دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی ۳ لنز جدید از سیگما Sigma 12-24mm f/4 Art, 85mm f/1.4 Art, 500mm f/4 Sport

اخبار عکاسی
معرفی ۳ لنز جدید از سیگما Sigma 12-24mm f/4 Art, 85mm f/1.4 Art, 500mm f/4 Sport

شرکت سیگما که یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید دوربین دیجیتال، لنزهای DSLR، فلاش و لوازم جانبی به شمار می رود، در نمایشگاه فتوکینا۲۰۱۶ از یک لنز پرایم ۸۵ میلی‌متری F1.4 سری Art، یک لنز ۲۴-۱۲ میلی‌متری بسیار عریض با F4 و همچنین یک لنز زوم پرایم ۵۰۰ میلی‌متری با F4 رونمایی کرد. Mark Amir-Hamzeh مدیر شرکت سیگما در این ارتباط اظهار داشت: “ما از معرفی سه لنز جدید در سری لنزهای Global Vision سیگما بسیار خشنودیم .این سه لنز عبارتند از لنز Sigma 500mm f/4 Sport ، لنز Sigma 85mm f/1.4 Art ، لنز Sigma 12-24mm f/4 Art .

Sigma 85mm 1.4 Art، یکی از لنزهایی است که دارای متقاضیان فراوانی‌ست و ما مطمئن هستیم تمام کسانی که منتظر تحویل این لنز بوده اند، از کیفیت اپتیکی بسیار بالای آن راضی خواهند بود. همچنین لنز بهینه شده Sigma 12-24mm f/4 Art و لنز کاملا رقابتی ورزشی ۵۰۰mm F4، هر دو به خوبی کلاس جهانی کارآمدی لنزهای Global Vision سیگما را به نمایش می گذارند. ما چشم به راه دیدن تصاویر فوق العاده ای هستیم که مشتریان سیگما با این لنزها خواهند گرفت!”

Sigma 85mm F1.4 DG HSM Art، لنزی عالی برای گرفتن پرتره

لنز سیگما 500mm f/4 Sport ، لنز سیگما 85mm f/1.4 Art ، لنز Sigma 12-24mm f/4 Artهدف اصلی از معرفی لنز جدید Sigma 85mm F1.4 که جزئی از سری Art محسوب می شود، پشتیبانی از دوربین های مجهز به حسگرهایی با تفکیک پذیری بالا در بازار است. همچنین این لنز، شارپنس فوق العاده ای نیز دارد. یکی از دلایل طراحی سیستم اپتیک بسیار کارآمد، توسط مرکز تحقیق و توسعه سیگما برای این لنز، ایجاد اثر جذاب “بوکه” است که در بین عکاسان پرتره طرفداران ویژه ای دارد. معماری پیشرفته این لنز شامل دو المان شیشه ای SLD و یک المان شیشه ای دیگر با ضریب انکسار پایین است. همچنین این لنز دارای سیستم اتوفوکوس جدیدی است و توانایی های ویژه ای مانند فوکوس دستی، حتی در حین انجام فوکوس اتوماتیک بدون وقفه را نیز ارائه می دهد.

لنز سیگما 500mm f/4 Sport ، لنز سیگما 85mm f/1.4 Art ، لنز Sigma 12-24mm f/4 Art

لنز Sigma 85mm F1.4 DG HSM Art برای بدنه های کانن، نیکون و سیگما وارد بازار خواهد شد. همچنین در نمونه ارائه شده برای نیکون، از فناوری دیافراگم الکترومغناطیسی بهره گرفته شده است.

لنز شرکت سیگما ۸۵mm F1.4 DG HSM Art از اواخر اکتبر در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و قیمت خرده فروشی آن ۱۱۹۹ دلار خواهد بود.

Sigma 12-24mm F4 DG HSM Art، لنز زوم اولترا واید برای دوربین های دیجیتال با رزولوشن بسیار بالا

لنز سیگما 500mm f/4 Sport ، لنز سیگما 85mm f/1.4 Art ، لنز Sigma 12-24mm f/4 Artبا در نظر گرفتن تمامی لنزهای سری Global Vision سیگما، از ابتدا تا انتها، لنز جدید Sigma 12-24mm F4 سری Art، بزرگترین قالب عدسی کروی را در صنعت ساخت لنزهای دیحیتال، ارائه می دهد. لنز اولترا واید جدید سیگما، بسیار برای عکاسان جذاب خواهد بود و دارای ایرادات معمول لنزهای واید، مانند اعوجاج و فلر نمی باشد. شرکت سیگما سابقه زیادی در تولید لنزهای واید دارد، ولی لنز جدید که فواصل کانونی ۱۲ تا ۲۴ میلی متر را پوشش می دهد، دارای خصوصیات ویژه ای مانند F4 ثابت، در تمام فواصل کانونی و سیستم اتوفوکوس پیشرفته است.

المان های موجود در لنز Sigma 12-24mm F4 از شیشه FLD ساخته شده اند و سیستم توزیع قدرت بهینه شده ای نیز در این لنز به کار گرفته شده است. با کمک همه عوامل ذکر شده، این لنز می تواند عکس هایی با کیفت بالا (از مرکز عکس تا گوشه ها) را توسط دوربین ثبت نماید. همچنین با فاصله فوکوس حداقلی حدودا ۲۴ سانتی متری در فاصله کانونی ۲۴ میلی متر، می توان عکس های کلوزآپ فوق العاده ای را نیز با کمک این لنز ثبت کرد.

لنز جدید Sigma 12-24mm F4 DG HSM Art نیز از دوربین های کانن، نیکون و سیگما پشتیبانی می کند و مانند لنز قبلی، در نمونه ارائه شده برای نیکون، از فناوری دیافراگم الکترومغناطیسی بهره می گیرد.

لنز سیگما 500mm f/4 Sport ، لنز سیگما 85mm f/1.4 Art ، لنز Sigma 12-24mm f/4 Art

لنز Sigma 12-24mm F4 DG HSM Art از اواخر اکتبر در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و قیمت خرده فروشی آن ۱۵۹۹دلار خواهد بود.

لنز تله فوتو و سریع Sigma 500mm F4 DG OS HSM Sport

لنز سیگما 500mm f/4 Sport ، لنز سیگما 85mm f/1.4 Art ، لنز Sigma 12-24mm f/4 Artلنز پرچمدار سوپر تله فوتوی ورزشی ۵۰۰mm F4 Sport، از آخرین فناوری های نوآورانه سیگما استفاده می کند. این لنز که به صورت ویژه برای عکاسان حرفه ای ورزشی و حیات وحش طراحی شده است، دارای بدنه بسیار مقاومی از جنس آلیاژ منیزیم است. هود این لنز نیز از جنس فیبر کربن است و المان های جلویی لنز نیز در برابر آب و روغن مقاوم هستند. به علاوه لنز ۵۰۰mm F4 Sport در برابر گرد و خاک و غبار نیز مقاوم است. همچنین این لنز دارای یک شیار پشتی برای قرار دادن فیلترهای پولارایزر، UV و دیرگر فیلترهای مورد نیاز است. برای محافظت از دوربین در برابر آسیب در هنگام عکسبرداری و نگهداری، این لنز با محافظ ویژه LPT-11 سیگما سازگار است. این محافظ به صورت جداگانه به فروش می رسد.

این لنز از دو المان شیشه ای FLD و یک المان شیشه ای SLD تشکیل شده است.  سیستم توزیع قدرت بهینه شده آن نیز، در کمتر ساختن خطای اعوجاج رنگی بسیار موثر عمل می کند. نکته جالب توجه دیگر نیز آن است که کیفیت تصویر، هم چنان در هنگام استفاده از تله کانورتورهای سیگما، استثنایی باقی می ماند.

یکی دیگر از نقاط قوت این لنز، استفاده از سیستم لرزشگر اپتیکی دو حالته است که برای عکاسی بدون استفاده از سه پایه برای سوژه های ثابت یا متحرک (پنینگ) و همچنین دنبال کردن سوژه های متحرک کاربرد دارد. همچنین عملکرد “بازگشتی” سیستم اتوفوکوس این لنز نیز جالب توجه است.لنز سیگما 500mm f/4 Sport ، لنز سیگما 85mm f/1.4 Art ، لنز Sigma 12-24mm f/4 Art

لنز Sigma 500mm F4 Sport برای بدنه های کانن، نیکون و سیگما وارد بازار خواهد شد. همچنین در نمونه ارائه شده برای نیکون، از فناوری دیافراگم الکترومغناطیسی بهره گرفته شده است.

لنز Sigma 500mm F4 Sport از اواخر اکتبر برای بدنه های کانن و سیگما در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و لنز متناسب با بدنه های نیکون در اواخر ماه نوامبر عرضه خواهد شد. قیمت خرده فروشی لنز  ۵۰۰mm F4 در بازاز ۵۹۹۹ دلار خواهد بود.

همه لنزهای سری Global Vision سیگما شامل سه لنز Sigma 500mm f/4 Sport ، لنز Sigma 85mm f/1.4 Art ، لنز Sigma 12-24mm f/4 Art می توانند توسط میان افزار جدید سیگما با استفاده از نرم افزار Sigma Optimization Pro یا USB Dock سیگما آپدیت شوند.

 

نویسنده : محمد رزازان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *