021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

تفاوت کیف‌های ایرانی و کیف‌های خارجی

تفاوت کیف‌های ایرانی و کیف‌های خارجی

در زندگی امروزی برای رفع نیازهای خود با پیشرفته شدن زندگی و بالا رفتن کیفیت آن افراد به دنبال زندگی هوشمند و مطابق با تکنولوژی روز دنیا هستند. مثلا اکثر ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین مدل گوشی، لپ‌تاپ، ساعت و حتی دوربین را برای خود فراهم کنیم. در واقع هر چیزی که به زندگی ما هیجان بدهد و سطح کیفیت آن را بالا ببرد برای ما جذاب است و برای بدست آوردن آن تلاش خواهیم کرد.

در این مقاله قصد داریم درباره کیف‌های دوربین ایرانی و خارجی که برای دوربین عکاسی شما بهترین گزینه باشد به شما اطلاعاتی بدهیم تا برای خرید آن با دید بازتری جلو بروید و انتخاب کنید. فرض کنید که دوربین عکاسی برای خود خریداری کرده‌اید که بتوانید به وسیله آن همه لحظات خود را باکیفیت بالاتری ثبت کنید و کیفیت زندگی خود را با داشتن تکنولوژی‌های بیشتر بهبود ببخشید. حال اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد محافظت از دوربین خود و استفاده از آن به بهترین شکل ممکن است. قطعا خرید کیف مناسب و محکم برای دوربین شما اولین کاری است که باید انجام دهید و آن را پشت گوش نیندازید. برای خرید کیف دوربین قبل آن تحقیقات لازم را انجام دهید و سعی کنید با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کیف‌های دوربین عکاسی در حال حاضر در دو نوع مختلف ایرانی و خارجی در بازار به فروش می‌رسد. یعنی گزینه‌های زیادی برای خرید پیش رو دارید و این شما هستید که با توجه به بودجه، سلیقه و نوع دوربین خود باید یکی از گزینه‌های پیش رو را انتخاب کنید. قبل خرید کیف دوربین باید بدانید چه توقعاتی از آن دارید و قرار است چه لوازمی را درون کیف حمل کنید. فضای داخلی کیف دوربین در خرید آن اهمیت زیادی دارد اما بیشتر از آن قدرت ضربه‌گیر بودن کیف مهم است و باید اولویت باشد.

کاربرد کیف دوربین

تفاوت کیف ایرانی و خارجی

سوژه‌ی انتخابی در خرید کیف دوربین تاثیرگذار است. به طور مثال اگر برای عکاسی از سوژه‌ی مورد نظر خود لوازم نورپردازی نیاز دارید باید کیف بزرگتر یا کوله‌پشتی همراه خود داشته باشید. اگر به دنبال عکاسی ماجراجویانه هستید کیف دوربین شما باید محکم و ضدآب باشد تا در شرایط سخت محیطی نیز دوام بیاورد. اگر قصد عکاسی از یک مسابقه فوتبال بین مدارس را دارید یا اگر قصد رفتن به باغ‌وحش برای عکاسی را دارید، اگر فقط یک دوربین همراه با یک لنز زوم دارید می‌توانید از سری کیف‌های مخروطی شکل استفاده کنید چون می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

کیف‌های دوربین اصولا بسیار جمع و جور و سبک هستند و در آن‌ها از بالا باز می‌شود و دوربین به صورت عمودی در آن قرار می‌گیرد. معمولا داخل کیف‌های دوربین جیب‌های محافظ برای نگه‌داری کارت حافظه وجود دارد. این کیف‌ها به دلیل پوشش داخلی مخصوصی که دارند از دوربین در برابر ضربه‌های ناخواسته محافظت می‌کنند.

انواع کیف‌های دوربین ایرانی و خارجی

تفاوت کیف ایرانی و خارجی

  • کیف دوربین عکاسی رودوشی ویست مدل VC5

کیف رودوشی ویست VC5 از سری کیف‌های باکیفیت ایرانی است که برای دوربین‌های کامپکت سایز بزرگ مناسب هستند. در کنار این دوربین وسایل اضافی مانند شارژر یا باتری را به راحتی می‌توان داخل کیف قرار داد. جنس این کیف از ساتن ضدآب ساخته شده و سبک و قابل حمل است. کاور ضد باران آن 200گرم می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید اندازه بند رودوشی آن را تنظیم کنید.

ویژگی‌های بارز محصول: ابعاد بیرونی 13*6*10سانتی‌متر، ابعاد داخلی 10*5*10سانتی‌متر و این مدل ضدآب و ضد ضربه است.

  • کیف دوربین ویست مدل VDS15

کیف دوربین VDS15 از سری کیف‌های شرکت ایرانی تولیدکننده کیف‌های دوربین، لپ‌تاپ و تبلت است. این سری از کیف‌های دوربین ایرانی ویست مناسب برای دوربین‌های DSLR می‌باشد. در فضای داخلی آن یک دوربین همراه با لنز به راحتی قرار می‌گیرد. در قسمت داخلی یک قسمت اصلی وجود دارد که یک جیب چسبی دارد و می‌توانید کارت حافظه یدکی را در این قسمت قرار دهید. جیب زیپ‌دار جلو نیز مناسب قرار دادن شارژر باتری و کابل‌هاست. کاور باران همراه خود کیف به شما داده می‌شود. این مدل کیف از لحاظ جادار بودن خوب و مناسب است.

کیفیت ساخت، ارگونومی، امکانات و ارزش خرید در برابر قیمت این محصول معمولی ارزیابی شده است.

 

  • کوله پشتی دوربین مدل DCA

ابعاد این کیف 275*125*340میلی‌متر است و وزن آن 590گرم است. دارای محفظه اصلی برای دوربین‌های DSLR و لنزهای همراه می‌باشد. دارای محفظه برای قرار دادن 3پایه در طرفین کیف می‌باشد. محفظه طوری در طرفین کیف دارد و محفظه جانبی برای قرار دادن لوازم جانبی. نحوه باز و بسته شدن آن به وسیله زیپ می‌باشد.

کیفیت این محصول بسیار بالاست و جزو محصولات برند و تضمین شده است.

 

  • کیف دوربین ونگارد مدل BIIN II 47

این مدل از سری کیف‌های دوربین ونگارد است که انتخابی هوشمندانه و خاص برای افرادی است که دوربین dslr دارند و محافظت از آن برایشان اهمیت دارد. این کیف دارای یک محفظه اصلی است که در آن فضای کافی برای نگه‌داری دوربین حرفه‌ای با لنز، دو تا سه لنز اضافه، یک فلاش و لوازم جانبی کوچک مانند کارت حافظه، باتری، شارژر و کابل رابط وجود دارد. این محصول از جنس پلی‌استر همراه با پوششی نرم مخملی برای بدنه داخلی نیز می‌باشد. وزن آن 560گرم است. این محصول می‌تواند انتخابی عالی برای شما به خصوص افرادی که در شمال کشور زندگی می‌کنند یا شهر محل سکونت آن‌ها رطوبت زیادی دارد می‌باشد.

 

تفاوت کیف دوربین عکاسی ایرانی و خارجی

برای خرید کیف دوربین این شما هستید که انتخاب نهایی را انجام می‌دهید اما به طور کلی اگر بودجه شما برای خرید کیف دوربین پایین است و دلتان می‌خواهد با همان پولی که دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید می‌توانید از بین کیف‌های برند ایرانی بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید اما اگر محدودیت قیمت ندارید می‌توانید از بین کیف‌های برند ایرانی و خارجی تحقیقات لازم را انجام دهید تا بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید. شما می‌توانید با جستجو اینترنتی در سایت‌های معتبر که برندهای معتبر ایرانی و خارجی را دارند طیف گسترده‌ای از کیف دوربین، محافظ دوربین و دیگر وسایل جانبی مربوط به دوربین را خریداری کنید.

[relatedpost post=”136610″]

حواستان باشد هنگام خرید کیف دوربین سر شما کلاه نرود چون بعضی از فروشندگان دوربین با اسم برند خارجی کیف دوربین را به بالاترین قیمت ممکن به شما می‌فروشند پس گول تبلیغات دورغین را نخورید.

هر کیف دوربین می‌تواند امکانات متفاوتی دارا باشد و شاید برای یک نفر انتخابی مناسب باشد اما برای دیگری نه. پس با توجه به شرایط و دوربینی که در اختیار دارید باید تفاوت محصولات را بررسی کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از یک دوربین کامپکت برای عکاسی در سفر استفاده کنید بهتر است یک کیف دوربین کامپکت و جمع‌وجور حال از برند ایرانی یا خارجی باشد بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد انتخاب و خرید کنید اما اگر قرار است ابزار زیاد و دوربین‌ها و لنزهای سنگین با آن حمل کنید تهیه کوله‌پشتی بزرگتر برای شما کاربردی‌تر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *