021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

لنز Laowa 19mm f/2.8 با فوکوس دستی بدون اعوجاج برای Fujifilm GFX

لنز  Laowa 19mm f/2.8 با فوکوس دستی بدون اعوجاج برای Fujifilm GFX

شرکت Venus Optics به تازگی لنز 19 میلی‌متری f/2.8 Zero-D GFX Laowa را معرفی کرده است

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

لنز Laowa 19mm f/2.8 با فوکوس دستی بدون اعوجاج برای Fujifilm GFX که نوید میدان دید 110 درجه را می‌دهد.

لنز اولترا واید فرمت متوسط ​​نیز سریع است، که Venus Optics می‌گوید برای کمک به عکاسان طراحی شده است تا پس‌زمینه‌های خوشایند خارج از فوکوس ایجاد کنند و همچنین در شرایط نور کم بهتر کار کنند. این لنز همچنین به طرز چشمگیری کوچک است و شرکت می گوید که به طور قابل توجهی سبک تر از بسیاری از لنزهای GFX موجود در بازار است: وزن آن 546 گرم (حدود 19.3 اونس) و 80 میلی متر (حدود 3.15 اینچ) طول است.

این شرکت میدان دید فوق عریض 110 درجه را برای عکاسی از منظره، فضای داخلی، مناظر شبانه و معماری ایده‌آل می‌داند، به ویژه به دلیل سطح پایین اعوجاجی که لنز با وجود این زاویه باز ایجاد می‌کند. با توجه به اندازه سنسور فرمت متوسط ​​بزرگتر GFX، لنز برابر با 15 میلی متر در قالب سنسور فول فریم 35 میلی متری است.

لنز 19 میلی‌متری f/2.8 Zero-D GFX Laowa

 

Zero-D در نام محصول ادعای Venus Optic مبنی بر عدم وجود اعوجاج قابل مشاهده در تصاویر است که به گفته وی، لنز را به ویژه برای معماری و فضای داخلی مناسب می‌کند، زیرا خطوط مستقیم حفظ می‌شوند و نیازی به اصلاح در پست ندارند.

لنز Laowa 19mm f/2.8 با فوکوس دستی بدون اعوجاج برای Fujifilm GFX همچنین دارای فاصله فوکوس نزدیک 18 سانتی‌متری (حدود 7.1 اینچ) است که Venus Optics می‌گوید به عکاسان اجازه می‌دهد تا بسیار به سوژه‌ها نزدیک شوند و در عین حال می‌توانند برخی از اطلاعات پس‌زمینه را برای ایجاد «بصری تأثیرگذار» درج کنند.

عکاسی با لنز 19 میلی‌متری f/2.8 Zero-D GFX Laowa

این لنز از 12 عنصر تشکیل شده است که در 10 گروه قرار گرفته اند که شامل دو عنصر کروی، سه عنصر شیشه ای با پراکندگی فوق العاده کم و یک عنصر شیشه ای با انکسار فوق العاده بالا است. این لنز از طریق یک دیافراگم پنج پره دارای گستره دیافراگم f/2.8 تا f/22 است که Venus Optics می‌گوید به آن اجازه می‌دهد تا ستاره‌های خورشیدی 10 پر را تولید کند.

Venus Optics می‌گوید سیستم فوکوس که کاملاً دستی است، شبیه به سیستم تنظیم مقیاس موجود در Laowa 14mm f/4 FF RL Zero-D است.

 

این کار برای کاربران آسان است که علامت فوکوس را در مقابل دوربین خود تنظیم کنند. این شرکت می‌گوید علامت‌گذاری بی‌نهایت واقعی را می‌توان دقیقاً بر روی علامت بی‌نهایت کالیبره کرد، که باعث می‌شود هنگام عکاسی در میدان، به‌ویژه در شب هنگام عکاسی نجومی مفید باشد.

علاوه بر چند نمونه بالا، در زیر چند نمونه عکسی که با لنز گرفته شده است:

Laowa 19mm f/2.8 Zero-D GFX با قیمت 999 دلار مستقیماً از وب سایت Venus Optics در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *