021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی لنز جدید سیگما 18-50 میلی‌متری f/2.8 برای Fujifilm X Mount

معرفی لنز جدید سیگما 18-50 میلی‌متری f/2.8 برای Fujifilm X Mount

سیگما لنز 18-50 میلی‌متری F2.8 DC DN Contemporary را برای دوربین‌های بدون آینه Fujifilm X Mount معرفی کرده است و قول می‌دهد که عملکرد بالا، باکیفیت و جمع‌وجور باشد.

 

سیگما 18-50 میلی‌متری

این لنز پشتیبانی از مانت X سیگما را به چهار لنز افزایش می‌دهد و زوم جدید – که اولین لنز زوم اختصاصی بدون آینه APS-C این شرکت است – به سه پایه X-mount موجود می‌پیوندد: 16 میلی‌متر F1.4 DC DN Contemporary،  میلی‌متر30  F1.4. DC DN Contemporary و 56mm F1.4 DC DN Contemporary.

 

معرفی لنز جدید سیگما 18-50 میلی‌متری

سیگما می‌گوید: «این افزوده به کاربران اجازه می‌دهد از لنز زوم استاندارد با کارایی بالا، با کیفیت بالا و جمع‌وجور در پایه بومی سیستم X Mount خود لذت ببرند. این زوم استاندارد فوق‌العاده سبک، روشن و واضح برای دوربین‌های بدون آینه با سنسور برش، بهترین لنز کار است.»

 

معرفی لنز جدید سیگما

 

سیگما 18-50 میلی‌متری F2.8 DC DN Contemporary از 13 عنصر تشکیل شده است که در 10 گروه، شامل یک عنصر SLD و سه لنز غیرکروی، چیده شده‌اند. دارای گستره دیافراگم f/2.8 تا f/22 از طریق دیافراگم هفت پره و حداقل فاصله فوکوس 4.8 اینچ در انتهای عریض و 11.9 اینچ در انتهای تله فوتو با حداکثر بزرگنمایی 1:2.8 است.

 

معرفی لنز جدید سیگما 18-50 میلی‌متری

 

این لنز دارای محدوده زوم 35 میلی‌متری فول فریم معادل 27 تا 75 میلی‌متر است و حداکثر دیافراگم f/2.8 را در کل حفظ می‌کند. سیگما ویژگی اصلی لنز را در اندازه آن قرار می دهد: قطر آن 2.4 اینچ در طول سه اینچ و وزن آن 10.1 اونس (285 گرم) است. این شرکت ادعا می کند که “بسیار جمع و جور” و سبک وزن است که قابلیت حمل آن را به حداکثر می رساند و با اندازه بدنه کوچکتر دوربین های Fujifilm APS-C همراه است.

 

این اندازه‌گیری‌ها به سیگما اجازه می‌دهد تا آن را به‌عنوان کوچک‌ترین و سبک‌ترین لنز در کلاس خود ببالد (کلاس، که به عنوان لنز سازگار با فوکوس خودکار، لنز زوم با دیافراگم ثابت f/2.8 برای دوربین‌های APS-C تعریف می‌شود). اندازه فیلتر جلو 55 میلی‌متر است و پایه آن لاستیک‌بندی شده است که سیگما می‌گوید این امکان را به شما می‌دهد که با خیال راحت در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید.

 

 

سیگما می گوید که یک الگوریتم کنترل مخصوص فوجی فیلم را توسعه داده است که شامل درایو فوکوس خودکار و سرعت ارتباط بین دوربین و لنز است. نتیجه لنزی است که به فوکوس خودکار با سرعت بسیار بالا دست می یابد که از فوکوس خودکار پیوسته با تصحیح انحراف داخل دوربین نیز پشتیبانی می کند (فقط در دوربین های پشتیبانی شده موجود است).

 

پایه سیگما 18-50 میلی‌متری F2.8 DC DN Contemporary for Fujifilm X دارای یک هود گلبرگ است و انتظار می‌رود در ماه دسامبر با قیمت 549 دلار در دسترس قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *