021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

شهریور، ماه جولان اپل است!

شهریور، ماه جولان اپل است!

در حالی که چیزی به شروع مراسم معارفه آیفون های 2018 باقی نمانده‌است، تاکنون در هیچ جا اطلاعاتی مبتنی بر تاریخ عرضه موبایل‌های «تمام نمایشگر» منتشر نشده‌است. اما در حالت کلی حدس تاریخ عرضه محصولات کمپانی‌ها پس از تعیین تاریخ برگزاری مراسم‌های معرفی چندان دشواری نیست و اطلاعاتی که اخیراً از سوی یکی از شرکای ایتالیایی اپل منتشر شده، با آنچه پیشتر انتظار داشتیم همخوانی دارد.

 

مطلب مرتبط:

راستی آزمایی ادعاهای پرچمداران گوشی

برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS

دوربین گوشی‌های هوشمند VS دوربین‌های دیجیتال

 

این اپراتور اروپایی به کارمندان خود هشدار داده که از روز 21 الی 27 سپتامبر باید منتظر حجم کاری به مراتب بیشتری نسبت به ساعات کاری دیگر خود در روزهای عادی باشند. اگرچه در ایمیل داخلی این کمپانی اشاره‌ای واضح به نام سه آیفون جدید اپل نشده،  اما موضوع این ایمیل تایید می‌کند که حجم کاری نامتعارف ذکر شده به اپل ارتباط دارد.

 

با توجه به محتویات ایمیل، دیگر حدس این موضوع کار سختی نیست که عرضه آیفون Xs ، آیفون Xs Plus و آیفون Xc از روز 21 سپتامبر (سی ام شهریورماه) در ایتالیا آغاز خواهد شد؛ یعنی دقیقا روز جمعه دو هفته دیگر. اگر این موضوع صحت داشته باشد، می توان فرض را نیز بر این گذاشت که پیش فروش این سه دستگاه باید از 14 سپتامبر (21 شهریورماه) آغاز شود و درست مشابه به برنامه عرضه آیفون 8 و 8 پلاس خواهد بود؛ موبایل هایی که 12 سپتامبر 2017 معرفی شدند، 15 سپتامبر برای پیش خرید در دسترس قرار گرفتند و درست یک هفته بعد به دست مشتریان رسیدند.

 

گفتنی است که البته یکی از آیفون های امسال احتمالاً اندکی دیرتر از دو موبایل دیگر روانه بازار خواهد شد؛ اما بعید است که این تعویق کوتاه مدت به اندازه آیفون X سال گذشته به درازا بکشد.

 

پس در روزهای آتی برای بررسی محصولات معرفی شده توسط اپل به خصوص امکانات دوربین آنها با ما همراه باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *