021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

ساعت هوشمند سیم کارت خور بخریم یا نه؟

ساعت هوشمند سیم کارت خور بخریم یا نه؟

ساعت سیمکارت خور چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

باتوجه‌به اینکه ساعت‌های هوشمند محصولات جدیدی نیستند و تولیدکنندگان متعددی در طی سال‌های گذشته گجت‌های پوشیدنی زیادی را در این زمینه تولید و عرضه کرده‌اند، اما قابلیت نصب سیم کارت روی ساعت که امکان پاسخگویی به تماس نیز داشته باشد، تکنولوژی نسبتاً جدیدی است.

بااین‌حال، اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با شیار سیم کارت هستید، انتخاب شما خیلی محدود می‌شود؛ زیرا برندهای بزرگ ساعت سیم کارت خور تولید نمی‌کنند و ترجیح داده‌اند به امکان نمایش تماس و پیام اکتفاکنند؛ چرا؟

دلیل این نکته مهم را در قالب مزایا و معایبی که برای خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور آورده‌ایم، متوجه خواهید شد.

برندهای بزرگی مثل اپل یا سامسونگ ترجیح دادن که موبایل را با بلوتوث به ساعت وصل کنند و از این طریق بتوانید به پیام و تماس صوتی دسترسی داشته باشید. فناوری Esim هم که جدیدا به بعضی ساعت‌ها اضافه شده به معنی سیم کارت خور بودن نیست، در واقع این ساعت‌ها سیم‌کارتی داخلی و غیرقابل تعویض دارند که باید به اپراتور خودتان درخواست دهید تا ساعت شما را به عنوان سیم‌کارت دوم با همان شماره‌ای که قبلا داشتید فعلا کند.

 

مزایای خرید ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور

  • سرعت در پاسخگویی و راحتی

بدون شک پاسخگویی به تماس با ساعتی که همیشه روی مچ شما است، نسبت به گوشی راحت‌تر بوده و سرعت بیشتری هم خواهد داشت. همین دلیل باعث شده تا بسیاری به اسمارت واچ سیم کارت خور به چشم یک موبایل مچی نگاه کنند.

مزایای خرید ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور 

  • جذابیت و حس مدرن بودن!
  • امکان داشتم شماره مستقل روی ساعت

خرید ساعت سیم کارت خور برای بسیاری از افراد جنبه تجملاتی داشته و صرفا می‌خواهند ساعت به جای موبایل داشته باشند که متاسفانه هنوز ساعتی که بتوان کاملا جایگزین موبایل شود تولید نشده است.

معایب خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور

اما ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور معایبی هم دارند؛ معایبی که باعث شده برندهای بزرگی مثل سامسونگ، اپل و شیائومی قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه نکنند.

  • محدود بودن انتخاب

ازآنجایی‌که این تکنولوژی ضرورتی برای یک ساعت هوشمند ندارد و انواع مچ بندهای هوشمند و اسمارت واچ‌ها به گوشی کانکت می‌شوند، در نتیجه برندهای مطرح چنین محصولاتی تولید نمی‌کنند و برایشان عرضه این محصولات صرفه و توجیه اقتصادی ندارد.

اگر بیشتر در این مورد سرچ کنید، تنها برندهای متفرقه تولیدکننده این محصول را پیدا می‌کنید و خبری از ساعت سیم کارت خور شیائومی، ساعت سیم کارت خور سونی و سامسونگ نیست.

  • بالا بودن قیمت نسبت به کیفیت و امکانات

نکته مهم بعدی اینکه اغلب قیمت ساعت هوشمند سیم کارت خور نسبت به امکاناتی که دارد بالاست چون تنوع محصولات در این زمینه محدود است.

  • مصرف باتری بیشتر

همان‌طور که گوشی با تماس بیشتر سریع‌تر شارژ تمام می‌کند، ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور هم ظرفیت پایینی از نظر دوام باتری دارند. برای مقایسه کافی است بدانید که یک مچ بند هوشمند، ممکن است تا هفته‌ها نیاز به شارژ شدن نداشته باشد، اما یک ساعت سیم کارت خور نهایت دو تا سه روز و بعضی حتی کمتر از یک روز شارژ نگه می‌دارد.

 

معایب خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور

  • آسیب به سلامتی

نکته مهم بعدی اینکه ساعت هوشمند سیم کارت خور بدون شک برای پاسخگویی یا برقراری تماس در معرض امواج مخابراتی قرار دارد و ازآنجایی‌که این محصول همیشه و حتی هنگام خواب، برای ردیابی کیفیت خواب همراه فرد است، آسیب‌های زیادی برای سلامتی وی در پی خواهد داشت. به‌ویژه این که ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور، توسط برندهای متفرقه و بدون رعایت استانداردهای مربوطه تولید شده‌اند.

 

لیست بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور

بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور به ویژگی ها و عملکرد آنها بستگی دارد. اما در زیر لیستی از برخی از بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور را بر اساس محبوبیت و عملکرد برای شما آورده ایم:

Apple Watch Series 6

Apple Watch Series 6 از سیم کارت خور پشتیبانی می‌کند و از اندازه صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند، ضد آب بودن و امکانات سلامتی و فیتنس برخوردار است.

Samsung Galaxy Watch 4

Samsung Galaxy Watch 4 نیز از سیم کارت پشتیبانی می‌کند و دارای صفحه نمایش با کیفیت بالا، پردازنده قوی، ضد آب بودن و امکانات سلامتی و ورزشی است.

Huawei Watch GT 2 Pro

Huawei Watch GT 2 Pro دارای طراحی زیبا، صفحه نمایش با کیفیت بالا، باتری قدرتمند و امکانات سلامتی و ورزشی مناسب است. همچنین از سیم کارت خور پشتیبانی می‌کند.

Fitbit Versa 3

Fitbit Versa 3 یک ساعت هوشمند با امکانات سلامتی و فیتنس برجسته است. این ساعت نیز از سیم کارت خور پشتیبانی می‌کند و دارای صفحه نمایش AMOLED و باتری با عمر طولانی است.

Garmin Vivoactive 4

Garmin Vivoactive 4 یک ساعت هوشمند ورزشی است که از سیم کارت خور پشتیبانی می‌کند. این ساعت دارای صفحه نمایش رنگی، ضد آب بودن و امکانات ورزشی و سلامتی متنوعی است.

توجه داشته باشید که انتخاب ساعت هوشمند به میزان استفاده شما، سیستم عامل ترجیحی شما (iOS یا Android) و ویژگی های مهم برای شما بستگی دارد. قبل از خرید، بهتر است نیازها و ترجیحات خود را بررسی کنید و سپس تحقیقات دقیق تری انجام دهید.

ساعت هوشمند یسیدو

ساعت هوشمند یسیدو از جمله ساعت‌های هوشمند محبوب است که دارای ویژگی‌ها و عملکردهای جذابی می‌باشد. این ساعت هوشمند به طور کلی مزایای زیر را داراست:

  1. دریافت اعلان‌ها: با استفاده از ساعت هوشمند یسیدو، می‌توانید اعلان‌ها و پیام‌های دریافتی از برنامه‌های مختلف مانند واتساپ، تلگرام، و اینستاگرام را به راحتی در ساعت خود مشاهده کنید و به آنها پاسخ دهید.
  2. عملکرد تلفن همراه: با ساعت هوشمند یسیدو، می‌توانید تماس‌ها را دریافت کنید، اس ام اس بفرستید و در موقعیت‌هایی که نمی‌توانید از گوشی خود استفاده کنید، به راحتی با استفاده از ساعت هوشمند خود به تماس‌ها و پیام‌ها پاسخ دهید.
  3. مدیریت سلامت: ساعت هوشمند یسیدو دارای امکاناتی است که به شما کمک می‌کند به بهبود و مدیریت سلامت خود بپردازید. این ساعت می‌تواند فعالیت‌های ورزشی شما را ردیابی کند، ضربان قلب را اندازه‌گیری کند و اطلاعات مربوط به خواب و سطح فعالیتتان را نمایش دهد.
  4. طراحی و استایل: ساعت هوشمند یسیدو دارای طراحی زیبا و استایلی مدرن است که با سلیقه شخصی شما همخوانی دارد. انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال یک ساعت هوشمند با ظاهری شیک و جذاب هستند.

 

باتوجه‌به مزایا و معایبی که گفتیم تصمیم با شماست که ساعت سیم کارت خور بخرید یا نه!

با این‌ وجود اگر بر تصمیم خود اصرار دارید، در حال حاضر مدل‌های زیر جز پر فروش‌های بازار به شمار می‌آیند که از برندهای متفرقه و ناشناخته هستند.

 

لوازم جانبی موبایل

ساعت هوشمند Pradory

Pradory یکی از برندهای تولیدکننده اسمارت واچ سیم کارت خور است که برای بسیاری از افراد شناخته شده نیست، اما محصولات این برند دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های خاص هستند. این گجت پوشیدنی به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل سفارشی استفاده می‌کند اما تقریباً با همه گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون سازگاری دارد. این ساعت دارای تاچ دیجیتال مانند اپل واچ و دکمه پاور برای روشن یا خاموش‌کردن نمایشگر است.

 

 

 

ساعت هوشمند سیم کارت خور Pradory با شارژ کامل می‌تواند بین 5-7 روز قابل‌استفاده است، قابلیتی که همه ساعت‌های سیم کارت خور ندارند. علاوه بر این، شارژ کامل ساعت هوشمند فقط 30 دقیقه طول می‌کشد. این ساعت هوشمند به طور پیش‌فرض با بلوتوث 4.0 اجرا می‌شود، باتوجه‌به اینکه امروزه بیشتر پوشیدنی‌های جدید با بلوتوث 5.0 ارائه می‌شوند، این مورد کمی ناامیدکننده است.

ساعت هوشمند Evershop

آنچه در مورد ساعت هوشمند Evershop واقعاً قابل‌توجه است، دوام باتری بوده که با یک‌بار شارژ می‌تواند تا 7 روز دوام بیاورد. همچنین پشتیبانی از اسلات کارت microSD برای ذخیره موسیقی، این ساعت را جذاب‌تر می‌کند.

ساعت هوشمند Evershop

ساعت Evershop از سیستم‌عامل سفارشی استفاده می‌کند، به این معنی که احتمالاً از برنامه‌های ساعت هوشمند مانند Apple Watch یا Galaxy Watch Active 2 سامسونگ پشتیبانی نخواهد کرد.

ساعت هوشمند نوبیا مدل SW1003

نوبیا برندی شناخته شده در زمینه تولید گوشی گیمینگ است؛ اما شاید کمتر کسی بداند که این تولیدکننده اسمارت واچ هم عرضه می‌کند و مدل SW1003 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند این برند است.

ساعت هوشمند نوبیا مدل SW1003

این ساعت هوشمند سیم کارت خور دارای ویژگی‌های قابل‌توجهی چون GPS، حافظه داخلی مناسب و سازگاری با اندروید و iOS، شمارش ضربان قلب و گام‌شمار است.

نتیجه‌گیری

گرچه خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور در مقابل ده‌ها مدل محبوب از برندهای بزرگ که امکانات جذاب‌تری دارند توصیه نمی‌شود؛ اما هدف ما آشنایی شما با این مدل ساعت‌ها و راهنمایی برای خرید بود.

ما توصیه می‌کنیم از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار که برندهای معروف هستند انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *