021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

میکروفون Rode’s New VideoMicro II با عملکرد بهتر دوباره طراحی شد.

میکروفون Rode’s New VideoMicro II  با عملکرد بهتر دوباره طراحی شد.

Rode جانشین میکروفون کامپکت روی دوربین ، VideoMicro II را معرفی کرده است. این شرکت می گوید میکروفون رود Rode’s New VideoMicro II با عملکرد بهتر طراحی شد این تکرار جدید با ویژگی های جدید و عملکرد بهبود یافته به نسخه اصلی اضافه می شود.

VideoMicro اصلی تقریباً 10 سال پیش معرفی شد و Rode می‌گوید که به سازندگان محتوا راهی برای ضبط صدای شفاف در یک بسته فوق‌العاده فشرده و سبک ارائه می‌دهد که استفاده از آن نیز فوق‌العاده ساده بود.

میکروفون Rode's New VideoMicro II با عملکرد طراحی شد

میکروفون Rode’s New VideoMicro II با عملکرد طراحی شد

دیمین ویلسون، مدیرعامل Rode، می‌گوید: «از آن زمان این میکروفن به پرفروش‌ترین میکروفون در جهان تبدیل شده است و تقلیدکنندگان زیادی ایجاد کرده است، اگرچه هیچ‌کدام عملکرد حرفه‌ای نسخه اصلی را تکرار نکرده‌اند. «در طول ده سال گذشته، ما به نوآوری در کل محدوده VideoMic خود ادامه داده‌ایم و هیجان‌زده هستیم که اکنون VideoMicro را با ویژگی‌های نسل بعدی برای سازندگان امروزی به‌روزرسانی کنیم.»

VideoMicro II جدید 39 گرم وزن دارد و مستقیماً به دوربین یا تلفن هوشمند متصل می‌شود و به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد صدای با کیفیت بالاتری ضبط کنند. طراحی به سبک شاتگان یک میکروفون خازنی واقعی با آنچه راد به عنوان یک الگوی قطبی سوپرکاردیویید توصیف می‌کند، می‌گوید که امکان ضبط صدای بسیار جهت‌دار را فراهم می‌کند که در عین کاهش نویز پس‌زمینه، بر روی چیزی که به آن اشاره می‌شود تمرکز می‌کند.

بدنه میکروفون بازطراحی شده است و از فناوری لوله حلقوی Rode استفاده می‌کند که به گفته شرکت شفافیت بی‌نظیر و صدای طبیعی و کامل را ارائه می‌دهد. رود همچنین می‌گوید که مدار میکروفون برای ارائه حساسیت بیشتر و نویز کمتر بازسازی شده است.

میکروفون Rode's New VideoMicro II طراحی شد

نتیجه میکروفونی  که Rode قول داده این است که کیفیت صدای «باورنکردنی» را «تا به حال شنیده نشده» در چنین فرم فشرده ای ارائه می دهد، اما هیچ یک از مزایای استفاده از نسخه اصلی را تغییر نمی دهد و استفاده از آن به همان اندازه ساده باقی می ماند زیرا به هیچ چیز نیازی ندارد. باتری قابل کار است و هیچ کنترل “پیچیده” ندارد.

Rode می گوید که یکی از قابل توجه ترین ویژگی های جدید، پایه تعلیق قرمز است که آن را پایه ایزوله HELIX می نامد. این سیستم نصب شوک در Rode به طور خاص برای VideoMicro II توسعه داده شده است و طراحی آن به عنوان حل کننده بسیاری از مشکلاتی است که سایر پایه‌های شوک هنگام استفاده با میکروفون‌های فشرده با آن مواجه می‌شوند.

میکروفون Rode's New VideoMicro II با عملکرد طراحی شد

 

رود مدعی است: «این کپسول که از یک تکه ترموپلاستیک پیشرفته Hytrel ساخته شده است، کپسول را به طور کامل از ارتعاشات ناشی از ضربه ها، ضربه ها و دست زدن به کلی که می تواند منجر به صدا و سایر مصنوعات صوتی در ضبط شود، جدا می کند. این دستگاه به اندازه و وزن دقیق میکروفون طراحی شده است و از تثبیت بهینه و عملکرد آکوستیک اطمینان حاصل می کند و در عین حال بسیار کوچک است.

همچنین دارای شیارهای مدیریت کابل و یک پایه استاندارد برای اتصال به  دوربین و همچنین یک نخ 3/8 اینچی برای نصب به سایر لوازم جانبی مانند یک پایه بوم است. VideoMicro II دارای شیشه جلو فوم و خزدار و کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS برای اتصال به دوربین ها و کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS برای اتصال به تلفن های هوشمند است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *