دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

فراخوان مسابقه عکاسی سونی منتشر شد

اخبار عکاسی
فراخوان مسابقه عکاسی سونی منتشر شد

دور قبلی مسابقه عکاسی سونی 327000 شرکت کننده از 195 کشور مختلف داشت و مسابقه سال 2020 نیز با معرفی دسته‌بندی محیط زیست در رقابت حرفه‌ای، شناسایی اهمیت سوژه برای هنرمندان معاصر و یک فرمت جدید برای رقابت جوانان، به منظور درگیر ساختن عکاسان جوان آغاز خواهد شد.

 

رقابت حرفه‌ای امسال در ده دسته‌بندی مختلف به دنبال عکس‌هایی است که عکاس‌های فعال در عرصه فاین آرت و فوتوژورنالیسم آن‌ها را ثبت کرده‌اند و به عکاس‌هایی جایزه خواهد داد که مرزهای عکاسی را جابجا کرده باشند. دسته‌بندی محیط زیست نیز هنرمندان را به چالش می‌کشد تا نگرانی‌های محیط زیستی که دنیای ما را تحت تاثیر قرار داده است را به تصویر بکشند.

 

مسابقه عکاسی جوانان سونی نیز به عکاس‌های جوانی که بین 12 تا 19 سال سن دارند، این شانس را می‌دهد تا از ژوئن تا دسامبر 2019 هر ماه سه عکس را برای این مسابقه ارسال کنند. هر ماه یک تم متفاوت خواهد داشت و داوران هر ماه یک برنده و یک لیست برگزیدگان را معرفی خواهند کرد. تمام برنده‌های این هفت ماه برای به دست آوردن عنوان عکاس جوان سال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

علاوه بر مسابقات جوانان و حرفه‌ای، مسابقه عکاسی 2020 سونی شامل مسابقه آزاد نیز خواهد بود که بهترین تک عکس از بین 10 دسته بندی مختلف و رقابت دانش‌آموزی انتخاب خواهد شد.

 

[relatedpost post=”103798″]

 

درنهایت عکس‌ها به صورت ناشناس داوری خواهند شد تا عکاس‌های سراسر دنیا توسط هیئت داوران به صورت برابر دیده شوند.

 

جمع جوایز نهایی 60 هزار دلار خواهد بود و به علاوه آن تجهیزات عکاسی سونی نیز بین عکاس‌های برنده تقسیم خواهد شد و برای اکثر آن‌ها امکان سفر به لندن و شرکت در مسابقه اهدای جوائز سالانه فراهم خواهد شد.

 

شما می‌توانید از طریق این لینک به اطلاعات بیشتری درمورد این مسابقه و دسته‌بندی‌های آن دسترسی داشته باشید.

نویسنده : محمد خزائی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *