021-7356

بهترین میکروفن های شاتگان موبایلی سارامونیک

بهترین میکروفن های شاتگان موبایلی سارامونیک

بررسی بهترین میکروفن های شاتگان موبایلی سارامونیک

میکروفون شات‌ گان موبایل سارامونیک مدل +SmartMic

این میکروفون کاندنسر در ابعاد کوچه و وزن پایین (حدود 20 گرم) قابلیت اتصال به‌تمامی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS  را دارد. این میکروفون دارای یک جک 3.5 میلیمتری  TRRS است که مستقیماً به دستگاه شما متصل می‌شود. پاسخ فرکانسی آن 35 هرتز تا 18 کیلوهرتز است.

در پشت این میکروفون شات‌گان یک خروجی برای اتصال هدفون تعبیه شده که می‌توان توسط آن دقت ضبط در شدت‌های مختلف صوتی را مدیریت کرد. همچنین باعث می‌شود شما برای شنیدن صدایی که ضبط کرده‌اید، نیاز به جداکردن میکروفون از دستگاه نداشته باشید.

میکروفون شات‌ گان موبایل سارامونیک مدل +SmartMic

قابلیت تغییر زاویه پس از اتصال مستقیم به موبایل این امکان را به شما می‌دهد که زاویه دقیقی برای تمرکز ضبط روی منبع صوتی پیدا کنید. همچنین الگوی قطبی کاردیوئید این میکروفون باعث می‌شود ضبط نویزهای محیطی به حداقل خود برسند؛ تمرکز ضبط از صداهای پشت و کناری میکروفون به ضبط صدا از جلو انتقال پیدا کرده و نتیجه نهایی صدایی شفاف باشد.

عدم نیاز به باتری یا شارژر شما را از حمل وسایل اضافی در زمان ضبط بی‌نیاز می‌کند. همچنین وجود یک فوم در طراحی آن باعث می‌شود میکروفون از گردوغبار محافظت شود و صداهای مزاحم مانند صدای باد ضبط نشوند. بدنه این میکروفون فلزی و مستحکم است.

میکروفون شات ‌گان موبایل سارامونیک  Saramonic SmartMic+UC

این میکروفون نیز ویژگی‌های مشابهی با میکروفون قبلی دارد. این میکروفون کاندنسر نیز، در طراحی خود یک فوم ضد باد دارد، به‌تمامی دستگاه‌های هوشمند اندرویدی مانند تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌ها به‌راحتی متصل می‌شود و به شارژر و باتری نیاز ندارد.

میکروفون شات ‌گان موبایل سارامونیک  Saramonic SmartMic+UC

پاسخ فرکانسی آن متفاوت بوده و از 75 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پوشش می‌دهد. وزن آن معادل 40 گرم است. اتصال آن از طریق USB – Type C  است و یک خروجی هدفون 3.5 میلیمتری در طراحی آن تعبیه شده است.

الگوی قطبی آن کاردیوئید است و هنگام استفاده از آن باید زاویه میکروفون شات‌گان خود را درست روبروی منبع صوتی تنظیم کنید. بر اساس نظرات مصرف‌کنندگان، میزان حذف نویزهای محیطی در این میکروفون متوسط برآورد شده است.

میکروفون شات ‌گان موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic+ Di

این میکروفون شات‌گان نیز با جک TRRS  قابلیت اتصال به‌تمامی دستگاه‌های هوشمند اندروید و IOS  را داراست. فوم ضد بادگیر و عدم نیاز به باتری در این میکروفون نیز وجود دارد.

میکروفون شات ‌گان موبایل سارامونیک Saramonic SmartMic+ Di

الگوی قطبی آن تک جهتی است و پاسخ قطبی 35 تا 18 کیلوهرتز دارد. طراحی آن به‌گونه‌ای است که قابلیت چرخش به‌تمامی زوایا را دارد. حساسیت بالایی دارد و در حذف نویزهای محیطی عملکرد بالایی ارائه می‌دهد. همچنین در پشت آن خروجی اتصال هدفون وجود دارد.

میکروفون شات‌ گان موبایل سارامونیک SmartMic Di Mini

این میکروفون کاندنسر با رابط اتصال پورت لایتنیگ مخصوص دستگاه‌های ساخته شده توسط کمپانی اپل، یعنی آیفون‌ها، آی‌پدها و آی‌پد – تاچ‌ها طراحی شده است.

میکروفون شات‌ گان موبایل سارامونیک SmartMic Di Mini

فوم ضد بادگیر در این میکروفون شات‌گان نیز وجود دارد و در حذف نویزهای محیطی و ارائه صدای شفاف عملکرد خوبی دارد. وزن این میکروفون تنها 8 گرم است و بسیار خوش‌دست، کوچک و جمع‌وجور است. پاسخ فرکانسی آن 50 هرتز تا 18 کیلوهرتز است و پاسخ قطبی تمام جهتی دارد. این میکروفون نیز به باتری یا شارژر نیاز ندارد.

میکروفون شات گان موبایل سارامونیک مدل SmartMic5 Di

این میکروفون شات‌گان کاندنسر نیز با رابط اتصال پورت لایتینگ، برای محصولات کمپانی اپل طراحی شده است.

دارای دو فوم ضد بادگیر و پشمی است، شوک ماونت آن نویزهای محیطی را حذف کرده و صدایی شفاف ارائه می‌دهد. نسبت سیگنال به نویز آن 60db  و پاسخ فرکانسی آن 75 هرتز تا 16 کیلوهرتز است و پاسخ قطبی تک جهتی دارد.

میکروفون شات گان موبایل سارامونیک مدل SmartMic5 Di

طول آن کمتر از 14 سانتی‌متر و وزنی معادل 10.5 گرم دارد. عدم نیاز به باتری و شارژر، و قابلیت چرخش در زوایای مختلف نیز از ویژگی‌های این محصول است.

میکروفون شات گان موبایل سارامونیک مدل SmartMic5 S

این میکروفون شات‌گان کاندنسر با جک اتصال 3.5 میلیمتری TRRS  برای اتصال به‌تمامی اسمارت‌فون‌ها و سایر دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ و تبلت‌ها مناسب است.

میکروفون شات گان موبایل سارامونیک مدل SmartMic5 S

دارای دو فوم ضد بادگیر و پشمی است و نویزهای محیطی را حذف می‌کند و برای ضبط صدا و ویدئو کاملاً مناسب است. پاسخ فرکانسی آن 75 هرتز تا 16 کیلوهرتز است و الگوی قطبی تک جهتی دارد.

طول آن 1.5 سانتی‌متر و وزنی معادل 9.5 گرم دارد و جزو میکروفون‌های سبک به شمار می‌آید. عدم نیاز به باتری و شارژر، و قابلیت چرخش در زوایای مختلف نیز از ویژگی‌های این محصول است.

میکروفون شات گان موبایل سارامونیک مدل SmartMic5 UC

این میکروفون قابلیت اتصال به‌تمامی دستگاه‌های دارای پورت USB-C  را دارد. دارای دو فوم ضد بادگیر و فوم پشمی است. پاسخ فرکانسی آن 75 هرتز تا 16 کیلوهرتز است. پاسخ قطبی آن تک جهتی است.

میکروفون شات گان موبایل سارامونیک مدل SmartMic5 UC

وزن آن 13 گرم است. عدم نیاز به باتری و شارژر، و قابلیت چرخش در زوایای مختلف نیز از ویژگی‌های این محصول است.

نتیجه گیری

در این مطلب به بررسی 7 مورد از بهترین میکروفن های شاتگان موبایلی سارامونیک به همراه معرفی امکانات آنها پرداختیم. در صورتی که قصد خرید هر یک از میکروفونها را دارید، میتوانید از جدول مقایسه ای زیر استفاده کرده و یا از طریق شماره های موجود در سایت، از خدمات مشاوره رایگان پیش از فروش نورنگار استفاده کنید.

بهترین میکروفن های شاتگان موبایلی سارامونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه