021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین کانن Powershot SX730 HS معرفی شد

دوربین کانن Powershot SX730 HS معرفی شد

کانن دوربین کامپکت جدیدی را معرفی کرد که قرار است جایگزین مدل محبوب SX720 HS این شرکت شود. دوربین کانن Powershot SX730 HS، یک دوربین کامپکت پیشرفته برای کسانی است که می‌خواهند در هر موقعیتی به راحتی و بدون درگیر شدن در امکانات پیچیده دوربین‌های DSLR، عکس‌های باکیفیت و زیبا ثبت کنند. این دوربین جدید به حسگر CMOS 20.3 MP از نوع BSI با اندازه ۱/۲.۳ اینچی مجهز شده و همچون مدل قبلی خودش یک لنز زوم بلند برای عکاسی از فواصل دور دارد. لنز دوربین SX730 HS کانن با بزرگنمایی ۴۰ برابر (فاصله کانونی معادل ۲۴-۹۶۰mm) یکی از بلند‌ترین لنز‌های دارای لرزشگیر در دوربین‌های موجود در بازار است و وقتی در بدنه دوربین جمع می‌شود می‌تواند به راحتی در جیب جای بگیرد.

یکی از تفاوت‌های مهم این دوربین نسبت به مدل قبلی خودش، نمایشگر تاشوی ۳ اینچی آن است که می‌تواند با تا شدن رو به بالا برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده شود. به همین منظور یک مد عکس‌برداری جدید به نام Self-Portrait and Smooth Skin است که می‌تواند برای ثبت عکس‌های زیبا و رتوش شده از چهره افراد استفاده شود. به منظور ارتباط راحت‌تر با تجهیزات همراه مانند گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند، این دوربین از انواع تکنولوژی‌های ارتباط بی‌سیم مانند بلوتوث، NFC و WiFi بهره‌مند شده است و می‌توانید به راحتی از راه دور با آن عکاسی کرده یا عکس‌های گرفته‌شده با آن را به سرعت روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. به همین دلیل برای کسانی که به دنبال یک دوربین باکیفیت در کنار تلفن همراه خودشان هستند انتخاب مناسبی است.

Canon SX730 HS

به لطف پردازشگر فوق‌العاده پرسرعت DIGIC 6 که در دوربین کانن Powershot SX730 HS به کار گرفته شده، این دوربین در بخش فیلم‌برداری نیز دارای امکانات خوبی است و می‌تواند ویدئو‌های Full HD 1080p را با سرعت اسلوموشن ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. قابلیت ماکرو این دوربین نیز عالی است و می‌توانید در کمترین فاصله فوکوس، تا ۱ سانتی‌متر به سوژه نزدیک شود. سرعت عکس‌برداری پی‌درپی این دوربین نیز ۵.۹ فریم بر ثانیه است و می‌تواند عکس‌های گرفته شده را روی کارت‌های حافظه SDXC  ذخیره کند.

Canon SX730 HS

دوربین کانن Powershot SX730 HS  بسیار کوچک و سبک طراحی شده است و با ابعاد ۱۱۰x64x40mm تنها ۳۰۰ گرم وزن دارد. بنابراین می‌تواند به سادگی در جیب جا گرفته و در هر زمان همراه شما باشد. این دوربین از ماه آینده با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازارهای جهانی می‌شود و به محض ورود به ایران می‌توانید آن را از وب‌سایت نورنگار تهیه کنید.

 

4 دیدگاه

  • محمودی گفت:

    سلام و وقت به خیر
    من یک دوربین کنون SX 700 گرفتم – منتهی در تنظیمات صرفا زبان ژاپنی و انگلیسی داره
    در صورتی که در مشخصات دوربین 30 زبان ذکر شده ( FARSI هم قید شده)
    چطور میتونم زبان فارسی رو هم به منوی تنظیمات اضافه کنم ؟
    متشکرم

    • مهلا شریفان (کارشناس فروش) گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان اضافه کردن منو ندارد

    • محمودی گفت:

      با عرض سلام و تشکر از پاسخگویی
      چگونه این مدل فاقد زبان فارسی یا سایر زبانهاست ؟
      آیا نمونه اصلی نیست ؟
      هیچ راهی مانند ریست و … برای اصلاح نیست ؟
      تشکر

    • مهلا شریفان (کارشناس فروش) گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوربین اصل است
      امکان نصب منو فارسی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *