل باشد، می‌تواند با سرعت 30 فریم بر ثانیه عکس RAW بگیرد. البته اگر به دنبال فوکوس خودکار مداوم باشید سرعت دوربین به 8.3 فریم بر ثانیه کاهش می‌یابد.

[relatedpost post=”107351″]

مانند قبل PowerShot G7 X Mark III یک صفحه نمایش 3 اینچی لمسی دارد که به صورت کامل رو به بالا می‌چرخد و می‌توانید از آن برای گرفتن سلفی و یا ولاگ استفاده کنید. همچنین کانن کلید ضبط ویدئو را به صفحه نمایش نیز اضافه کرده است تا کار ولاگرها آسان‌تر شود. این دوربین می‌تواند ویدیوهای 4K را با سرعت 30p و بدون کراپ ضبط کند. این سرعت برای ویدیوهای 1080 به 120p می‌رسد. دوربین PowerShot G7 X Mark III توانایی ضبط ویدیوهای عمودی را هم دارد اما نمی‌توانید آن‌ها را استریم کنید. این دوربین یک ورودی میکروفون خارجی دارد اما نمی‌توانید به آن هدفون وصل کنید.

عمر باتری این دوربین خوب است و می‌تواند با هربار شارژ 235 عکس بگیرد. البته این مقدار در صورتی که قصد استریم کردن داشته باشید، کمتر است. با این وجود می‌توانید این دوربین را با استفاده از پک باتری قابل حمل و از طریق پورت USB-C شارژ کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *