021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین جدید Pixii اولین دوربینی که از پردازنده 64 بیتی استفاده می کند

دوربین جدید Pixii اولین دوربینی که از پردازنده 64 بیتی استفاده می کند

Pixii می‌گوید نسخه جدید ۲۰۲۳ دوربین مسافت یاب دیجیتال خود با همین نام، اولین نسخه در جهان است که از یک پردازنده ۶۴ بیتی استفاده می‌کند، که باعث می‌شود شرکت آن را به عنوان یک «دوربین نرم‌افزاری تعریف‌شده» سطح بعدی معرفی کند.

این شرکت مستقر در فرانسه برای مدتی نسخه‌های مختلفی از مسافت یاب Pixii را تولید می‌کند که با دوربین M-mount که در ابتدا در سال 2018 معرفی شد،. در چند سال گذشته، این شرکت به‌روزرسانی‌هایی را در طراحی انجام داده است که اخیراً آن را مشاهده کرده ایم. در سپتامبر 2021 یک منظره یاب «تعاملی» تولید شد.

دوربین جدید Pixii دوربینی که از پردازنده 64 بیتی استفاده می کند

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

اولین دوربین رنگی  با قابلیت گرفتن DNGهای تک رنگ

این آخرین نسخه که به عنوان مدل 2023 مشخص شده است، یک پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای ARM Cortex-A55 را اضافه می کند که به گفته Pixii دارای یک پردازنده گرافیکی دو هسته ای OpenCL 2.0 با 768 رشته و حداکثر 7GPixel در ثانیه به همراه NPU و VPU اختصاصی است. در نتیجه، این شرکت ادعا می کند که این اولین دوربین رنگی است که قادر به گرفتن DNGهای تک رنگ “واقعی” است، و اضافه می کند که پردازنده 64 بیتی می تواند جزئیات دقیق تری را حل کند و انتقال نرم تری ایجاد کند.

Pixii می‌گوید که به‌روزرسانی‌ها به دوربین اجازه می‌دهد تا به طور کامل از عکاسی محاسباتی استفاده کند و آن را با سنسور 26 مگاپیکسلی APS-C (همان سنسوری که Pixii چند سالی است از آن استفاده می‌کند) جفت کند.

دوربین Pixii 2023 همچنین دارای یک حالت نمایش زنده از راه دور جدید است که به عکاسان اجازه می دهد نوردهی، فوکوس و ترکیب بندی را با بازخورد مستقیم روی تلفن هوشمند متصل از طریق برنامه کنترل کنند.

دوربین جدید Pixii 

این شرکت می‌گوید: «Pixii بلافاصله برای تنظیم نوردهی با پردازنده جدید واکنش نشان می‌دهد. سرعت ذخیره‌سازی نیز افزایش زیادی می‌یابد: عکس‌ها را با سرعت یک کلیک ثبت کنید. بافر افزایش یافته به سختی قابل توجه است، اما به هر حال وجود دارد، فقط در صورتی که به آن نیاز داشته باشید. Pixii اکنون از Wi-Fi 5 (802.11ac) برای انتقال بی سیم فوق سریع نیز پشتیبانی می کند.

به طور کلی، Pixii ادعا می کند که دوربین 2023 می تواند تصاویر را 5 تا 10 برابر سریعتر از نسخه های قبلی و تا سه برابر سرعت انتقال بالاتر پردازش کند. این شرکت ادعا می‌کند که پردازنده 64 بیتی سریع‌تر و خنک‌تر نیز کار می‌کند، که به آن اجازه می‌دهد عمر باتری مدل قبلی را در حالت استاندارد دو برابر کند و با تنظیم روی حالت Eco، 25 درصد باتری بیشتری تولید کند.

دوربین جدید Pixii اولین دوربینی 64 بیتی

دوربین جدید Pixii (2023، مدل A2572) از حدود 2800 دلار برای سفارش در دسترس است و این شرکت می‌گوید که انتظار دارد ارسال این دوربین‌ها را از 19 دسامبر برای کسانی که قبلاً آن را سفارش داده‌اند آغاز کند. دو پنجره حمل و نقل دیگر برای ژانویه 2023 برنامه ریزی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *