دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

کارت حافظه سندیسک 640GB PRO-CINEMA : قابلیت ضبط 8K و سرعت خواندن بالا

اخبار عکاسی
کارت حافظه سندیسک 640GB PRO-CINEMA : قابلیت ضبط 8K و سرعت خواندن بالا

ویژگیهای کارت حافظه سندیسک 640GB PRO-CINEMA

کارت حافظه سندیسک 640GB PRO-CINEMA که برای فیلمسازان حرفه ای با استفاده از دوربین های سینمایی با فناوری CFexpress طراحی شده است، سرعت خواندن تا 1700 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 1500 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد، بنابراین می توانید 8K (7680) را ضبط کنید. این کارت همچنین دارای ظرفیت ذخیره سازی 640 گیگابایت، سرعت نوشتن پایدار 1400 مگابایت بر ثانیه است و به لطف استاندارد VPG-400، سرعت نوشتن کمتر از 400 مگابایت بر ثانیه تضمین شده است. برای محافظت بیشتر از داده‌های شما، این کارت می‌تواند در برابر افت تا 3.3 اینچ و تا 50 نیوتن نیرو مقاومت کند.

 

کارت حافظه سندیسک 640GB PRO-CINEMA : قابلیت ضبط 8K و سرعت خواندن بالا

 

فیلم با کیفیت سینما

با حداقل سرعت نوشتن پایدار 1400 مگابایت بر ثانیه، کارت حافظه 640 گیگابایتی PRO-CINEMA CFexpress Type B به شما امکان می دهد ویدیوهای 8K با کیفیت سینمایی را بدون افت فریم ضبط کنید. با حرکت آهسته فوق العاده روان و حرکت فوق العاده آهسته حداکثر تأثیر را به فیلم خود اضافه کنید.

سرعت نرخ فریم بالا

این کارت با سرعت نوشتن پشت سر هم تا 1500 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن تا 1700 مگابایت بر ثانیه، به شما امکان می دهد تا نرخ فریم بالایی را ثبت کنید و آن را به انتخابی ایده آل برای تصاویر با وضوح بالا در حالت پیاپی پیوسته و تکمیل انتقال با سرعت بالا می کند.

 

معرفی کارت حافظه سندیسک 640GB PRO-CINEMA

محفظه بادوام

با یک محفظه بادوام به محافظت از فیلم ها و عکس های غیرقابل تعویض خود کمک کنید. بهتر است بدانید که در برابر افت تا 3.3 اینچ و تا 50 نیوتن فشار مقاومت می کند.

 

طراحی شده برای حرفه ای ها

با یک کارت حافظه قابل اعتماد و حرفه ای از برند SanDisk، بیشترین بهره را از دوربین سینمایی خود ببرید. کارتی که مطابق با خواسته های صنایع فیلمبرداری، عکاسی و فیلم است تا به شما کمک کند هر بار فیلمی عالی بگیرید.

 

رونمایی از کارت حافظه سندیسک 640GB PRO-CINEMA

 

سازگار با PRO-READER و PRO-DOCK 4

کارت حافظه سندیسک 640GB PRO-CINEMA خود را با دستگاه‌های SanDisk Professional PRO-READER CFexpress و PRO-DOCK 4 (که جداگانه فروخته می‌شوند) جفت کنید تا با بارگذاری‌های مقیاس‌پذیر و همزمان به حداکثر رساندن بهره‌وری کمک کند.

 

2 دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
2 هفته پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه