021-7356

سونی از سایبرشات DSC-RX100 VII رونمایی کرد

سونی از سایبرشات DSC-RX100 VII رونمایی کرد

این سنسور جدید نقاط فوکوس خودکار تشخیص فاز بیشتری دارد و مهم‌تر از همه از آخرین سیستم‌های فوکوس خودکار سونی یعنی ردیابی بلادرنگ و فوکوس خودکار تشخیص چشم بلادرنگ که اولین بار در دوربین‌های a6400 و a9 دیده شد استفاده می‌کند.

سونی Cybershot RX100 VII علاوه بر اینکه می‌تواند بدون سیاه شدن منظره یاب با سرعت 20 فریم بر ثانیه عکاسی کند، می‌تواند 7 عکس پیاپی را با سرعت 90 فریم بر ثانیه ثبت کند. فوکوس و نوردهی قفل شده‌اند و هیچ پیش بافری هم نخواهید داشت و شما باید قبل از گرفتن عکس بعدی، شاتر را به صورت کامل آزاد کنید. اما با استفاده از این حالت تک انفجار می‌توانید شانس خودتان را برای گرفتن لحظه خاصی که دنبالش هستید افزایش دهید.

[relatedpost post=”108909″]

سونی Cybershot RX100 VII از لحاظ ویدئویی نیز دوربین قدرتمندی است و می‌تواند به ضبط ویدئوهای UHD 4K و یا 1080p با سرعت 120 فریم بپردازد. همچنین این دوربین می‌تواند با سرعت 1000 فریم بر ثانیه نیز فیلمبرداری کند. به منظور بهبود کیفیت فیلمبرداری در این دوربین از یک سیستم تثبیت تصویر استفاده شده است که به صورت همزمان از اصلاح دیجیتال و اپتیکال استفاده می‌کند. همچنین از یک سوکت میکروفون نیز در این دوربین استفاده شده است و می‌توانید ویدئوها را علامت‌گذاری کنید تا بعدا بتوانید آن‌ها را به صورت پرتره پخش کنید.

RX100 VII با نرم افزارهای قدیمی سونی یعنی PlayMemories همگام نیست اما در آن از یک فاصله سنج داخلی استفاده شده است که مطمئن هستم خیلی‌ها دلتنگ آن بودند.

بقیه مشخصات تقریبا به مدل‌های دیگر RX100 شبیه است: صفحه نمایش بازشو لمسی، منظره یاب الکترونیک که با یک کلید باز و بسته می‌شود و همان میزان باتری که در بقیه RX100 ها دیده می‌شد.

3 دیدگاه

  • farnaz گفت:

    به نظر شما برای آرایشگرها و شینبونکارها این دوربین از دوربین 11 max iphone عکس بهتری را ثبت میکنه؟ خیلی برام سواله که این دوربینا واقعا از یک موبایل دقیقترن یا باید حتما دوربین خیلی مدل بالایی داشته باشیم ؟

    • مهلا شریفان (کارشناس فروش) گفت:

      سلام وقت بخیر
      در بحث عکاسی یک دوربین عکاسی قطعا دقیق تر و بهتر از یک موبایل عمل میکند
      اگر عکسها را برای شبکه های اجتماعی استفاده میکنید با همان موبایل نتیجه مطلوبی خواهید داشت ولی برای چاپ عکس در ابعاد بزرگ مطمئن باشید که دوربین به شما نتیجه بهتری خواهد داد/ در مجموع زمانی یک دوربین عکاسی حرفه ای برای شما مناسب تر است که تنظیمات دوربین را کامل بدانید و همچنین نورپردازی خوب و مناسب سوژه داشته باشید

  • عرفان عبادی گفت:

    سلام
    مقاله خوبی بود ممنون از تیم نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *