دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

کوله پشتی SpeedTop : دارای درب مغناطیسی بالایی برای دسترسی سریع به وسایل

اخبار عکاسی
کوله پشتی SpeedTop : دارای درب مغناطیسی بالایی برای دسترسی سریع به وسایل

شرکت تولید کننده کیف و کوله‌پشتی Think Tank Photo، سری جدیدی از کوله پشتی SpeedTop را معرفی کرده است . این سری شامل دو مدل مختلف با ظرفیت های متفاوت است که بسیاری از ویژگی ها را به اشتراک می گذارند.

 

یکی از ویژگی های اصلی کوله پشتی SpeedTop  ، دسترسی سریع به محتویات آن هاست . هر کوله‌پشتی SpeedTop دارای یک فضای بالایی بزرگ با درب مغناطیسی است . درب آن به گونه ای طراحی شده است که با یک دست قابل استفاده است و به خوبی از نظر امنیتی قابل بسته شدن است.

 

در داخل فضای بالایی کوله‌پشتی ، جیب های با زیپ وجود دارند که به کاربر کمک می کنند تا اجناس ضروری خود را به صورت سازمان‌یافته و ایمن نگه دارند : از جمله لپتاپ با اندازه 16 اینچ و تبلت با اندازه تا 10 اینچ.

 

زیر فضای بالایی کوله‌پشتی با درب مغناطیسی ، یک فضای پایینی بزرگ وجود دارد که به دو صورت جلویی و جانبی دسترسی دارد . این فضا به کاربر این امکان را می دهد که به اشیاء بزرگ یا محفظه دوربین داخلی که جداگانه به فروش می رسد ، دسترسی پیدا کند ، بدون اینکه نیاز به خارج کردن کوله‌پشتی داشته باشد.

 

یک جداکننده تبدیل‌پذیر و قابل جدا شدن بین فضای بالا و پایین کوله‌پشتی وجود دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا یک فضای پیوسته ایجاد کنند.

 

اصلی ترین تفاوت بین کوله‌پشتی های SpeedTop 20 و SpeedTop 30 شرکت Think Tank Photo، ظرفیت آن هاست . در کوله‌پشتی کوچکتر SpeedTop 20 ، کاربران می توانند یک لپتاپ 16 اینچی ، یک تبلت 10 اینچی، محفظه دوربین Think Tank Stash Master ، یک بانک باتری و لباس‌ها را ذخیره کنند . حجم کل آن ، همانطور که از نام محصول پیداست ، 20 لیتر است.

 

کوله پشتی SpeedTop Think Tank کوله پشتی SpeedTop Think Tank : دارای درب مغناطیسی

 

کوله‌پشتی SpeedTop 20 شرکت Think Tank Photo (سمت چپ) شامل جداکننده ها و پوشش باران است و 1.27 کیلوگرم وزن دارد . همچنین کوله‌پشتی SpeedTop 30 (سمت راست) ، 1.4 کیلوگرم)وزن دارد.

 

کوله‌پشتی بزرگتر SpeedTop 30 دارای حجم 30 لیتر است . این ظرفیت بیشتر به کاربران این امکان را می دهد که اشیاء بیشتری را ذخیره کنند ، اما در کل نحوه جایگذاری اشیاء در کوله‌پشتی را تغییر نمی‌دهد . کوله‌پشتی بزرگتر همچنان به اندازه کوله‌پشتی کوچکتر ، از حمایت لپتاپ و تبلت به اندازه یکسان و محفظه دوربین Think Tank Stash Master استفاده می‌کند.

 

کوله‌پشتی های SpeedTop 20 و 30 شرکت Think Tank دارای بسیاری جیب‌ برای کاربردهای خاص هستند . یک جیب خارجی با روکش میکروفایبر برای ذخیره‌سازی گوشی‌های هوشمند بزرگ یا عینک آفتابی ، عالی است. در داخل بخش بالای کوله‌پشتی ، یک جفت جیب مش برای محافظت از اشیاء کوچکتر و یک کلید حلقه دار وجود دارد . در سمت چپ کوله‌پشتی ، یک جیب با زیپ برای جا دادن بانک باتری طراحی شده است و دارای یک درگاه عبور کابل بین بخش بالا و پایین است . در سمت راست ، یک جیب با زیپ برای جا دادن کت یا شیشه آب وجود دارد و در حین استفاده از کوله‌پشتی قابل دسترسی است.

 

معرفی کوله پشتی SpeedTop Think Tank : دارای درب مغناطیسی بالایی برای دسترسی سریع به وسایل

 

کوله پشتی SpeedTop همچنین دارای یک جیب کوچک با زیپ در جلو ، کابل امنیتی و قفل ، گذرگاه دسته بار ، کمربند قابل تنظیم قابل جدا شدن و یک روکش بارانی با درز‌گیر هستند . این کوله‌پشتی‌ها دارای حلقه‌های پیوست بر روی جلوی کوله‌پشتی هستند که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا تجهیزات گسترده‌ای را به بیرون کوله‌پشتی بچسبانند و آنها را محکم کنند.

 

رونمایی از کوله پشتی SpeedTop Think Tank : دارای درب مغناطیسی بالایی برای دسترسی سریع به وسایل

 

در مورد مواد استفاده شده ، مغناطیس‌ها از نئودیمیوم ساخته شده‌اند و کوله‌پشتی دارای پوشش مقاوم در برابر آب (DWR) است . این کوله‌پشتی سبک با استفاده از یک پارچه با پشتیبانی پلی‌یورتان ساخته شده که مقاومت در برابر آب را به کاربران وعده می‌دهد . تفکیک کامل تمام مواد و مشاوره پزشکی در مورد مغناطیس کوله‌پشتی بر روی وب سایت Think Tank در دسترس است.

 

معرفی و رونمایی از کوله پشتی SpeedTop Think Tank : دارای درب مغناطیسی بالایی برای دسترسی سریع به وسایل

 

در سینی دوربین اختیاری Stash Master که با قیمتی کمتر از ۶۰ دلار در دسترس است ، کاربران می‌توانند یک بدنه دوربین بدون آینه استاندارد ، یک یا دو لنز و یک فلاش را قرار دهند . این درجه بندی دارای یک جداره قابل حرکت و یک جیب با زیپ برای محافظت از لوازم جانبی است.

 

کوله‌پشتی SpeedTop 20 Think Tank با قیمت ۱۴۹ دلار  و کوله‌پشتی بزرگتر SpeedTop 30 با قیمت ۱۶۹ دلار در دسترس است.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

بهترین کوله‌پشتی و کیف دوربین عکاسی (معرفی 10 مدل)

تفاوت کیف‌های ایرانی و کیف‌های خارجی

مقایسه کیف‌های پرفروش سافروتو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط