021-7356

بهترین سایت‌های عکاسی

بهترین سایت‌های عکاسی

اینترنت پر از سایت‌های عکاسی است زیرا همیشه چیز جدیدی وجود دارد که درباره‌ی عکاسی یاد بگیرید. حتی اگر یک حرفه‌ای باشید که با دوربین‌های فول‌فریم و گنجینه‌ای از لنزهای حرفه‌ای عکس می‌گیرد، باز هم فن و ترفند جدیدی وجود دارد که می‌تواند به مجموعه‌ی مهارت‌هایتان اضافه شود. اگر تازه شروع عکاسی را شروع کرده‌اید، شاید به نظر شما کوه اطلاعات موجود در اینترنت بی‌پایان به نظر برسد. اینترنت منبعی عالی برای یادگیری است، اما گاهی اوقات انتخاب‌های فراوان ممکن است گیج‌کننده باشند. در نتیجه ما بهترین سایت های عکاسی را برای شما گردآوری کرده ایم.

Digital Camera World

بهترین سایت های عکاسی

Digital Camera World یک وب‌سایت آموزش عکاسی است که سریعاً در حال رشد است. این وب‌سایت تمامی جنبه‌های تصویربرداری، از DSLRها گرفته تا ویرایش عکس و عکاسی با موبایل را پوشش می‌دهد.

آموزش‌های جامع این سایت و بررسی‌های روراست و راهنما‌های خرید پرعمق آن به عکاسان زیادی کمک می‌کند تا بهترین ابزارها را پیدا کنند و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را یاد بگیرند.

Cambridge in Colour

سایت های عکاسی

Cambridge in Colour یکی از بهترین انجمن‌های آنلاین عکاسی است. علاوه بر آموزش، این سایت یک انجمن بسیار فعال دارد که می‌توانید پاسخ‌ سؤالات عکاسی خود را در آن بیابید. انجمن این سایت حدود ۲۰۰۰۰ کاربر فعال روزانه دارد و همیشه کسی پیدا می‌شود که کمکتان کند. ثبت‌نام در این سایت رایگان است و اگر یک محیط انجمنی را برای یادگیری عکاسی ترجیح می‌دهید این سایت برای شما مناسب است.

Photography Life

برترین سایت های عکاسی

نسیم منصورف نویسنده و مؤسس این سایت، در ابتدا اصلاً عکاس نبوده است. بعد از تولد اولین فرزندش، کیفیت عکس‌های دوربین دیجیتال معمولی به هیچ وجه او را راضی نمی‌کند، برای همین یک DSLR نیکون می‌خرد و سفرش در دنیای عکاسی دیجیتال آغاز می‌شود.

این سایت که نویسندگان بسیار توانمندی دارد، منبعی بسیار عالی برای اخبار عکاسی، مقالات و بررسی‌های تجهیزات آن است. آموزش‌های خوبی هم در این سایت پیدا می‌شود که سطح‌ها آن‌ها از مسائلی مبتدی آغاز شده و تا موضوعاتی بسیار پیچیده مانند گرداندن یک کسب‌وکار عکاسی را در برمی‌گیرد.

Fstoppers

این سایت در سال ۲۰۱۰ با هدف اجتماعی آنلاین برای آموزش و الهام بخشیدن به عکاسان به راه افتاد. Fstoppers از آن موقع رشد زیادی کرده و به منبعی عظیم از آموزش‌های عکاسی، اخبار و بررسی‌های تجهیزات تبدیل‌شده است. گالری تصاویر این سایت می‌تواند برای شما الهام‌بخش و آموزنده باشد. این سایت بین کاربران خود مسابقات عکاسی هم برگزار می‌کند و محل خوبی برای گفتگو در باب عکاسی و بازخورد گرفتن برای کارهایتان است.

British Journal of Photography

سایت های آموزش حرفه ای عکاسی

ژورنال عکاسی بریتانیایی از سال ۱۸۵۴ شروع به کار کرده‌است و از آن موقع تا حالا سرپا است. وب‌سایت این ژورنال مکمل خوبی برای آن است و شاید خواندن آن دیدی جدید درباره‌ی عکاسی به شما بدهد.

DIY Photography

معروف ترین سایت های عکاسی

وب‌سایت DIY Photography از سال ۲۰۰۶ شروع به کارکرده و محل مناسبی برای کسانی است که به تجهیزات عکاسی علاقه‌ی فراوانی دارند. در DIY Photography می‌توانید توصیه‌های متخصصین درباره‌ی جدیدترین تجهیزات را بخوانید.

این وب‌سایت توسط عکاسان برای عکاسان نوشته می‌شود و بیشتر بر روی مقالات آموزشی و دستورالعمل‌های عکاسی متمرکز است. علاوه بر آن خواندن این وب‌سایت می‌تواند به گسترش تجهیزات عکاسی شما کمک کند.

iPhone Photography School

سایت عکاسی خارجی

اگر یک دوربین خفن ندارید، دلیلی ندارد که نتوانید عکس‌های زیبا بگیرید. وب‌سایت iPhone Photography School یک هدف دارد، کمک به کسانی که آی‌فون دارند برای گرفتن عکس‌هایی بهتر از عکس‌های بسیاری از کسانی که دوربین حرفه‌ای دارند. در میان مطالب این سایت تعداد زیادی مطلب آموزشی عمیق می‌یابید که موضوعاتی چون فنون عکاسی و ویرایش عکس را پوشش می‌دهند.

Digital Photography Review

سایت آموزش عکاسی

این وب‌سایت مقصد بسیاری از افرادی است که به دنبال اطلاعاتی درباره‌ی عکاسی دیجیتال و تجهیزات مربوط به آن می‌گردند. جدیدترین اخبار و بررسی‌های عکاسی دیجیتال را می‌توانید در این سایت پیدا کنید.

Digital Photography School

بهترین سایت آموزش عکاسی

هدف دارن روز مؤسس سایت DPS این است که عکاسان با خواند مطالب سایتش، بتوانند از دوربین‌هایشان حداکثر استفاده را ببرند. خواندن این وب‌سایت برای کسانی که عکاسی را به‌تازگی شروع نموده‌اند به‌شدت توصیه می‌شود.

500px

برترین سایت آموزش عکاسی

یکی از بهترین راه‌های الهام گرفتن در عکاسی دیدن عکس است، هرچقدر هم بیشتر عکس ببینید بهتر است. برای این‌ کار 500px یکی از بهترین وب‌سایت‌ها است. سری به این سایت بزنید، کارهای عکاسان دیگر را ببینید و حتی کارهای خودتان را هم در آنجا به اشتراک بگذارید تا دیده ‌شوند. توصیه می‌کنم باب گفتگو با عکاسان دیگر را در این سایت باز کنید، اگر با دیدن عکسی سؤالی برای شما پیش آمد، بسیاری از عکاسان از پاسخ دادن به سؤال شما خوشحال هم می‌شوند.

Flickr

بهترین سایت بررسی دوربین

فلیکر یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های به اشتراک‌گذاری عکس است و به مرور زمان به یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های آنلاین عکاسی نیز تبدیل‌شده است. البته مانند بسیاری از زیرمجموعه‌های یاهو، این وب‌سایت هم کمی از جلال و جبروت گذشته‌اش را ازدست‌داده ولی هنوز هم می‌تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد. مثلاً فرض کنید می‌خواهید یک لنز جدید برای دوربینتان بخرید، کافی است مدل لنز و دوربین را در فلیکر جستجو کنید، تعداد زیادی عکس خواهید دید که دید خوبی دو مورد ترکیب لنز مورد نظر با دوربینتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

Kenrockwell

سایت های عکاسی

اگر می‌خواهید یک دوربین یا لنز جدید بخرید، حتما نگاهی به وبلاگ کن راکول بیاندازید. کن عکاس ماهری است که سال‌ها است تجهیزات عکاسی را نقد و بررسی می‌کند و وبلاگ او گنجینه‌ی عظیمی از اطلاعات درباره‌ی تجهیزات عکاسی است. البته در نظر داشته‌ باشید که او گاهی نظرات شخصی‌اش را در نقدهایش دخیل می‌کند،‌مثلا در بررسی دوربین نیکون Z6 نوشته است که این دوربین احساس یک دوربین واقعی را دارد و مانند بدون‌آینه‌های سونی عین دستگاه‌های ویدیو قدیمی نیست.

Expert photography

برترین سایت های عکاسی

وبسایت Expert photography هم مانند بعضی از وب‌سایت‌های دیگری که در این مطلب معرفی کردیم، یک وب‌سایت آموزش عکاسی است که علاوه بر مطالب آموزشی باکیفیت، دوره‌های رایگانی را نیز می‌توانید در آن بیابید.

ساب‌ردیت عکاسی

ردیت یک وبگاه برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی است که در آن کاربران ثبت‌نام کرده قادرند اخبار را در قالب لینک یا متن ارسال کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. ساب‌ردیت (یا همان بخش) عکاسی سایت ردیت،‌ بسیار پربار است و بیش از دو میلیون نفر عضو آن هستند.

در ساب‌ردیت عکاسی می‌توانید جدیدترین اخبار عکاسی را که توسط رای کاربران ساب‌ردیت داغ شده ببینید. گاهی اوقات کاربران در پست‌های خاصی در این ساب‌ردیت عکس‌های خود را به اشتراک می‌گذارند و از کاربران دیگر بازخورد دریافت می‌کنند که این بازخوردها ممکن است بار آموزشی داشته باشند. برای دیدن مطالب این ساب‌ردیت نیازی به ثبت‌نام در این سایت ندارید، اما برای مشارکت در آن ملزم به ثبت‌نام و رعایت قوانین آن هستید.

بخش عکاسی سایت Medium

سایت های عکاسی

مدیوم با این هدف راه‌اندازی شد که یک وب‌سایت برای انتشار مطالب به صورت آن‌لاین باشد و هر کسی بتواند با استفاده از آن مطالبش را منتشر کند. بخش عکاسی این سایت نسبتا پربار است، اما در نظر داشته باشید که بسیاری از مطالب آن را کاربران و افراد عادی می‌نویسند.

در بخش عکاسی مدیوم، می‌توانید مطالب باکیفیتی درباره‌ی پروژه‌های عکاسی، مطالب آموزشی و بررسی تجهیزات عکاسی بیابید.

Daily camera news

برترین سایت های عکاسی

از نام وب‌سایت دیلی کمرا نیوز مشخص است که این وب‌سایت درباره‌ی چیست. اگر منتظر معرفی یا عرضه‌ی هر چیزی مربوط به عکاسی هستید، از دوربین و لنز گرفته تا نرم‌افزارهای ویرایش عکس، به جای سایت‌های دیگر همین وب‌سایت را جک کنید.

Slr lounge

سایت های عکاسی

سایت Slrlounge که کانال یوتیوب معروفی نیز به همین نام دارد، منبع پرباری از اخبار، ویدیوهای جالب در مورد عکاسی و آموزش‌های کاربردی است. پای جرسا مؤسس این سایت، عکاسی حرفه‌ای است که کار خود را از عکاسی از مجالس و رویدادها آغاز کرده و به همین دلیل آموزش‌هایش می‌تواند برای عکاسان حرفه‌ای دیگر مفید باشد.

Kelby TV

سایت kelby TV یک سایتی است که میتوان در آن مهارت های عکاسی خود را با کمک آموزش های آنلاین Kelby TV بهبود بخشید. از جمله کانال هایی که آنها تولید می کنند نکات مربوط به Photoshop و نکات و ترفندهای مربوط به عکاسی است.

بهترین سایت عکاسی

Dave Morrow Photography

اگر به دنبال بهترین وب سایت های عکاسی برای کمک به عکاسی منظره خود هستید Dave Morrow Photography همه چیزهایی را که شما نیاز دارید برای گرفتن عکس های مورد نظر خود دارد.

او همچنین این کار را برای شما آسان کرده است. به سایت بروید و به بخش “شروع از اینجا” بروید. او پسری است که می توانید به او اعتماد کنید ، زیرا او 3/4 هر سال را در طبیعت می گذراند ، عکس های باورنکردنی را ضبط می کند.

او برای دنبال کردن رویای خود برای عکاس بودن ، شغل روزانه خود را در موقعیت شرکتی با درآمد بالا کنار گذاشت. اکنون او رضایت شغلی بسیار بیشتری را به شما کمک می کند تا به دیگران در مورد فیلم ها و کمک تصویر خود کمک کنید.

از اصول اولیه تا مضامین پیچیده تر ، سایت او را بخوانید و برای شروع یادگیری آماده شوید.

Scott Kelby

اسکات کلبی نامی است که اکثر ما قبلاً آن را شنیده ایم. او یک فرد فریدینی است و یکی از بزرگترین انجمن های آموزشی آنلاین را اداره می کند.

او همچنین چند کتاب دیگر دارد. یعنی “کتاب عکاسی دیجیتال ، قسمت اول” که پرفروش ترین کتاب تاریخ در زمینه عکاسی شد. وی برای آثار دیگر برنده جوایز شده است و آنها را در بسیاری از زبانها ترجمه کرده است.

مهمتر از همه ، اصلی ترین فرد “پسر فوتوشاپ” است. می توانید حدس بزنید که چرا!

اگر به دنبال انواع کمک عکاسی هستید ، این همان است. از بررسی ها گرفته تا بینش ها ، آموزش ها و انواع کمک هایی که احتمالاً تصور می کنید.

آموزش عکاسی

Feature Shoot

Feature Shoot یک مجله و یک وبلاگ آموزشی عکاسی است

اگر تصاویر با کیفیت عالی دارید ، کار شما می تواند در اینجا به خوبی نمایش داده شود.

Expert Vagabond

تماس با همه عکاسان مسافرتی در آنجا! این سایتی است که شما نیاز دارید. از میان وعده های تعطیلات گرفته تا پرتره های محیطی متفکرتر ، Expert Vagabond دارای بهترین مطالب برای نمایشگرهای دوربین شما است.

آیا می دانید که چگونه با عکاسی در سفر درآمد کسب کنید؟ جواب این سوال را در این سایت بگیرید!

شما می توانید به عنوان مقصد ، نکات مسافرتی ، یا حتی نحوه زندگی عشایری به عنوان یک عکاس جستجو کنید.

سایت عکاسی خارجی

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه