دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

تاریخ معرفی سونی A7S III اعلام شد

اخبار عکاسی
تاریخ معرفی سونی A7S III اعلام شد

این خبر خیلی برای طرفداران سونی سورپرایزکننده نبود، زیرا این کمپانی قبلا در مصاحبه‌ای با DPReview عرضه‌ی دوربین سونی A7S III را در تابستان تایید کرده بود. در آن مصاحبه، کنجی تاناکا، مدیر عمومی ارشد گروه تصویربرداری دیجیتالی سونی گفته بود که این کمپانی تمام سیستم و از جمله سنسور عکاسی را از نو طراحی کرده است. متاسفانه تاناکا در این مصاحبه اشاره زیادی به جزئیات فنی سیستم نکرد.

در عین حال وبسایت Sony Alpha Rumors تمامی مشخصات و قابلیت‌های این دوربین که توسط اولین تست‌کننده‌های دوربین منتشر شده است را جمع‌آوری کرده است. در صورتی که این ادعاها درست باشد، این دوربین از یک سنسور 12 مگاپیکسلی، 15 گام محدوده داینامیک، یک منظره‌یاب الکترونیکی با رزولوشن فوق‌العاده بالا و سیستم خنک کننده‌ی جدید که از داغ شدن دوربین جلوگیری می‌کند و محدودیت‌های فیلمبرداری را از بین می‌برد استفاده خواهد کرد. از آنجایی که سونی A7S II بلافاصله به دوربین موردعلاقه‌ی فیلمسازها و کاربران یوتیوب تبدیل شد، این سیستم خنک کننده یکی از قابلیت‌هایی است که گنجاندن آن در این دوربین ضروری خواهد بود.

در مورد فیلمبرداری، گفته شده است که دوربین سونی A7S III توانایی فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه را دارد و طبق گزارش‌ها می‌تواند ویدیوهای 10 بیت 4:2:2 را نیز ضبط کند. در صورتی که قصد دارید در نور کم فیلمبرداری کنید، ماکزیمم ایزو این دوربین همان 409600ای است که در مدل قدیمی‌تر شاهد آن بودیم و در صورتی که ولاگر هستید هم در این دوربین از همان صفحه نمایش متحرکی که در ZV-1 وجود داشت استفاده شده است. در واقع این دوربین برای هدفی خاص طراحی شده است اما در عین حال به گونه‌ای است که همه بتوانند از آن استفاده کنند. حداقل این چیزی است که در حال حاضر به نظر می‌رسد و ما باید حدودا 10 روز دیگر صبر کنیم تا از این موضوع مطمئن شویم.

 

نویسنده : محمد خزائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *