دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکس‌برداری با عینک های ضدآب اسنپ چت

اخبار عکاسی
عکس‌برداری با عینک های ضدآب اسنپ چت

 

SNAPCHAT

 

وقتی Snapchat، دوربین عینکی خود را برای اولین بار در سپتامبر 2016 عرضه کرد، این شرکت موفق شد با ترکیب دو ویژگی نوآوری و کمیابی، بسیار معروف شود. البته فقط برای مدتی کوتاه. کم اهمیت شدن این ویژگی‌ها، زمان زیادی طول نکشید و این عینک‌ها هیچوقت مخاطب اصلی خود را پیدا نکردند.

 

بعد از فروش بیش از 200 هزار عینک، تقاضا کاهش یافت. بدون شک، ویژگی‌های جدید، قابلیت‌های زیباتر و موجودی گسترده نسخه دوم عینک‌ها، مخاطبین بیشتری را جذب خواهد کرد و از نسخه اولیه، موفق‌تر خواهد بود.

 

از نظر مشخصات فنی، عینک‌های Snapchat، قابلیت ویژه‌ای ندارند. فیلم را با 1216x 1216 پیکسل و عکس را با کیفیت 1642×1642 پیکسل ثبت می‌کند (تقریبا 2.7 مگاپیکسل). محدوده دید نیز برای کاهش اثر فیش آی، از 115 به 105 کاهش یافته است.

 

دوربین اسنپ چت

 

تفاوت اصلی نسخه دوم که برتری آن را تضمین می‌کند، کیفیت ساخت و تناسب آن است. بر اساس گفته‌های Josh Constine از مجله TechCrunch، – که این عینک‌ها را به سرعت امتحان کرده است- نسخه جدید دوربین عینکی، بسیار مقاوم‌تر است، کیف شارژر آن بسیار کوچکتر، عمر باطری بیشتر و اتصال آن به تلفن همراه شما، آسان‌تر شده‌است.

 

Constine بر این باور است که دوربین عینکی میتواند موفقیت تجاری خوبی را نسبت به نسخه اول (و عینک Google) کسب کنند: “بعد از دو روز استفاده از نسخه دوم، فکر می‌کنم که این عینک، از نوآوری بدون هدف، به ابزاری کارآمد تبدیل شده‌است. و با وجود افزایش کاربر، Snap دقیقا به محصولاتی مانند این نیاز دارد.”

 

نسخه دوم این عینک‌ها، هم اکنون در سایت Snapchat در آمریکا، انگلستان، کانادا و فرانسه، قابل خریداری است و کشورهای دیگر نیز، به زودی به این کشورها خواهند پیوست. قیمت این عینک‌ها، 150 دلار (یعنی 20 دلار بیشتر از نسخه اول) است و می‌توانید آن را با رنگ‌های عقیق، یاقوت و یاقوت سرخ تهیه کنید که رنگ لنز هریک، با دیگری متفاوت است.

 

Spectacles V2

 

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول ، به وبسایت آن مراجعه کنید.

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *