دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

برخی از دکمه‌های رهاسازی لنز Z9 نیکون دچار مشکل شده‌اند

اخبار عکاسی
برخی از دکمه‌های رهاسازی لنز Z9 نیکون دچار مشکل شده‌اند

برخی از دکمه‌های رهاسازی لنز Z9 نیکون دچار مشکل شده‌اند و بخاطر همین نیکون “مشاوره خدمات فنی” را برای دوربین نیکون Z9 صادر کرده است . افراد آسیب دیده می توانند دوربین های خود را برای رفع مشکل به نیکون ارسال کنند.

«کاربران دوربین بدون آینه Z9 به ما اطلاع داده اند که مواردی وجود دارد که در آن دکمه رها کردن لنز در دوربین های Z9 آنها با فشار دادن آن طور که باید عمل نمی کند و اجازه چرخش و برداشتن لنز یا آداپتور نصب از دوربین را نمی دهد. نیکون در توضیح این مشکل می نویسد.

به نظر می رسد که با برخی از دوربین های نیکون Z9 موجود در بازار، از برخی قطعات با کیفیت پایین تر استفاده شده است که دچار مشکل شده اند که منجر به مشکل فعلی شده است. نیکون معتقد است این مشکل چند بار رخ نمی دهد و انتظار دارد تنها چند دوربین تحت تأثیر قرار گرفته باشند.

بر اساس تحقیقاتی که در مورد این موضوع انجام دادیم، متوجه شدیم که قطعاتی که استانداردهای کیفی ما را برآورده نمی کنند در برخی از دوربین های Z9 استفاده شده است. ما طیفی از شماره سریال دوربین Z9 را شناسایی کرده‌ایم که ممکن است حاوی آن قسمت‌ها باشد و این مشکل را به شرح زیر بررسی خواهیم کرد.»

بعضی از دکمه‌های رهاسازی لنز Z9 نیکون دچار مشکل شده‌اند
نیکون

نیکون دوربین‌های Z9 آسیب‌دیده را بازرسی می‌کند و قطعات مورد نیاز را بدون هیچ هزینه‌ای برای مشتری، از جمله هزینه ارسال دوربین‌های Z9 آسیب‌دیده به نیکون، و همچنین بازگرداندن آن‌ها به مشتریان، حتی اگر گارانتی منقضی شده باشد، تعویض می‌کند.

نیکون یک صفحه وب راه‌اندازی کرده است که به عکاسان اجازه می‌دهد بررسی کنند که آیا دوربین نیکون Z9 آنها تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر، اگرچه این شرکت نگفته است که کدام محدوده از شماره‌های سریال بیشتر در معرض خطر است.

نیکون درباره ٌ برخی از دکمه‌های رهاسازی لنز Z9 نیکون دچار مشکل شده‌اند ٌ توضیح می‌دهد: «اگر دوربین Z9 شما یکی از آن‌هایی است که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، دستورالعمل‌های درخواست خدمات، از جمله دریافت برچسب حمل و نقل رایگان شما، روی صفحه نمایش داده می‌شود. “اگر دوربین Z9 شما یکی از آنهایی نیست که تحت تاثیر قرار گرفته است، این تصویر روی صفحه نمایش داده نمی شود و می توانید بدون نگرانی از این مشکل به استفاده از دوربین خود ادامه دهید.”

شماره سریال هفت رقمی نیکون Z9 را می توان در پشت دوربین پشت ال سی دی عقب پیدا کرد. دارندگان Z9 می توانند با استفاده از صفحه شماره سریال محصول تحت تأثیر را در وب سایت نیکون بررسی کنند که آیا دوربین آنها یکی از دوربین هایی است که تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
منبع تغذیه و شارژرهای مستقل و پر‌قدرت DJI
1 روز پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
معرفی و بررسی لنزهای موبایل ۳ Moment T-series
5 روز پیش - زمان مطالعه : 7 دقیقه