دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

مقایسه کیف‌های پرفروش سافروتو

راهنمای انتخاب
مقایسه کیف‌های پرفروش سافروتو

عکاسان بسیاری کیف دوربین سافروتو را امروزه خریداری می‌کنند و به دلیل کاربرد زیاد و مهمی که دارد خرید کیف دوربین سافروتو با افزایش چشم‌گیری روبرو شد. این برند معروف به دلیل بالا رفتن سفارشات با حجم زیادی از تقاضا از طرف مشتریان خود مواجه شد که شاید پیش از آن تصورش را هم نمی‌کرد. خرید کیف دوربین از مهم‌ترین و اساسی‌ترین تجهیزات جانبی دوربین است که داشتن آن برای محافظت از دوربین شما الزامی است.

نمایندگی‌های مختلفی وجود دارند که به فروش محصولات سافروتو در ایران می‌پردازند و انواع مختلف کیف دوربین سافروتو را به شما ارائه می‌دهند. شما امکان این را دارید خرید خود را حضوری یا به صورت آنلاین انجام دهید. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید کیف دوربین در نظر بگیرید قیمت آن به نسبت کیفیتی است که ارائه می‌دهد. البته این موضوع را باید بدانید که محصولات سافروتو در مقایسه با هم رده‌های خود از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و شما امکان این را دارید با صرف هزینه کمتر کیف دوربین باکیفیت‌تری خریداری کنید.

برای خرید کیف سافروتو مدل Safrotto YL-9M کلیک کنید

 

انواع مختلف کیف سافروتو

این برند معروف انواع مختلف کیف دوربین را تولید می‌کند و جنس بدنه کیف‌های آن از برزنت مرغوب و با دوام است که به راحتی خراب نمی‌شوند. همچنین پرفروش‌ترین مدل‌های کیف‌های سافروتو شامل موارد زیر است:

  • کیف دوربین رودوشی

کیف شانه‌ای دوربین که به نام کیف رودوشی هم شناخته می‌شود که روی یک شانه قرار می‌گیرد. قطعا استفاده از آن به راحتی کوله‌پشتی نیست. همراه با تجهیزات آن روی باسن قرار می‌گیرد و شما این امکان را دارید دوربین خود را از کیف بیرون آورده و آماده عکاسی شوید. این مدل کیف فضای بیشتری نسبت به کیف تک بند فراهم می‌کند و اغلب یک دوربین به همراه تعدادی لنز و لوازم جانبی را در خود نگه می‌دارد.

  • کیف پوزه‌ای

کیف‌های دوربین پوزه‌ای یا هالستر جزو کیف‌های کوچک با قابلیت حمل بسیار آسان هستند. اغلب یک دوربین و یک لنز در آن جای می‌گیرند. در اصل طراحی این مدل چون بند ندارد به گونه‌ای است که دوربین را به صورت ایمن در کیف و کوله‌پشتی دیگر نگه می‌دارد و از جابه‌جا شدن دوربین جلوگیری می‌کند. این سبک فقط شامل یک قلاب و سیستم اتصال کمربندی می‌باشد که دسترسی دوربین را سریع و آماده عکاسی نگه می‌دارد اما قطعا حفاظتی به اندازه کوله‌پشتی و Hard case ارائه نمی‌دهد. مدل‌های جدید کیف‌های پوزه‌ای دارای تسمه و بند رودوشی با درجه حفاظت خوب و قابل قبول نیز می‌باشد.

 

  • کیف کوله‌ای

این مدل کیف‌های دوربین که به صورت کوله‌پشتی تولید می‌شوند و دارای دو مدل دوبند و تک بند هستند بسیار جادار، راحت و قابل حمل هستند. این کیف‌ها به اسلینگ نیز معروف هستند که از لحاظ ظاهری و فضای داخلی بسیار محبوب و مناسب برای محافظت از دوربین هستند و شما حتی می‌توانید مسافت‌های طولانی را با آن پیاده راه بروید و با دوربین خود عکاسی کنید.

 

مقایسه پرفروش‌ترین کیف‌های سافروتو

کیف سافروتو Safrotto YL3-S

کیف سافروتو

از ویژگی‌های مهم و کاربردی این مدل می‌توان به این موارد اشاره کرد: قابلیت اتصال به کیف‌ها یا تسمه‌های مختلف- مجهز به تسمه‌های مخصوص برای اتصال کیف به کمر، شکم یا آویختن از شانه- ضد آب و گرد و خاک- ابعاد 130*170*210 میلی‌متر- وزن 600گرم

این مدل کیف از برند سافروتو یک کیف زوم به شکل کوزه‌ای و مخروطی می‌باشد که برای حمل یک دوربین کوچک همراه با لنز متصل به آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیف Safrotto YL3-S به صورت شانه آویز می‌باشد، شما می‌توانید با استفاده از دسته کیف که دارای پد می‌باشد از آن به عنوان کیف دستی نیز استفاده کنید. در دو طرف کیف بندهایی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با بستن آن‌ها دور کمر خود از کیف به صورت کمری نیز استفاده کنید. در قسمت پایین کیف دو بند برای وصل شدن به پا قرار دارد که اصطلاحا به آن پابند می‌گویند و از تکان خوردن ناگهانی کیف و ضربه خوردن به دوربینتان محافظت می‌کند.

[relatedpost post=”160601″]

کیف جیبی در جلوی کیف برای گذاشتن لوازم جانبی قرار دارد. در داخل آن فضایی جداگانه برای قرار دادن لوازم جانبی کوچک شامل کابل، باتری دوربینتان قرار دارد. جنس این کیف از پارچه برزنتی مقاوم در برابر آب بوده و می‌تواند تا حدی از نفوذ باران به داخل کیف جلوگیری کند. البته در قسمت پشتی کیف یک جیب جداگانه برای کاور باران قرار دارد که این کاور باران می‌تواند برای پیاده‌روی‌هایی طولانی در مناطق بارانی از نفوذ آب در داخل کیف جلوگیری کند. پارچه برزنتی این کیف جنس سبکی دارد و باعث می‌شود این کیف وزن کمی داشته باشد و برای پیاده‌روی طی یک روز طولانی بسیار مناسب باشد.

قیمت این کیف در فروشگاه‌های مختلف در حال حاضر حدود 300هزار تومان می‌باشد و شما امکان این را دارید که محصول را به صورت اینترنتی نیز سفارش دهید.

 

کیف سافروتو Safrotto YLD2-M

کیف سافروتو

این مدل کیف دوربین نیز ویژگی‌های مهمی دارد که آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم و شما می‌توانید مقایسه لازم را با دیگر مدل‌ها برای خود انجام دهید.

ظرفیت حمل یک دوربین، یک لنز و یک فلاش را دارد- جنس بدنه برزنتی- وزن 900گرم- ابعاد 210* 290*210 میلی‌متر- دارای کاور باران

این کیف مزیت‌های خوب و کاربردی دارد و برای استفاده روزمره و عکاسی بسیار مناسب است. دسته بادوام و نرمی در قسمت بالای محصول قرار دارد که شما می‌توانید توسط آن کیف را به صورت دستی با خود حمل کنید. بدنه آن دارای جنس برزنتی می‌باشد که شما می‌توانید دیگر نگران ایمنی دوربین و تجهیزات خود نباشید و این ویژگی باعث می‌شود تا کیف در برابر آب، رطوبت و ضربه مقاوم باشد. تقسیم‌کننده‌های داخلی کیف سافروتو از مواد نرم و محکمی ساخته شده است تا دوربین و تجهیزات خود را در کنار یکدیگر بدون هیچ آسیبی قرار دهد. دارای بند مخصوصی می‌باشد که به کاربر این امکان را می‌دهد کیف را روی شانه خود قرار دهد و در صورت نیاز بند را به اندازه دلخواه تنظیم کند. جیب‌های زیپ‌دار مخصوص در دو سمت کیف سافروتو در این مدل قرار دارد که قابلیت قرار دادن لوازم جانبی مانند پاوربانک، مموری کارت، فلش مموری و مدارک ضروری را برای کاربر فراهم می‌کند.

[relatedpost post=”136610″]

سطح زیرین این مدل به گونه‌ای طراحی شده که در هنگام قرار دادن روی زمین به دوربین و تجهیزات داخلی آن آسیبی وارد نمی‌شود. شما در شرایط هوایی نامساعد می‌توانید کیف را با خود به راحتی حمل کنید چون دارای کاور مخصوص باران می‌باشد. یکی از نیازهای اساسی عکاسان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای برای تصویربرداری مطلوب استفاده از تجهیزات جانبی باکیفیت است. این مدل کیف معرفی شده از دوام بیشتری نسبت به کیف‌های معمولی برخوردار است. محفظه داخلی آن برای هر دوربین یا تجهیزات دیگر جدا شده است. شما کافی‌ست دوربین را داخل محفظه مخصوص قرار دهید و با بندهای مخصوص آن‌ها را محکم کنید، به این ترتیب برخوردی بین آن‌ها صورت نمی‌گیرد و آسیبی به بدنه خارجی وارد نمی‌شود. اگر شما به عکس برداری در محیط شهر یا عکاسی از شخصی علاقه‌مند هستید این کیف سافروتو می‌تواند گزینه مناسبی برای این منظور باشد. هنگامی که در منزل قرار دارید می‌توانید دوربین و تجهیزات خود را در داخل کیف گذاشته و از ایمن بودن آن خیالتان راحت باشد.

کیف دوربین عکاسی پوزه‌ای سافروتو Camera bag safrotto YL-5M

کیف سافروتو

ویژگی‌های مهم این کالا شامل موارد زیر است:

رنگ مشکی- ابعاد 15.5*13*20 سانتی‌متر- جنس آن برزنت بادوام است- قابلیت قرارگیری یک بادی و یک لنز را دارد- دارای جداکننده‌های قابل تعویض می‌باشد- دارای ضربه‌گیرهای باکیفیت است- دارای محفظه‌هایی مخصوص کارت حافظه، باتری و شارژر می‌باشد- دارای کاور باران می‌باشد.

[relatedpost post=”155018″]

کیف‌های پوزه‌ای از پرفروش‌ترین انواع کیف‌های دوربین هستند که نظر اکثر عکاسان را به خود جلب می‌کند چون این مدل کیف‌ها بسیار سبک و جمع و جور هستند و در عین حال بسیار مقاوم و با دوام می‌باشند. شرکت سافروتو از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید کیف‌های پوزه‌ای در طرح‌های مختلف می‌باشد. طراحی منحصر به فرد آن باعث شده تا از لنز و دوربین شما به درستی محافظت شود. داخل کیف سافروتو یک کاور مخصوص روزهای بارانی قرار دارد تا از خیس شدن دوربین شما جلوگیری کند اما نکته قابل توجه اینست که حتی اگر کاور همراه شما نباشد طراحی خاص این کیف از برزنت با دوام تا حد زیادی از نفوذ آب و گرد و غبار به درون کیف جلوگیری می‌کند. کیف سافروتو دارای محفظه مخصوص لوازم جانبی از جمله کارت‌های حافظه، باتری، شارژر و لوازم دیگر می‌باشد. ضربه‌گیرهای مقاومی که داخل محفظه تعبیه شده باعث می‌شود به دوربین و لنز شما نیز در امنیت کامل حمل شود.

محصولات معرفی شده از برند سافروتو تنها سه نمونه از کیف‌های پرفروش و کاربردی این برند می‌باشد که شما قطعا بعد از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

کد تخفیف نورنگار

سخن آخر

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای حمل دوربین و لنز خود و عکاسی از طبیعت از کیف‌های عکاسی کوچک و باکیفیت استفاده می‌کنید حتما کیف‌های پرفروش سافروتو را به شما معرفی می‌کنیم تا از آن برای محافظت از دوربین خود استفاده کنید. همچنین باید بدانید یکی از محصولات شرکت چینی سافروتو کیف Safrotto YLD-3 Case می‌باشد که جدیدترین محصول آن است و بسیار کارایی بالا و مناسبی دارد و مخصوص محافظت از لنز و دوربین طراحی شده است.

برای پیدا کردن کیف‌های دوربین مورد علاقه خود می‌توانید به صورت اینترنتی و حضوری جستجو کنید و پس از انجام تحقیقات لازم اقدام به خرید کنید. در این زمینه شما می‌توانید از شرکت سافروتو مدل‌های پرفروش آن را با هم مقایسه و بررسی کنید و بعد از آن به راحتی محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از سایتی معتبر سفارش دهید تا در وقت و هزینه رفت و آمد خود صرفه‌جویی کنید.

نویسنده : محمد خزائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *