021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

طراحی فلکسی ژل های جدید Westcott برای نورپردازی رنگی

طراحی فلکسی ژل های جدید Westcott برای نورپردازی رنگی

شرکت Westcott به تازگی  را معرفی کرده است ، یک لوازم جانبی رنگی سیلیکونی سفارشی برای استروب های FJ400 خود.

 

فلکسی ژل های در انتظار ثبت اختراع ، ژل‌های رنگی سیلیکونی هستند که به خوبی بر روی گنبد شیشه‌ای FJ400 قرار می‌گیرند و به عکاسان این امکان را می‌دهند تا بدون ایجاد مزاحمت با ژل‌های سنتی ، رنگ‌هایی را به عکس‌ها اضافه کنند.

 

ژل‌های رنگی برای افزودن رنگ به پس‌زمینه ، ایجاد نورپردازی پویا حاشیه‌ها یا نور مو ، یا صرفاً افزودن خلاقیت به پرتره‌ها ایده‌آل هستند.

 

فلکسی ژل ها به راحتی قابل استفاده مجدد هستند و طراحی سیلیکونی آن در برابر حرارت و پارگی مقاوم است . فلکسی ژل می تواند تا دمای 392 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) را تحمل کند . فلکسی ژل‌ها همچنین پایه را برای اصلاح‌کننده‌های نور مسدود نمی‌کنند.

 

طراحی فلکسی ژل های جدید Westcott برای نورپردازی رنگی ارائه شد

Westcott FlexiGel متصل به FJ400

 

وستکات می گوید که فلکسی ژل ها مانند دستکش هستند و نیازی به چسباندن یا گیره های گافر مانند محلول های ژل سنتی ندارند . پس از پایان تصویربرداری ، وستکات توصیه می کند قبل از برداشتن FlexiGel ، اجازه دهید FJ400 حداقل پنج دقیقه خنک شود.

 

فلکسی ژل ها در یک بسته هشت تایی با ژل های سیلیکونی قرمز ، نارنجی ، نارنجی روشن ، زرد ، سبز ، آبی ، بنفش و صورتی عرضه می شوند.

 

طراحی فلکسی ژل های جدید Westcott برای نورپردازی رنگی معرفی شد

برای تکرار ، FlexiGel های جدید برای فلاش Westcott FJ400 ساخته شده اند. نور 400 وات  AC/DC  با نوید 480+ فلاش ، تمام توان را در هر بار شارژ ارائه می دهد و یک راه حل برای  نورپردازی عکاسان چه در میدان و چه در استودیو است. FJ400 دارای ارتباطات بی سیم یکپارچه است و شامل قابلیت همگام سازی با سرعت بالا HSS از طریق لنز TTL است. Westcott FJ400 قیمتی 599 دلاری دارد.

 

در حالی که FlexiGels برای FJ400 طراحی شده است ، با نور های شخص ثالث و گنبدهای شیشه ای که 5 ثانت ارتفاع و 8.6 سانتی متر قطر دارند، سازگار است . نور های شخص ثالث همچنین باید دارای تراز سوراخ های تهویه مناسب برای جلوگیری از گرمای بیش از حد باشند.

 

طراحی فلکسی ژل های جدید Westcott برای نورپردازی رنگی به بازار آمد

FlexiGels با یک کیف مسافرتی بدون پرز عرضه می شود.

 

فلکسی ژل های جدید Westscott اکنون با قیمت 79.90 دلار در دسترس هستند . هشت ژل رنگی سیلیکونی با یک کیس ذخیره سازی میکروفیبر مناسب سفر عرضه می شوند تا اطمینان حاصل شود که FlexiGels  بادوام ترین ژل هایی است که عکاسان تا به حال دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *