دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

شایعاتی در مورد بسته شدن سایت DPReview

اخبار عکاسی
شایعاتی در مورد بسته شدن سایت DPReview

سایت DPreview که یکی از محبوب ترین نشریات در بین علاقه مندان به عکاسی است ، در حال بسته شدن است و محتوا های آن حذف می شود . این وب‌سایت تحت درگیری های اخیری بود که آمازون را تحت تأثیر قرار داد و در 10 آوریل فعالیت خود را متوقف خواهد کرد.

 

سایت Digital Photography Review یا DPreview  که در سال 1998 تأسیس شد و در 14 می 2007 توسط آمازون خریداری شد ، شهرت بی نظیری برای ارائه برخی از دقیق ترین بررسی های عکاسان در مورد دوربین ها ، لنزها و تجهیزات مرتبط در جهان به دست آورد . DPReview در ابتدا در لندن مستقر بود ، اما در نهایت عملیات خود را به سیاتل منتقل کرد تا به شرکت مادر نزدیک‌تر شود و در آنجا به طور نسبتاً مستقل به فعالیت خود ادامه داد.

 

 بسته شدن سایت DPReview

طراحی اصلی وب سایت DPReview.

 

متأسفانه ، آمازون تصمیم گرفته است تا به پشتیبانی خود از این پلتفرم پایان دهد و وب سایت را در مدت کوتاهی خاموش خواهد کرد . این نشریه تعداد کمی از کارکنان تمام وقت را حفظ خواهد کرد که وظیفه آنها خاتمه دادن به عملیات خواهد بود ، در این مرحله DPReview خاموش خواهد شد و 24 سال محتوای عکاسی که در اختیار دارد حذف خواهد شد.

 

این نشریه توضیح می دهد : سایت ، بدون به روز رسانی پس از 10 آوریل 2023 قفل خواهد شد . این سایت در حالت خواندنی برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود.

 

شما می‌توانید درخواست دانلود تمام عکس‌ها و متن‌هایی را که در سایت آپلود کرده‌اید ، کنید . این تا 6 آوریل در دسترس خواهد بود و پس از آن نمی‌توانیم درخواست بدهیم.

 

سایت DPReview بسته می شود

DPReview در سال 2023.

 

همچنین تحت تأثیر این بسته شدن ، DPReview TV ، یکی از محبوب ترین کانال های یوتیوب برای بررسی عکس و ویدیو است که توسط کریس نیکولز و جردن دریک ، که در سال 2018 از فروشگاه دوربین نقل مکان کردند ، میزبانی می شود.

 

آمازون ، مانند بسیاری از شرکت های فناوری ، احتمالاً تحت تأثیر سرمایه گذاری بیش از حد در طول همه گیری COVID-19 قرار گرفته است.

 

کارکنان DPReview به 18000 کارمند دیگر آمازون می پیوندند 9000 نفر دیگر دیروز تعلیق شدند . دور اول اخراج کارکنان ، فروشگاه های فیزیکی ، بخش روباتیک ، خدمات وب آمازون ، Zappos ، عملیات شرکت و چندین بخش دیگر را تحت تاثیر قرار داد. گفته می شود دور دوم این هفته عمدتاً بر خدمات وب آمازون ، تجربه و فناوری افراد (PXT) ، تبلیغات و توییچ تأثیر می گذارد . مشخص نیست که آمازون در کدام یک از این دو دور DPReview را تعطیل خواهد کرد ، اگرچه باید توجه داشت که این نشریه از اول فوریه توییتی ارسال نکرده است.

 

حتی قبل از تصمیم آمازون برای بستن سایت ، DPReview تلاش کرد تا کارکنان لازم برای حفظ آزمایشگاه خود را حفظ کند ، که اساس بررسی های بسیار دقیق آن بود . این نشریه تا پایان سال 2021 چندین موقعیت باز داشت و تا اوت گذشته سعی داشت ویرایشگر نظرات خود را جایگزین کند . در حالی که شرکت توانسته بود برخی از نقش ها را ایفا کند ، افراد نزدیک به وضعیت در آن زمان (که خواستند نامشان فاش نشود) به پتاپیکسل اطلاع دادند که شرکت به دلیل نیازهای مهارتی سخت کار همراه با این واقعیت، در تکمیل این موقعیت ها با مشکل مواجه است و که آنها باید در سیاتل مستقر شوند.

 

منبع خبر : پتاپیکسل 

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *