021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

پیشرفت کمپانی سامیانگ در بازار رقابت با تولید لنزهای سری Premium

پیشرفت کمپانی سامیانگ در بازار رقابت با تولید لنزهای سری Premium

تکنولوژی تولید لنزهای عکاسی روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت های سازنده مختلفی در این زمینه در حال رقابتی سخت برای به دست گرفتن بازار از یکدیگر هستند. کمپانی سامیانگ یکی از آنهاست و لنزهای سری Premium سامیانگ تولیدات جدید این کمپانی کره‌ای هستند. محصولات جدید این کمپانی دو لنز فلزی و بسیار مقاوم با فاصله کانونی های  ۱۴mm f/2.4  و  ۸۵mm f/1.2 هستند. لنز ۱۴mm f/2.4 برای دوربین های EF canon  و F Nikon  و E  Sony  طراحی شده است، ولی لنز ۸۵mm f/1.2 سامیانگ فقط مخصوص دوربین های EF Canon است.

کمپانی خلاق سامیانگ با تولید این دو لنز جدید گام بزرگی در دنیای رقابت و تولید لنزهای عکاسی برداشته و توانسته به رقابت با لنزهای کمپانی بزرگ زایس وارد شود. زیرا دو لنز جدید سامیانگ شباهت‌های زیادی با لنزهای کمپانی زایس دارند.

البته لنزهای Premium جدید سامیانگ دارای نقاط قوت و ضعف مختلفی هستند که از نقاط قوت بسیار چشمگیر این دو لنز جدید میتوان به بدنه ی تمام فلزی و بسیار مقاوم ، دیافراگم بسیار باز با امکان ایجاد بوکه فوق‌العاده و همینطور سیستم اتوماتیک کنترل دیافراگم که بسیاری از کاربران به آن بسیار علاقه دارند اشاره نمود. این لنزهای جدید  کمپانی سامیانگ فاقد سیستم فوکوس اتوماتیک (خودکار) هستند که از نظر برخی کارشناسان این مسئله نقطه ضعفی مهم برای این این لنزها محسوب می‌شود.

البته این کمپانی از زمان دقیق عرضه به بازار و قیمت این لنزها هنوز صحبتی نکرده است. اما احتمالا کمپانی سامیانگ در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ که در اواخر شهریور ماه امسال در کشور آلمان برگزار می‌گردد این دو لنز Premium  جدید خود را به نمایش خواهد گذاشت. این دو لنز به ترتیب دارای وزن ۷۹۱ و ۱۰۵۰ گرم هستند. فراموش نکنید که نورنگار در طول نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶، شما را از اخبار داغ دنیای تصویرگری دیجیتال مطلع خواهد کرد. با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه